Spring naar bijdragen

ondertiteling stopt

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

hallo, ik download nu met ares films.

dan download ik met www.nlondertitels.com ondertitelingen en zet ze om met winrar zodat ze afspeelbaar zijn voor bsplayer.

dan open ik een film met bsplayer en voeg ik ondertiteling toe. bsplayer speelt de onderiteling dan voor een gedeelt van de film af maar het einde niet meer. weet iemand want ik hieraan kan doen.

ik zou ook graag hebben dat de ondertitelingen en films voor altijd in 1 bestand staan want nu moet ik de hele tijd eerst de film aan kruisen en dan de ondertiteling kan ik daar niet 1 bestand van maken en dat ik maar op: open bestand hoef te drukken en direct de film krijg met ondertiteling alvast bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

• Bijdragen:  5918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Probeer de film is met VLC Mediaplayer af te spelen.

Hier is een handleiding ervoor zodat je ook begrijpt hoe VLC Mediaplayer werkt  O0

http://www.duken.nl/content/view/29/24/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  7 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...