k3nny Geplaatst Juli 20, 2008 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/20/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 20, 2008 Beste mensen van Duken, Ik ben nogal een leek op internetgebied en ik heb een vraag. Nl. we hebben een nieuwe pc dus de oude mocht bij mij op de kamer. Nu zou ik graag het internet verdelen over deze 2 pc's anders kan ik niets met de pc boven doen. Hoe zou dit mogelijk zijn? We hebben als provider euphony en dit gaat samen met telefoon dus onder hebben we een modem staan met kabel naar de telefoon verbonden. Zou ik boven internet kunnen verkrijgen en wat moet ik dan aankopen? Een router? (ps. de pc onder heeft windows vista en boven windows xp) Alvast bedankt!! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Robin Geplaatst Juli 20, 2008 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Juli 20, 2008 Hallo K3nny, Als ik het goed begrijp komt er dus één kabel uit je modem, die naar één pc gaat? Je kan hier inderdaad een router voor aanschaffen, die "split" de connectie in meerdere connecties. Je moet dan wel een kabel naar je PC boven trekken, of een wireless router aanschaffen en je PC boven van een wireless kaartje/adapter voorzien. Gr, Robin. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie