headsh0t Geplaatst Juli 19, 2008 Bijdragen: 2728 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/12/08 Status: Offline Actief: Oktober 17, 2014 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Juli 19, 2008 Hey mensen, ik heb een probleem met Microsoft Office 2007. Als ik een afbeelding wil bewerken krijg ik meestal dit tabblad: http://office.microsoft.com/global/images/default.aspx?AssetID=ZA101978551043 Maar, nu krijg ik een tabblad die er anders uit ziet (met andere mogelijkheden), dat ben ik dus niet gewend. Nu kan ik dus geen afbeeldingstijlen/afbeeldingsvormen kiezen. Hoe krijg ik dat tabblad op die ene afbeelding die je hierboven ziet tevoorschijn? Hopelijk kan iemand me helpen, MVG Lajos Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 2.7k
Eagles Geplaatst Juli 19, 2008 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Juli 19, 2008 daar waar normaal dat tabblad zou staan 1 keer met de rechtermuisknop klikken, en dan zou je je werkbalken enzo moeten kunnen aanzetten Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
headsh0t Geplaatst Juli 20, 2008 Bijdragen: 2728 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/12/08 Status: Offline Actief: Oktober 17, 2014 Leeftijd: 30 Auteur Delen Geplaatst Juli 20, 2008 Bedankt voor de tip want dat wist ik nog niet. Maar ik kan alsnog de mogelijkheden niet gebruiken die ik wil gebruiken. Want als ik een afbeelding hebt geselecteerd, kan ik nog de afbeeldingsvorm enzo niet aanpassen. Wat me ook is opgevallen, als ik met rechtermuisknop op afbeelding klik, kan ik ''afbeelding bewerken'' niet aanklikken. Vaag allemaal.. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 2.7k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie