kuskusxxx Geplaatst Juli 9, 2008 Bijdragen: 50 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/17/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 9, 2008 heey mensen , als je een film download zie je vaak staan in de titel DVDRIP maar dan is ie toch maar 700mb groot ??? is er een manier om dvd's te rippen en gewoon het filmbestand en de ondertitel te bewaren zodat ze een grootte hebben van 700mb , dus eigenlijk te verkleinen zodat ik ze gewoon kan coverteren???? alvast bedankt O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 50
Fredpascal Geplaatst Juli 9, 2008 Bijdragen: 2568 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/12/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Juli 9, 2008 Sommige dvd-rips kunnen een grote heb tegen de 1,4 GB (dit hangt af van de kwaliteit en de duur van de film). Als je die avi wil converteren naar dvd maakt het niet uit hoe groot het is, als het maar een avi is. Converten kan via Convertxtodvd (maar dat weet je al denk). Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 2.6k
kuskusxxx Geplaatst Juli 9, 2008 Bijdragen: 50 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/17/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juli 9, 2008 nee ik bedoel hoe ik één film van 4.7gi ofzo kan verkleinen naar één filmbestand van 700 mb met dan ondertitels Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 50
kaasbroodje Geplaatst Juli 13, 2008 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Juli 13, 2008 dat kan je doen met een converter. als je dan de film bestanden om zet naar avi zijn ze een stuk kleiner. houd er dan wel rekening mee dat als je het daarna brand dat niet iedere dvd speler het kan af spelen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
sunaj Geplaatst Oktober 5, 2008 Bijdragen: 201 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/10/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Oktober 5, 2008 Je kan misschien proberen met Dvd-shrink maar die verkleind hem niet tot 700 MB volgens mij ik weet niet zeker kijk maar effe. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 201
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie