Spring naar bijdragen

Hoe moet ik spellen op mijn wii zetten?

loesJ...

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  38
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hey hoi,

ik lees allemaal berichten over mensen die spelletjes voor hun wii downloaden en alles, Maar hoe moet dat in godsnaam?! ik betaal voor spelletjes als mario party enzo gelijk 50 euro en ze hebben mij nou al 100 euro gekost dus.. als iemand me zou kunnen uit leggen hoe ik spelletjes voor mijn wii moet downloaden en op welke dvd ze moeten graag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 38
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  501
  • Waardering:   64
  • Prestatiepunten:  383
  • Dagen gewonnen:  3
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Hallo Loesje,

Ten eerste moet je je wii ombouwen. Vrijwel overal in Nederland zitten mensen die je wii kunnen ombouwen voor een paar tientjes, wat je met een paar spellen er alweer uit hebt.

Daarna moet je gaan leren dowlnoaden met torrents, hiermee kun je de wii spellen downlaoden. Daarnaast hebben we hier op duken.nl een handleiding voor het branden van wii games.

Gr,

Robin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 64
  • 501
  • 3

• Bijdragen:  38
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Actief:  Nooit

ohw ok, bedankt  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 38

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...