Gast goldy Geplaatst December 23, 2005 Delen Geplaatst December 23, 2005 zou het kunnen kloppen dat de downloadsnelheden van torrent bestanden achteruit hold. vroeger haalde ik met gemaak 150 kb/sec. nu zit ik gemiddeld op 30 kb/sec er is niks bij mij veranderd. zelfde computer, zelfde profider, zelfde firewall e.d. ook staan er allemaal groene bolletjes in het scherm dus dat zou ook goed moeten zijn. is er misschien een betere en snellere programma dan azureus? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst December 23, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst December 23, 2005 Waarschijnlijk heb je slechte torrents de laatste site. Welke website gebruik je? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast goldy Geplaatst December 23, 2005 Delen Geplaatst December 23, 2005 ik zoek altijd met isohunt. heb jij nog websites voor mij waar het wel lekker snel gaat? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Tijn Geplaatst December 23, 2005 Delen Geplaatst December 23, 2005 Je moet gewoon een beetje kijken waar veel seeds en leechers zitten, als die er veel zijn (+/- beide >100) kan je wel uitgaan van een goede snelheid. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast goldy Geplaatst December 23, 2005 Delen Geplaatst December 23, 2005 Hoi tijn ik zoek altijd via isohunt en inderdaad daar heb ik haast nooit boven de 100 seeders en leechers. van welke site halen jullie je torrents vandaan? dan kan ik dat eens proberen om te kijken of dat sneller gaat Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast goldy Geplaatst December 24, 2005 Delen Geplaatst December 24, 2005 weten jullie nog een goede site. vroeger hadden we suprnova. helaas betaat deze niet meer. is er ergens een site die kan tippen aan suprnova? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Tijn Geplaatst December 24, 2005 Delen Geplaatst December 24, 2005 www.newnova.org is de nieuwe suprnova, je kan ook kijken op mininova.org. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast BoboRickyNL Geplaatst December 27, 2005 Delen Geplaatst December 27, 2005 Ik zou www.torrentspy.com aanbevelen, kun je ook meteen zien of een file het doet of niet, is wel zo makkelijk... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ImpY Geplaatst Januari 2, 2006 Delen Geplaatst Januari 2, 2006 ik haal alles van www.mininova.org of van www.torrentreactor.net Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie