thomasditomasso Geplaatst Juni 28, 2008 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/28/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juni 28, 2008 Hey, Via Utorrent heb ik fifa 08 gedownload. Via thepiratebay had ik al contact met iemand uit Amerika die het spel geupload had. Omdat hij niet altijd online is, en engels is, hoewel ik dat redelijk begrijp, stel ik mijn vraag hier. Wat ik kreeg na het downloaden was een map vol bestandjes. Deze heb ik uitgepakt in een fifa.fifa.iso file ( dit is niet precies de naam) . Dit bestand heb ik weer gemount en zodoende kreeg ik de normale bestandjes die ook op een normale cd staan ( data, autorun etc ). Toen ik daar eenmaal was, klikte ik op autorun, maar ik had de cd nodig. Op de een of andere manier ( ik weet echt niet meer wat ik heb gedaan, pc opnieuw opgestart of zo :S ) startte hij de volgende dag wel. Ik voerde de serial in en hij begon te installeren. Maar, eenmaal aangekomen bij "copying new files" zei hij dat hij group10.cab miste. Ik heb ik gekeken en ik zie, naast de andere bestanden, inderdaad 4 winRAR bestanden group 1 t/m group 4. Heeft iemand enig idee? Voor meer uitleg of msn, thomasditomasso@hotmail.com Alvast heel erg bedankt!! Thomas Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie