bryangangster Geplaatst Juni 22, 2008 Bijdragen: 28 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/06/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juni 22, 2008 Hallo, Als ik Call of Duty 2 opstart, krijg ik een zwart scherm en krijg ik programma reageert niet? Mijn pc is een dag oud.... en op mijn oude pc had ik dit nooit. Mijn vraag was wat kan ik hier aan doen? Ook had ik een vraag ik heb het moederbord Asus P5E. Maar de driver cd zit er niet bij dus heb ik de driver van mij geluid ook niet? Waar kan ik die vinden? Alvast Bedankt, Bryan Specs om aan te tonen dat mijn pc Cod2 wel aankan: Sapphire Radeon HD3870,512MB,GDDR4, PCI Express x16 4gb ram 8400E Dual Core Processor Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 28
Vico Geplaatst Juni 22, 2008 Bijdragen: 1509 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/20/08 Status: Offline Actief: November 3, 2013 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Juni 22, 2008 Probeer het even hier op voor je specs http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest. Als je PC het aankan, kan het niet aan liggen omdat het Vista is? Wat is je computer? Vista of XP? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.5k
bryangangster Geplaatst Juni 22, 2008 Bijdragen: 28 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/06/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juni 22, 2008 Ja ik heb die videokaart in SLI! Was ik vergeten te zeggen. Ik draai windows XP! Specs waren goed btw. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 28
Robin Geplaatst Juni 22, 2008 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Juni 22, 2008 Dit heeft met je Drivers te maken. Je moet echt drivers van je Videokaart & Moederboard instaleren, anders gebruik je echt maar 50% van wat je PC kan. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie