TamSz Geplaatst Juli 5, 2008 Bijdragen: 263 Waardering: 11 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/14/07 Status: Offline Actief: April 29, 2017 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst Juli 5, 2008 heej allemaal, Ik heb op Q-parts.nl een uitlaat voor mijn brommer besteld, maar na alles ingevoerd te hebben en ik klik dan op bevestigen dan krijg ik dit in beeld: Warning: main(/domains/q-parts.nl/public_html/catalog/admin/includes/languages/dutch/invoice.php) [function.main]: failed to open stream: No such file or directory in /home/qpa700284/domains/q-parts.nl/public_html/catalog/includes/modules/email_invoice/email_invoice.php on line 30 Warning: main(/domains/q-parts.nl/public_html/catalog/admin/includes/languages/dutch/invoice.php) [function.main]: failed to open stream: No such file or directory in /home/qpa700284/domains/q-parts.nl/public_html/catalog/includes/modules/email_invoice/email_invoice.php on line 30 Fatal error: main() [function.require]: Failed opening required '/domains/q-parts.nl/public_html/catalog/admin/includes/languages/dutch/invoice.php' (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /home/qpa700284/domains/q-parts.nl/public_html/catalog/includes/modules/email_invoice/email_invoice.php on line 30 Kan iemand me uitleggen wat dit betekend? bij voorbaat dank, Tamara Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 11 263
Oud-beheerder Duken Geplaatst Juli 5, 2008 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25039 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Vrijdag om 15:06 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Juli 5, 2008 Er is een probleem met de website van Q-parts.nl. Daar kan jij dus niks aan doen. Je kan het beste even contact met ze opnemen zodat ze het kunnen oplossen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Fredpascal Geplaatst Juli 5, 2008 Bijdragen: 2568 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/12/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Juli 5, 2008 Klopt, dat word verwezen naar het bestand op de website, dus hun script van de website. In dit geval is er dus een fout op lijn (on line) 30. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 2.6k
TamSz Geplaatst Juli 5, 2008 Bijdragen: 263 Waardering: 11 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/14/07 Status: Offline Actief: April 29, 2017 Leeftijd: 34 Auteur Delen Geplaatst Juli 5, 2008 Okeej ik heb gebeld en nu is de uitlaat besteld. Probleem opgelost dus! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 11 263
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie