Gast WillemIITilburg Geplaatst December 18, 2005 Delen Geplaatst December 18, 2005 Hallo Forumleden, Ik heb laatst Fifa 06 gedownload. Nu wil ik D-Tools of Alcohol 120% installeren. Als ik D-Tools en Alcohol 120% installeer komt er te staan: Ongeldige Opdrachtregelparameters Windows®Installer. V2.00.2600.1106 Copyright ©2000 Microsoft Corporation. ALle rechten voorbehouden. Delen van deze software zijn gedeeltelijk gebaseerd op het werk van Independent JPEG Group. Weten jullie wat ik hier mee moet doen. Of hebben jullie een ander programma om MDS, MDF, CUE, BIN, IMG, BWT, CDI en/of ISO bestanden in te stoppen om een programma op te starten. Alvast bedankt, WillemIITilburg Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast WillemIITilburg Geplaatst December 19, 2005 Delen Geplaatst December 19, 2005 Kunnen jullie mij helpen?? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie