Gast lucdec Geplaatst December 22, 2005 Delen Geplaatst December 22, 2005 Kan iemand mij aan een kopietje helpen van Windows XP media center nl 2005 ? Altijd bereidt tot een wederdienst lucdec+duke@gmail.com Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst December 23, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25040 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Januari 2 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst December 23, 2005 Bedoel je opsturen of downloaden? :silly: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast lucdec Geplaatst December 23, 2005 Delen Geplaatst December 23, 2005 Dank voor de reactie. Om het even. Een gecopieerd cd\'tje opsturen mag ook, dan vergoed ik de cd en de portkosten, of een link waar ik hem kan downloaden. Dit zal waarschijnlijk een iso bestand zijn, want het is een bootable cd. Er zal waarschijnlijk ook een serial benodigd zijn Ik wil er gewoon eens mee experimenteren en als dual boot installeren op mijn pc indien mogelijk om het programma te leren kennen. Ik vind wel downloadlinks, maar het is allemaal de Engelse versie. Bedankt duke, groetjes lucdec lucdec+duke@gmail.com Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie