Gast hellfish Geplaatst December 21, 2005 Delen Geplaatst December 21, 2005 als ik een filpje wil kijken krijg ik steeds een berciht en dar staat : windows media player plugin dynamic link libary de plugin heeft een ilegale bewerking uitgevoerd. u wordt ten sterkste aangeraden firefox opnieuwe op te starten Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst December 22, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst December 22, 2005 Welke film wil je kijken? Heb je ook al codecs geinstalleerd zoals divX? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast hellfish Geplaatst December 22, 2005 Delen Geplaatst December 22, 2005 bedoel filmpjes op internet kijken Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Tijn Geplaatst December 22, 2005 Delen Geplaatst December 22, 2005 Realplayer kan ook erg goed omgaan met gestreamde video\'s, dus die zou je ook kunnen proberen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast hellfish Geplaatst December 22, 2005 Delen Geplaatst December 22, 2005 sebasjuh2 schreef: Even de plugin van WMP opnieuw installeren voor Firefox. en waar ergens kan ik dat doen :blush: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie