Merrick07 Geplaatst Juli 5, 2008 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/05/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 5, 2008 Hey, Weet iemand waar ik de afleveringen van Galactick Football seizoen 2 kan kijken? Niet op TV, maar ik bedoel op PC. Ik wil graag de Nederlandse Versie. ik heb op Youtube gezocht, daar zijn alleen het Engelse versies. Alvast Bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Sander Geplaatst Juli 5, 2008 Bijdragen: 1203 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/11/07 Status: Offline Actief: Augustus 11, 2020 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Juli 5, 2008 Dan moet je toch echt even beter zoeken op Youtube. Zoek op youtube: "Galactik Football - Season 2 Dutch" (zonder de haakjes) EDIT: Het is maar 1 aflevering, verder valt het niet te vinden op: TPB, Mininova, Torrentman, etc... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
Merrick07 Geplaatst Juli 6, 2008 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/05/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juli 6, 2008 Ik heb hele Youtube gezocht, maar niks gevonden. Zijn er echt geen speciale sites waar je zo iets kunt zien? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Sander Geplaatst Juli 7, 2008 Bijdragen: 1203 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/11/07 Status: Offline Actief: Augustus 11, 2020 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Juli 7, 2008 Blijkbaar niet... Ik kijk nog even voor je verder. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
Sander Geplaatst Juli 7, 2008 Bijdragen: 1203 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/11/07 Status: Offline Actief: Augustus 11, 2020 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Juli 7, 2008 Ik heb wel wat gevonden maar dat is in het Engels. En er valt niks te vinden in het Nederlands. Ik denk dat we dit Topic beter kunnen sluiten. P.S. Ik had beter mijn post kunnen editen sorry daarvoor. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie