Spring naar bijdragen

Football Manager 2008 probleempje met waar ik de crack moet plaatsen.

kaaskop

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  15
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hey, ik zou het fijn vinden als iemand me kan helpen met het volgende probleem:

Ik heb fifa 08, me broertje had geinstalleerd vn een vriend, maar hij heeft hem weer terug dus nu hebben we geen cd en dan komt er foutmelding dat er originele cd in moet. Nou weet ik wel dat ik dan crack moet downloaden en iets met Deamon Tools moet doen, alleen is de vraag wtf ik eigenlijk moet doen als ik een crack heb. Ik had die crack vn andere topic ook gedownload die voor alle versies en dat was een bin file en dan dee ik dus mount image en dan dat bin file ding, alleen toen ik weer wou proberen stond er weer; plaats originele cd. Maar ook als ik die bin file in de map vn fm plaats gebeurt er niks. Weer; plaats de originele cd. Nu ben ik nog wat cracks aan het downloaden, maar wat als ik zo'n crack heb gedownload? Ik heb WinRAR en dan staat ie in winrar, waar moet ik hem dan uitpakken? En wat moet ik dan precies met Deamon tools doen?

Mvg!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 15
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  15
  • Actief:  

Huh, ik heb nu wel een goedgelukte crack en geplaatst in de map, dus heb al beetje zelf opgelost.. maar beeld is zwart?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 15

• Bijdragen:  5918
  • Waardering:   109
  • Actief:  

Dus je hebt de crack in de installatie map gezet.. ?

en je spel deed het eerst wel ? of ook toen niet ? want anders moet je even kijken op www.srtest.com om te kijken of je pc het spel aankan  ;)

En anders even een andere crack downloaden of je moet eerst je pc opnieuw starten want sommige cracks werken pas nadat je pc opnieuw hebt opgestart  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k

• Bijdragen:  1509
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Yep, zoals JFK 99 zegt. http://www.megagames.com/cracks/html/c924720_0.htm kijk maar welke beste voor jou is. Als je hem gedownload hebt moet je hem in deze map zetten: c: => program files => EA Sports => Football Manager 2008 => Hier moet je de crack plaatsen O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1.5k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...