lolnl Geplaatst Juli 20, 2008 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/20/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 20, 2008 Hallo, Ik had gekeken naar de Duken Server maar dat topic is wel verouderd ( Pre TBC ) dus laat ik over een nieuwe server posten. Wij hebben een server van WoW patch 2.4.3, en we zijn op zoek naar Nederlandse members. De server is ook in Nederland gelokaliseerd dus je ping zal zeer goed zijn. De server is blizzlike, mid rate ( 35x ) en we zijn bezig met eigen dingen toe te voegen aan de game. We zijn pas net begonnen en we zijn vooral op zoek naar Nederlandse members. Forum link Registratie link set realmlist itsbytes.sytes.net Er is een "How to connect guide" gepost op het forum. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Eagles Geplaatst Juli 21, 2008 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Juli 21, 2008 ik ben ook net begonnen met wow, zal morgen even kijken naar jullie server snap er nog niet zo heel veel van maar dat zal vanzelf wel komen , hoop ik Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
C.K7 Geplaatst Juli 21, 2008 Bijdragen: 473 Waardering: 3 Prestatiepunten: 307 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/01/08 Status: Offline Actief: Oktober 22, 2022 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Juli 21, 2008 oke ik ga het proberen O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 3 473
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie