Spring naar bijdragen

Programma om avi om te zetten naar Mpeg2?

Gast richard20

Aanbevolen reactie

Ik ben al enkele weken aan het prutsen om de series van Lost op dvd te krijgen.

Sinds gisterenavond is het eindelijk gelukt om de ondertitels automatisch erbij te krijgen wanneer ik hem afspeel met windows media player, maar nu zou ik ze nog graag als DivX op cd gebrand krijgen. Ik ben er gister tot laat in de nacht mee bezig geweest, maar helaas...het wil niet lukken!

Ik heb al verschillende programma\'s gedownload maar geen enkel werkt:

DVDx: hierbij kan ik geen avi files openen

The FilmMachine: ik dacht dat het hiermee zeker ging lukken, maar je moet een encoder aanvinken. Standaard staat de Cinema Craft Enc aangevinkt, je kan ook de Canopus procoder kiezen. Wanneer je dan wil doorgaan vraagt hij om de locatie van die encoder. Dan heb ik dus geprobeerd deze encoders te downloaden, de canopus heb ik gevonden, maar het lukt niet om de locatie aan te vinken omdat de map leeg is. En bij de eerste optie, de QuEnc (beta) kan ik verdergaan maar krijg ik nadien een foutmelding.

WinAviVideoConverter:: hierbij lukte het om te converteren naar mpeg, maar wanneer ik dan wil afspelen op media player blijkt er een tekst midden in het scherm te staan die ik kan wegdoen door het programma te kopen

...

en zo heb ik nog meerdere programma\'s gedownload maar het wil niet lukken!

Ik heb geen idee welk programma ik nog kan proberen. Zijn er soms mensen die nog andere programma\'s kennen?

Alvast bedankt

Groetjes, Katja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Met de DIVX converter kun je als het goed is je .avi bestand omzetten naar divx, vanuit hier zou je dan TMPGenc (op [duken.nl te downloaden) kunnen gebruiken om er een mpeg van te maken!

Succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

bedankt voor de reactie.

Ik heb het geprobeerd, maar wanneer ik de avi. file selecteer krijg ik volgende foutmelding:

Missing Codec

The DivX Converter cannot encode the input file D:\\Lost-season1....avi because it is missing the DivX codec

Ik heb dan een paar keer geprobeerd een andere aflevering van Lost te selecteren (heb ze allemaal apart gedownload) maar krijg telkens dezelfde foutmelding.

Bij WinAvi Video converter was het wel gelukt, behalve de reclametekst die ik dan midden in het scherm krijg, en die ik zoals in de tekst zelf staat alleen maar kan verwijderen door het programma te kopen.

Dan denk ik bij mezelf, het programma wordt door zovelen aangeraden, het kan toch niet zijn dat al deze mensen het programma gekocht hebben. Zou het kunnen dat ik gewoon een verkeerde versie gedownload heb?

Groetjes,

Katja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
Gast BoboRickyNL

Ja, dat denk ik idd, heb zelf ook WinAvi en heb daarbij gewoon een reg. Code.

Ach zal ik eens lief zijn???? :unsure:

Serial WinAVI Video Converter 7.1

Name Regnow Order

Code EBE95B780B867091C8F6D58FE5B65B9EBA6E8D9D2075F3A5

or

Name Alistair Dalrymple

Code B0E62E8F4FB3BACB9A8F4FB35DE9261BFB8B551E74D6A3BD

Serial WinAvi Video Converter 6.3

Registration name: Regnow Order

Registration code: EBE95B780B867091C8F6D58FE5B65B9EBA6E8D9D2075F3A5

Gehelpt??

:woohoo:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...