Gast Kenny Geplaatst December 22, 2005 Delen Geplaatst December 22, 2005 Misschien moet je hier eens proberen: je download limewire free--->met limewire free download je limwire pro gratis (kweet niet hoe dom ze kunnen zijn ) en dan kijk je maar eens voor een paar films. veel succes!!! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Tijn Geplaatst December 22, 2005 Delen Geplaatst December 22, 2005 Zowieso dom dat de makers van Limewire een slaatje proberen te slaan uit de film/muziek wereld :sick: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Flameboy Geplaatst Januari 11, 2006 Bijdragen: 8 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/12/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 11, 2006 Heey gasten ik heb ook een GRATIS limewire. en als ik limewire start komt er: of ik wil opwaarderen naar limewire pro... en als ik dat doe moet ik allemaal van die dingen van wwaar ik woon enzo invullen.... ik wil ook pro hoe krijg ik dat dan gratis/??/ alvaast bedankt voor je hulp. Matthijs Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 8
Gast nicolecnoops Geplaatst Januari 22, 2006 Delen Geplaatst Januari 22, 2006 nee natuurlijk niet gratis....... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast nicolecnoops Geplaatst Januari 22, 2006 Delen Geplaatst Januari 22, 2006 :S Ik word er helemaal gek van Ik heb 2 films al een eeuwigheid geleden gedownload. Maar ik snap er geen biet van hoe ik die nu moet branden, al die rommel programma\'s die er bij moeten? De ondertiteling lijkt er niets mee te maken te hebben....... :ermm: Ik weet het niet meer, kom met deze handleidingen ook niet echt verder. :blush: Kan iemand mij helpen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Januari 22, 2006 Delen Geplaatst Januari 22, 2006 @mattie; lees het bericht van kenny even door... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Marniboy Geplaatst Januari 23, 2006 Delen Geplaatst Januari 23, 2006 Ik download de nieuwste LimeWire versie met Torrents Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Marniboy Geplaatst Februari 1, 2006 Delen Geplaatst Februari 1, 2006 @nicolecnoops: Volgens mij kijk je gewoon niet op de goede plaatst voor het branden van films? Hier zijn wat programma\'s om te kunnen branden: -Nero -CloneCD -Alchohol 120% succes! :laugh: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie