88gamer88 Geplaatst Juli 9, 2008 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/26/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 9, 2008 Heey mensen !!! Ik heb net een Cod 4 private server online gegooid, vrienden die het spel gekocht hebben konden online, vrienden die hem gedownload hebben niet. Nu wilde ik weten hoe maak je zelf een Cracked Private server ?? Dan al aan het goede geweest maar is nergens te vinden, jammer genoeg :’(, Kan iemand mij hier mee helpen of weet iemand een linkje ?? Alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
88gamer88 Geplaatst Juli 10, 2008 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/26/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juli 10, 2008 ben er al uit, betje klote en kutten kom je er wel O0 kan een slotje op Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Sander Geplaatst Juli 10, 2008 Bijdragen: 1203 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/11/07 Status: Offline Actief: Augustus 11, 2020 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Juli 10, 2008 Dat woord "kutten" had je wel kunnen overslaan ! Maar ja je kan zelf het topic sluiten onderaan de pagina. Of een Moderator doet dat binnekort wel. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie