Gast sofie Geplaatst December 22, 2005 Delen Geplaatst December 22, 2005 Ik zit met een klein probleempje, denk ik. Ik heb voor mijn nichtje de film narnia gedownload. Dat is een .avi bestand. Ik wil die film graag op een dvd zetten, dus ben ik aan de gang gegaan met Avi2DVD, alleen lukt dat niet. In de naam van de film, het bestand, mogen bepaalde tekens niet voorkomen. In de naam van de film zitten die tekentjes wel, en het lukt me niet om het bestand een andere naam te geven. Ik heb al vanalles geprobeert. Kan iemand mij hiemree helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast thenr9 Geplaatst December 22, 2005 Delen Geplaatst December 22, 2005 Hoezo kun je de naam van het bestand niet veranderen? Heb je hem nog in gebruik? Als je hem met Bittorent o.i.d. download, verwijder hem daar dan eens van... Het volgende kan ook het geval zijn. Het gaat niet alleen om de naam van het bestand, maar ook van de hele map waar de film inzit. Heb je hem bijvoorbeeld in C:\\Program Files\\Movies\\narnia..., dan moet je zorgen dat in die hele mapnaam niet van die tekens staan. Desnoods knip je hem en plak je hem op je desktop! Hopelijk lukt het dan wel! Succes Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast sofie Geplaatst December 23, 2005 Delen Geplaatst December 23, 2005 Heel erg bedankt! Ik heb het bestand in een andere map neergezet, en nu kan ik de naam, zoals jij al zei, wel veranderen Heel erg bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie