Spring naar bijdragen

Verbinding valt soms weg...

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  2728
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Goeiedag mensen,

Af en toe valt de internet verbinding onregelmatig uit. Ik heb twee computers, eentje met XP en eentje met Vista. Ik heb ADSL van Online (was eerst orange) en een Speedtouch-modem. Updates zijn in orde, dus daar kan het niet aan liggen. Wat me wel een paar keer is opgevallen, als ik een voiceclip verzend met WLM, dat ie op dat moment uitvalt. Als het probleem nog onduidelijk is, stel je maar een vraag en dan heb je misschien wat meer informatie.

Ik hoop dat iemand me kan helpen.

MVG,

Lajos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 2.7k
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  4307
  • Waardering:   0
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  32

Mischien heb je veel connecties aanstaan. Bijvoorbeeld Utorrent, Nieuwsgroepen, Msn, Online spel etc. allemaal te gelijk heb aanstaan wilt het internet er soms wel uitspringen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 4.3k

• Bijdragen:  2728
  • Waardering:   1
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Volgens mij valt dat wel mee hoor... ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 2.7k

• Bijdragen:  5918
  • Waardering:   109
  • Actief:  

Had ik vroeger ook wel eens totdat we het zat waren en (ik heb dan toevallig Ziggo) Ziggo hadden gebeld en gevraagd of ze het even wouden controleren en er was iets mis.. Nou heel ingewikkeld probleem maar waar het dus op neer komt:

laat het even nakijken door iemand van ADSl misschien vindt die wel een fout ergens je weet maar nooit  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...