PAULIA Geplaatst Juli 15, 2008 Bijdragen: 10 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/15/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 15, 2008 Maandag ben ik begonnen met het leren downloaden van films................. Ik heb de handleiding gevolgd van deze site met mininova , winrar en uttorent 2 films heb ik al binnen en eentje moet nog 23% ( duurt wel lang, zeg) maar goed ,daar gaat het niet om ................ volgens de handleiding moet ik nu de bestanden uitpakken met winrar ( deze heb ik ook al ) maar mijn bestanden zien er heel anders uit dan het voorbeeld van de handleiding( geen ingepakte boekjes) wat moet ik daar nu mee? ??? Het is seizoen 5 van "friends", misschien heeft dat er iets mee temaken? De film earth, die nog 23% moet heeft wel van die ingepakte boekjes En dan heb ik ook "alibi" en deze geeft allemaal verschillende bestandjes en dan weet iki ook niet wat ik moet Kan iemand mij verder helpen??? O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 10
kaasbroodje Geplaatst Juli 15, 2008 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Juli 15, 2008 het kan zijn dat je film is ingepakt als een bestand typen wat winrar niet ondersteund wat je dan kan proberen is poweriso http://www.poweriso.com/download.htm Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
yihaa Geplaatst Juli 29, 2008 Bijdragen: 696 Waardering: 2 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/03/06 Status: Offline Actief: Januari 19, 2015 Delen Geplaatst Juli 29, 2008 Misschien is het een Video_TS map? Dan kun je die vanuit een brand programma gewoon selecteren en branden. Als het bij Alibi, rar-bestandjes zijn, met rechts het op eerste bestandje klikken en dan winrar > 'extract here' bijv. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2 696
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie