C.K7 Geplaatst Juli 12, 2008 Bijdragen: 473 Waardering: 3 Prestatiepunten: 307 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/01/08 Status: Offline Actief: Oktober 22, 2022 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Juli 12, 2008 hallo mensen het klinkt een beetje heel erg raar :geheim: maar ik heb op youtube naar een game gezocht die ik wou (counter strike source) en ik kreeg een filmpje over counter strike source. in dat filmpje wordt uitgelegd wat je moet doen als je counter strike source wil downloaden en waar je het kan downloaden ik heb het geprobeerd met anti virus programma`s,games en Windows programma's probeer het eens O0 P.S kijk ook bij de commentaar of het wel een virus is of niet!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 3 473
Heisenberg Geplaatst Juli 12, 2008 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst Juli 12, 2008 Ja inderdaad ik kijk er ook wel eens regelmatig op is wel allemaal engels maar dat maakt niet zoveel uit.. Ik heb het gedaan met WinRAR en dat soort programma's met games heb ik het nog niet echt uitgeprobeerd want ik wou het risico niet nemen maar zo te zien is het wel aan te raden.. O0 Ik heb ook daardoor het Vista Transformation 8.0 gedownload lijkt echt precies op vista alleen heb ik xp sp3 (nog sneller ook volgens mij) maar is inderdaad wel handig om daar eens iets te gaan bekijken Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
Fredpascal Geplaatst Juli 12, 2008 Bijdragen: 2568 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/12/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Juli 12, 2008 Af en toe is het Tricky inderdaad, maar het is een manier. Soms staan er ook serie nummers bij de comments of de video zelf. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 2.6k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie