Spring naar bijdragen

Besturing FIFA 07 voor tricks

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Bij het spelen van FIFA 07 gebruik ik een gamepad, 4 knoppen, 2 analoge sticks, en een R1, R2, L1, L2 en een D-pad. Als ik het boekje van het spel lees, moet je met de rechtse analoge stick trucs kunnen doen. Als k deze stick beweeg lukt dit bij mij niet om trucs te doen uitvoeren, er gebeurt gewoon niets. Als ik overschakel naar de toetsenbord besturing lukt dit wel met de shift toets zoals aangegeven in het boekje. Wanneer ik in het spel bij instellingen de trilfunctie aanleg van de besturing voor gamepad, werkt deze ook niet; nochthans beschik ik ook over een trilfunctie op de gamepad. Wanneer ik de trilfunctie aanleg en de insrtellingen opsla, zie ik dat de trilfunctie terug uit staat als ik de instellingen in het spel terug open. Kan mij iemand vertellen hoe ik trucs kan uitvoeren met de gamepad? heb alles al geprobeerd die in het boekje staat voor tricks uit te voeren maar niets werkt met de gamepad. Kan dit aan het type gamepad liggen of niet? Thanks

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  438
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Actief:  

probeer eens een driver voor je gamepad te downlaoden en daar ff iets instellen?? 'k zou het niet weten of het werkt waar ik heb ook een gamepad en dit is wat ik heb gedaan.... ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 3
  • 438
  • 2 weken later...

• Bijdragen:  473
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  307
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

had ook het zelfde probleem maar toe ben ik PES gaan spelen en daar deed hij het wel als ik jou was zou ik PES (pro evolution soccer) 08 of 6

hier link voor pro evolution soccer 08 : http://thepiratebay.org/tor/3854492/%5BPC%5D_Pro_Evolution_Soccer_2008_%5BENG%5D_%5Bdopeman%5D (als je het speelt)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 3
  • 473

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  6 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...