nala62 Geplaatst Juli 19, 2008 Bijdragen: 17 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/20/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 19, 2008 hoi, ik ben al een tijdje aan het branden etc. maar ik blijf met een aantal problemen zitten. Ik brand met dvd's met Nero 7, altijd met "DVD video maken" zet een een leuk achtergrondje achter en klaar, voor de kinderen zoek ik altijd nederlands gesproken en dat gaat prima. ik hoop altijd dat als ik een film voor ons heb gedownload dat de nl. subs er standaard opzitten, dus dan brand ik hem gewoon met" Nero 7 (start smart) dvd video maken" ik weet helaas niet hoe ik er zelf ondertitels onder kan zetten, als ik dat eenmaal weet dan kan ik veel meer film zien ;D mijn vraag is eigenlijk hoe ik ondertitels brand met nero 7, ik heb al veel geprobeerd, als data geprobeerd alles in een map met de zelfde naam . maar helaas ik kom er niet uit. en dan ook nog de verschillende bestanden, .iso, .vob, .ifo, .bup. en de avi etc. . heb al verschillende forums onderwerpen gelezen, maar ik kom er niet uit. :-[ kan iemand het mij svp uitleggen. alvast bedankt Simone Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 17
Vico Geplaatst Juli 21, 2008 Bijdragen: 1509 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/20/08 Status: Offline Actief: November 3, 2013 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Juli 21, 2008 Normaal zal dat als data moeten lukken. Geef de film dezelfde naam bv. Shrek.avi en Shrek.srt (srt = ondertitels). En dan branden. Je moet wel even ziend at je DVD DivX ondersteund. Dat kan je zien door normaal OP de dvd te kijken. Je kan ook met convertXtodvd het héél mooi maken. Als het niet lukt met Nero. Geef maar een seintje O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.5k
kaasbroodje Geplaatst Juli 21, 2008 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Juli 21, 2008 als je ts bestanden gaat branden kan je de subs gewoon in de zelfde map doen als de film en die dan branden hoe het met avi zit weet ik niet dat brand ik nooit Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Eagles Geplaatst Juli 22, 2008 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Juli 22, 2008 avi moet je eerst omzetten met convertx2dvd Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
nala62 Geplaatst Juli 24, 2008 Bijdragen: 17 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/20/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juli 24, 2008 oke ik ga het normaals proberen, brand ik de ts bestanden dan ook in Data met de ondertiteling, of moet ik dat doen in dvd video maken,(als ik dan een srt bestand er bij zet, dan ziet nero deze niet.) naal Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 17
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie