juanita Geplaatst Juni 24, 2008 Bijdragen: 16 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/10/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juni 24, 2008 Hallo, Na het downloaden met bitcomet hou ik meestal een map video ts over met daarin de bestandjes. Ik kan gewoon deze map inladen in nero of ashampoo en die doen de rest. Nu heb ik echter enkele films die geen map hebben en dus gewoon allemaal losse ts bestandjes zijn. Hoe moet ik die nu inladen in de juiste volgorde,of maakt dat niet uit? Alvast bedankt. Anita. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 16
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie