Blltproof Geplaatst Juli 17, 2008 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/17/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 17, 2008 Hallo, Als ik een game heb gedownload pak ik het uit met winrar. In winrar komt er de naam van het spel te staan met .iso (dit is een winrar bestand) Als ik het wil uitpakken om de instalatie te starten, komt er bij mij een fout: D:/(plek van bestand)(naam bestand): CRC voor gecomprimeerde gegevens in (naam bestand) voorbeeld: D:\GrabIt\Test.Drive.Unlimited.PC.Dvd[1]\Test.Drive.Unlimited.PC.Dvd.part19.rar: CRC voor gecomprimeerde gegevens in Test.Drive.Unlimited.PC.Dvd\Test drive Dit geeft hij voor meerdere parts aan, en als hij klaar is krijg ik een melding dat de CRC niet correct is. Heeft iemand ervaring met deze meldingen die mij wil helpen? Mvg. Maarten Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Heisenberg Geplaatst Juli 17, 2008 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst Juli 17, 2008 een iso bestand hoeft niet altijd ween winRAR bestand te zijn.. Probeer eens met PowerISO ? of Daemon tools en mount hem dan.. Werkt meestal wel.. Daemon tools: http://www.duken.nl/content/view/27/24/ PowerISO: http://www.duken.nl/component/option,com_docman/task,doc_details/gid,33/Itemid,69/ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
Fredpascal Geplaatst Juli 17, 2008 Bijdragen: 2568 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/12/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Juli 17, 2008 Blltproof je moet even kijken of er een par bestand bij zit, want die kan beschadigde rar bestanden repareren. Het par bestand open je met Quickpar, die bij downloads staat. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 2.6k
Blltproof Geplaatst Juli 17, 2008 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/17/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juli 17, 2008 Ah heel erg bedankt, er zat inderdaad een par bestand bij. ik ben dit nu aan het uitvoeren met Quickpar. Als dit klaar is moet ik alles dan opnieuw uitpakken en zou het dan goed moeten zijn? EDIT: Het is gelukt, heel erg bedankt, nu kan ik de rest tenminste ook instaleren ;D Mvg. maarten Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Fredpascal Geplaatst Juli 22, 2008 Bijdragen: 2568 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/12/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Juli 22, 2008 Ok, ik gooi er een slot op Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 2.6k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie