bitte007 Geplaatst Juli 12, 2008 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/12/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 12, 2008 Beste forum, Voor mijn dochter een Nintendo DS lite gekocht. Om spelletjes van het internet op de DS te draaien een microSD kaart gekocht, samen met een acekard2 AK2 voos DS en NDS lite, http://www.superpcs.nl/catalog/product_info.php?cPath=392&products_id=31195 Heb mario bestand geladen en het .nds bestand op de kaart gezet. Ik krijg nu de melding dat de System file is missing Ik heb ook 'R4 v1.18 kernel 2008-4-24' geprobeerd, maar dit werkt evenmin. Wie kan ons raad geven? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Heisenberg Geplaatst Juli 12, 2008 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst Juli 12, 2008 In iedegeval Welkom Bitte maar deze vraag hoort hier niet Zet hem even in goede board bij Game en Console topics. Een moderator zal hem wel verplaatsen O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
Vico Geplaatst Juli 12, 2008 Bijdragen: 1509 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/20/08 Status: Offline Actief: November 3, 2013 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Juli 12, 2008 Ik ken dat flashcart niet, maar een aanrader is zeker de DSTT of R4DS kaart. (DSTT meer). In dit forum kennen meeste mensen iets meer over DSTT. Maar misschien dat toch Cédric je kan helpen. PM hem :peace: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.5k
bitte007 Geplaatst Juli 12, 2008 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/12/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juli 12, 2008 Bedankt voor je reactie, maar het liefst wil ik kijken of ik dit kaartje aan het werk krijg. Ik probeer het nu via de website www.acekard.com. ??? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
bitte007 Geplaatst Juli 12, 2008 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/12/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juli 12, 2008 Beste Forum, Hierbij een link naar de website met downloads voor het kaartje en een vergelijk tussen de diverse kaartjes. http://www.techsick.com/articles-ds-flash-cartridge-comparison.shtml#ak2 Mijn dochter is door het dolle heen met het kaartje. Het werkt nu prima. Niet alles begrijp ik nog maar het werkt in ieder geval. Mijn dank O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie