Kenneth Geplaatst Juli 7, 2008 Bijdragen: 62 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/18/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 7, 2008 Hallo iedereen, Eventjes een eenvoudige vraag maar ben nieuw in deze zaken Ik heb vandaag een DVD gekopieerd (Bee Movie) met het programma DVDshrink. Het is de eerste keer dat ik dit geprobeerd heb. Met dit programma heb ik geen problemen ondervonden en de film staat nu op de harde schijf van mijn computer. Maar ik kan de film wel niet bekijken op mijn computer omdat het waarschijnlijk nog een DVD bestand is denk ik. Nu is mijn vraag hoe moet je het branden op een DVD??? Ik weet dat ik het normaal gezien wel zou kunnen doen op mijn computer. Mijn broer zegt dat je gewoon alle bestandjes moet kopiëren en dan plakken in die lege DVD??? :-[ Maar heb je niet één of ander programma nodig om een DVD te kunnen branden zodat je het zou kunnen afspelen met je DVD speler? Alvast Bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 62
Robin Geplaatst Juli 7, 2008 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Juli 7, 2008 Wat voor bestanden zijn het dan? Ik neem aan VIDEO_TS. Dat kan je met nero branden. O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
Kenneth Geplaatst Juli 7, 2008 Bijdragen: 62 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/18/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juli 7, 2008 Ja is inderdaad Video_TS. En ik neem aan dat je Nero gratis kan downloaden??? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 62
Robin Geplaatst Juli 7, 2008 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Juli 7, 2008 De trial versie wel, via nero.com. Daarna moet je betalen, maar wij hebben zo onze trucjes waardoor dat niet hoeft.. ^-^ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
Kenneth Geplaatst Juli 7, 2008 Bijdragen: 62 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/18/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juli 7, 2008 Ow ok, ik snap wat je bedoel Anyway, bedankt voor je snelle reacties. Had niet gedacht dat je zo snel zou reageren O0 Slotje mag hierop. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 62
Robin Geplaatst Juli 7, 2008 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Juli 7, 2008 Doen we. We zijn nou eenmaal snel hier. O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie