chhe Geplaatst Juli 18, 2008 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/18/08 Status: Offline Actief: Juni 20, 2013 Delen Geplaatst Juli 18, 2008 Hallo, Ik heb al meerdere malen DVD gekopieërd met DVD Schrink en nero, nooit heb ik problemen ondervonden. Maar nu heb ik een film hier, en die wil echt niet. Als ik in Schrink "open disk" loopt die een paar min. en dan geeft hij de volgende melding : - DVD schrink encountered an error an cannot continue, Failed to read file "D:\" Gegevensfout (cyclische redundantiecontrole) Wie weet raad ??? Bedankt, Christel Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Vico Geplaatst Juli 18, 2008 Bijdragen: 1509 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/20/08 Status: Offline Actief: November 3, 2013 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Juli 18, 2008 Misschien even een ander cd'tje/dvd'tje proberen? Of is je dvd brander kapot? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.5k
chhe Geplaatst Juli 19, 2008 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/18/08 Status: Offline Actief: Juni 20, 2013 Auteur Delen Geplaatst Juli 19, 2008 Hoi Het is bij de film die ik wil kopieëren waar hij deze melding geeft, dus kan ik geen andere DVD proberen. Neen, DVD brander prima in orde. Heb nu geprobeerd met ander programma DVD Fab, daar is het mee gelukt, 'k snap der niets meer van Groetjes, Christel Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Surfer Geplaatst Augustus 7, 2008 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/07/08 Status: Offline Actief: Februari 22, 2014 Delen Geplaatst Augustus 7, 2008 Hallo . Ik heb wel een vraag DVD LAB is dat een freeware programma ?? ik heb hetzelfde probleem en heb ergens gelezen dat je met DVD lab en daarna met dvdshrink wel kon kopieeren , vandaar mijn vraag Ok Gr Surfer Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
ma.blok Geplaatst Augustus 7, 2008 Bijdragen: 1191 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/06/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst Augustus 7, 2008 Hoi, Klopt. DVDshrink kan niet alle beveiligingen aan en daar kun je het beste dvdfab encrypter voor gebruiken. Even via google dvdfab encrypter ingeven en er worden er genoeg aangeboden. Marcel :cool2: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
adenan Geplaatst Augustus 24, 2008 Bijdragen: 4 Waardering: 1 Prestatiepunten: 264 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/19/06 Status: Offline Actief: Oktober 20, 2023 Leeftijd: 73 Delen Geplaatst Augustus 24, 2008 Klopt...ik had dat probleem ook met Shrink.ik gebruik nu DVDFAB en deze copieerd echt alles,alleen heb je maar een maand om te proberen,heb toen de decripter van DVDFAB erbij gezet en alles werkt,ook de optie ...alleen de hoofdfilm...copieeren werkt perfect. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 4
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie