Dieter83 Geplaatst Juni 27, 2008 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/27/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juni 27, 2008 Bij het spelen van FIFA 07 gebruik ik een gamepad, 4 knoppen, 2 analoge sticks, en een R1, R2, L1, L2 en een D-pad. Als ik het boekje van het spel lees, moet je met de rechtse analoge stick trucs kunnen doen. Als k deze stick beweeg lukt dit bij mij niet om trucs te doen uitvoeren, er gebeurt gewoon niets. Als ik overschakel naar de toetsenbord besturing lukt dit wel met de shift toets zoals aangegeven in het boekje. Wanneer ik in het spel bij instellingen de trilfunctie aanleg van de besturing voor gamepad, werkt deze ook niet; nochthans beschik ik ook over een trilfunctie op de gamepad. Wanneer ik de trilfunctie aanleg en de insrtellingen opsla, zie ik dat de trilfunctie terug uit staat als ik de instellingen in het spel terug open. Kan mij iemand vertellen hoe ik trucs kan uitvoeren met de gamepad? heb alles al geprobeerd die in het boekje staat voor tricks uit te voeren maar niets werkt met de gamepad. Kan dit aan het type gamepad liggen of niet? Thanks Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Dark Legend Geplaatst Juli 1, 2008 Bijdragen: 438 Waardering: 3 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/08/07 Status: Offline Actief: Juni 18, 2012 Delen Geplaatst Juli 1, 2008 probeer eens een driver voor je gamepad te downlaoden en daar ff iets instellen?? 'k zou het niet weten of het werkt waar ik heb ook een gamepad en dit is wat ik heb gedaan.... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 3 438
C.K7 Geplaatst Juli 12, 2008 Bijdragen: 473 Waardering: 3 Prestatiepunten: 307 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/01/08 Status: Offline Actief: Oktober 22, 2022 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Juli 12, 2008 had ook het zelfde probleem maar toe ben ik PES gaan spelen en daar deed hij het wel als ik jou was zou ik PES (pro evolution soccer) 08 of 6 hier link voor pro evolution soccer 08 : http://thepiratebay.org/tor/3854492/%5BPC%5D_Pro_Evolution_Soccer_2008_%5BENG%5D_%5Bdopeman%5D (als je het speelt) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 3 473
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie