Spring naar bijdragen

pro cycling manager 2008

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  17
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

ik heb hem niet via torrents maar via betaalde server

ik vind het supergame alleen snap ik er meestal niets van :P ik sprint gewoon 5 km voor zon streep ervandoor en op het laatste val ik 5 minuten achter het peleton  :'(

en jullie hebben het over het goede wiel kiezen maar hoe kies je het wiel van een tegestander enzo ??

en oja ik zit met CSC   dat is goede ploeg om mee te beginnen alleen als ik bij de wat langere coursen kom dan zijn mijn spelers heel moe en vallen ze 1 voor een uit omdat ze te laat binnenkomen  :(

misschien kan iemand mij daarmee helpen

EN LAAT DIE CRACK MAAR KOMEN  O0 O0 O0 O0 :duivel: :duivel: :duivel::peace:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 17
  • Reacties 220
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  3

Mmmh, bij mij crasht het spel elke keer als ik een 3D Race wil lanceren... Erg vreemd, ik draai SP1 Vista, nieuwste drivers... Ik weet echt niet wat het probleem zou kunnen zijn. Iemand?

Ik gebruik de crack van Reloaded & heb echt wel een pc die sterk genoeg is om dit spel aan te kunnen.

8800 GTS 640 MB, Q6600, 2 gb ram

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3

Mmmh, bij mij crasht het spel elke keer als ik een 3D Race wil lanceren... Erg vreemd, ik draai SP1 Vista, nieuwste drivers... Ik weet echt niet wat het probleem zou kunnen zijn. Iemand?

Ik gebruik de crack van Reloaded & heb echt wel een pc die sterk genoeg is om dit spel aan te kunnen.

aan je pc enzo zal het niet liggen maar kan toch zijn dat er een of ander DLL bestandje beschadigd is waardoor het spel faalt      heb je ook al geprobeerd de pc opnieuw te starten en dan opnieuw proberen ? dat lost vaak het probleem al op (bij mij dan )

ik hoor het wel en suc6  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 17

• Bijdragen:  152
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

ik vind het supergame alleen snap ik er meestal niets van :P ik sprint gewoon 5 km voor zon streep ervandoor en op het laatste val ik 5 minuten achter het peleton :'(

en jullie hebben het over het goede wiel kiezen maar hoe kies je het wiel van een tegestander enzo ??

en oja ik zit met CSC dat is goede ploeg om mee te beginnen alleen als ik bij de wat langere coursen kom dan zijn mijn spelers heel moe en vallen ze 1 voor een uit omdat ze te laat binnenkomen :(

EN LAAT DIE CRACK MAAR KOMEN O0 O0 O0 O0 :duivel: :duivel: :duivel::peace:

Dat doe je door bijvoorbeeld als je met Haedo gaat sprinten,, van CSC,, dan zoek je het juiste treintje op van boonen ofzo of van Freire,, dan klik je met rechtermuisknop op 1 van de 2 en dan klik je op die S met een streep ervoor.. dan gaat ie erachter,, en zet hem altijd op Aggressief sprinten en op 99 Procent,,.. Maar je kan met Cancellara of O'Grady wegdemaren 6 km voor de finish(moet je wel voor in peleton zitten) en dan sprinten,, win je het meestal net aan,, En je moet de juiste renners gebruiken he,, want zóals Cancellara die wilt meedoen aan de GP Van Vlaanderen enzo.. dus als je rond de Giro zit,, is die moe... dus daar moe tje ook op letten.. en Sastre moet je geowon klaar hebben voor de Tour de France,, net als Schleck en Schleck..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 152

• Actief:  

aan je pc enzo zal het niet liggen maar kan toch zijn dat er een of ander DLL bestandje beschadigd is waardoor het spel faalt       heb je ook al geprobeerd de pc opnieuw te starten en dan opnieuw proberen ? dat lost vaak het probleem al op (bij mij dan )

ik hoor het wel en suc6  ;)

Probeer opnieuw te installeren? .. of een andere download?  dat kan ook het probleem zijn..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 152

Ik heb alles al eens geprobeerd... Vanavond maar eens formateren en wie weet werkt het dan wel. Ben blijkbaar wel de enige met dit probleem, heb nergens een andere post gezien die over hetzelfde handelt.

En fout in de download lijkt me erg sterk, ik heb deze uit betrouwbare bron en het gaat om de reloeaded versie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3

• Bijdragen:  567
  • Waardering:   1
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Ik heb alles al eens geprobeerd... Vanavond maar eens formateren en wie weet werkt het dan wel. Ben blijkbaar wel de enige met dit probleem, heb nergens een andere post gezien die over hetzelfde handelt.

En fout in de download lijkt me erg sterk, ik heb deze uit betrouwbare bron en het gaat om de reloeaded versie

Ik heb het zelfde probleem, als ik 3d race start, en hij begint met loading textures, krijg ik dat er een fout is opgetreden en moet worden afgesloten. Maar ik weet niet hoe dat opgelost kan worden, ik kan het spel nog niet spelen, door deze fout.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 567

• Bijdragen:  15

Je cache map legen op je c schijf van PCM2008. Bij application data (verborgen mappen weergeven) staat dat. Of gewoon bij deze app date map gewoon de gehele pcm2008 map verwijderen > opnieuw opstarten, dan maakt hij die map vanzelf weer aan. Bij mij slaat hij ook nog wel regelmatig terug, dat gebeurd redelijk vaak met PCM2008. Volgens mij ligt dat een beetje in het spel verborgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 15

Ik heb het zelfde probleem, als ik 3d race start, en hij begint met loading textures, krijg ik dat er een fout is opgetreden en moet worden afgesloten. Maar ik weet niet hoe dat opgelost kan worden, ik kan het spel nog niet spelen, door deze fout.

Heeft nix met lagere instellingen te maken? Je kan het proberen door je instellingen wat lager te zetten... wat zijn je pc eigenschappen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 15

ik vind het supergame alleen snap ik er meestal niets van :P ik sprint gewoon 5 km voor zon streep ervandoor en op het laatste val ik 5 minuten achter het peleton  :'(

en oja ik zit met CSC   dat is goede ploeg om mee te beginnen alleen als ik bij de wat langere coursen kom dan zijn mijn spelers heel moe en vallen ze 1 voor een uit omdat ze te laat binnenkomen  :(

Dat doe je door bijvoorbeeld als je met Haedo gaat sprinten,, van CSC,, dan zoek je het juiste treintje op van boonen ofzo of van Freire,, dan klik je met rechtermuisknop op 1 van de 2 en dan klik je op die S met een streep ervoor.. dan gaat ie erachter,, en zet hem altijd op Aggressief sprinten en op 99 Procent,,.. Maar je kan met Cancellara of O'Grady wegdemaren 6 km voor de finish(moet je wel voor in peleton zitten) en dan sprinten,, win je het meestal net aan,, En je moet de juiste renners gebruiken he,, want zóals Cancellara die wilt meedoen aan de GP Van Vlaanderen enzo.. dus als je rond de Giro zit,, is die moe... dus daar moe tje ook op letten.. en Sastre moet je geowon klaar hebben voor de Tour de France,, net als Schleck en Schleck..

jah ik zit nu in maart ongeveer en sastre en de gebroeders schleck zitten al tegen de 80 vorm aan ik weet niet als dat goed is en met dat S -> wat jij zei dat heb ik wel gezien maar nooit gebruikt :P ik ging 5 KM voor de finish gewoon met het hele team op 99% demareren en erna sprinten op die 2 of 1.5 km voor het einde  :P        en oja weten iemand een goede plek om te gaan scouten voor wat talentjes ?? ik ben wel bezig met een jonge berg en jonge sprinter    maar ik heb niet zoiets als een ricco en een menchov die overal wel goed in meekan  zo iemand zou ik ook nog wel willen maar weet iemand waar ik dan voor moet zoeken ??  BVD

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 17

• Bijdragen:  983
  • Actief:  

Ik heb al verschillende cracks geprobeert alleen ik krijg nog steeds die .exe fout. IK heb windows xp, en mijn computer haalt de eisen makkelijk. PCM2007 werkt nu wel, alleen heb toch net iets liever dat 2008 het doet:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 983

Ik heb al verschillende cracks geprobeert alleen ik krijg nog steeds die .exe fout. IK heb windows xp, en mijn computer haalt de eisen makkelijk. PCM2007 werkt nu wel, alleen heb toch net iets liever dat 2008 het doet:P

dan heb jij dus ook al geupdate naar 1.0.1.4    :P  daar is nog geen crack voor ofjah in ieder geval niet dat ik weet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 17

Je cache map legen op je c schijf van PCM2008. Bij application data (verborgen mappen weergeven) staat dat. Of gewoon bij deze app date map gewoon de gehele pcm2008 map verwijderen > opnieuw opstarten, dan maakt hij die map vanzelf weer aan. Bij mij slaat hij ook nog wel regelmatig terug, dat gebeurd redelijk vaak met PCM2008. Volgens mij ligt dat een beetje in het spel verborgen.

Werkt niet  :( , toch bedankt voor de respons

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3

• Actief:  

dan heb jij dus ook al geupdate naar 1.0.1.4    :P  daar is nog geen crack voor ofjah in ieder geval niet dat ik weet

Ik heb niet geupdated dat ik weet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 983

• Actief:  

jah ik zit nu in maart ongeveer en sastre en de gebroeders schleck zitten al tegen de 80 vorm aan ik weet niet als dat goed is en met dat S -> wat jij zei dat heb ik wel gezien maar nooit gebruikt :P ik ging 5 KM voor de finish gewoon met het hele team op 99% demareren en erna sprinten op die 2 of 1.5 km voor het einde  :P         en oja weten iemand een goede plek om te gaan scouten voor wat talentjes ?? ik ben wel bezig met een jonge berg en jonge sprinter    maar ik heb niet zoiets als een ricco en een menchov die overal wel goed in meekan   zo iemand zou ik ook nog wel willen maar weet iemand waar ik dan voor moet zoeken ??   BVD

lol VORM MOET JUIST HOOG ZIJN !! ...als die vorm rond de 85-90 is of hoger dan is ie meestal goed.. je moet ook kijken hoe ze training enzo is he;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 152

• Actief:  

Je kan Cycling Manager 2008 niet spelen zonder hem te patchen he.. Je moet hem patchen ;)... en dan kan je hem alsnog neit spelen want die crack is er nog steeds niet xD.. haha (A)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 152

Je kan Cycling Manager 2008 niet spelen zonder hem te patchen he.. Je moet hem patchen ;)... en dan kan je hem alsnog neit spelen want die crack is er nog steeds niet xD.. haha (A)

Ik speel hem gewoon zonder patch hoor :) Als hij in het begin vraagt hem uptedaten, dan gewoon nee zeggen en spelen maar ;) Online/multiplayer wordt alleen wel een moeilijk probleem zonder update.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 15

• Actief:  

Panty_Sniffer welke crack heb je en welke torrent? Had jij ook de reloaded torrent? IK heb die wel en ook de reloaded crack maar die werkt dus niet. Krjg als ik PCM2008 opstart al bijna meteen .exe fout

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 983

Panty_Sniffer welke crack heb je en welke torrent? Had jij ook de reloaded torrent? IK heb die wel en ook de reloaded crack maar die werkt dus niet. Krjg als ik PCM2008 opstart al bijna meteen .exe fout

Postvak IN (1) ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 15

• Actief:  

Oh ik kon hem niet opstarten .. dan kreeg ik .exe fout .. :S behalve als ik hem ging update?..

Stuur mij is diezelfde torrent en crack (A).. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 152

Oh ik kon hem niet opstarten .. dan kreeg ik .exe fout .. :S behalve als ik hem ging update?..

Stuur mij is diezelfde torrent en crack (A).. 

Het is gewoon de 1.0 crack he ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 15

• Actief:  

Ja i know.. maar stuur dat van jou is .. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 152

is die crack er nu al want ik weet niet wat ik moet doen om de tijd te vullen  :'( :-\ :-\

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 17

jah ik zit nu in maart ongeveer en sastre en de gebroeders schleck zitten al tegen de 80 vorm aan ik weet niet als dat goed is en met dat S -> wat jij zei dat heb ik wel gezien maar nooit gebruikt :P ik ging 5 KM voor de finish gewoon met het hele team op 99% demareren en erna sprinten op die 2 of 1.5 km voor het einde  :P         en oja weten iemand een goede plek om te gaan scouten voor wat talentjes ?? ik ben wel bezig met een jonge berg en jonge sprinter    maar ik heb niet zoiets als een ricco en een menchov die overal wel goed in meekan   zo iemand zou ik ook nog wel willen maar weet iemand waar ik dan voor moet zoeken ??   BVD

lol VORM MOET JUIST HOOG ZIJN !! ...als die vorm rond de 85-90 is of hoger dan is ie meestal goed.. je moet ook kijken hoe ze training enzo is he;)

zodra ik zie ik kan training doen dan plan ik er ook alleen sommige begonnen al een streepje vermoeidheid krijgen en ik zit PAS in maart  ik weet niet als ik ze dan moet laten rusten of doortrekken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 17

• Actief:  

is die crack er nu al want ik weet niet wat ik moet doen om de tijd te vullen  :'( :-\ :-\

Ga Tour de France kyken :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 152

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

Files 3.8 Nu Beschikbaar voor Download We zijn verheugd om aan te kondigen dat Files 3.8 nu beschikbaar is voor download! Deze nieuwste update van de populaire bestandsbeheerder voor Windows 10 en 11 introduceert een scala aan nieuwe functies die uw gebruikerservaring aanzienlijk zullen verbeteren. Hieronder vindt u een overzicht van de belangrijkste vernieuwingen: Beheer Tags vanuit de Zijbalk U kunt nu eenvoudig tags beheren vanuit de zijbalk. Door met de rechtermuisknop op het taggedeelte te klikken, krijgt u de optie "Beheer tags" te zien. Hier kunt u tags aanmaken, verwijderen of bewerken, wat het organiseren van uw bestanden nog eenvoudiger maakt. Snelle Toegang tot Storage Sense Voor de frequente gebruikers van Storage Sense is er goed nieuws: Files 3.8 maakt het gemakkelijker om toegang te krijgen tot deze functie. U kunt Storage Sense openen via de Command Palette, een aangepaste snelkoppeling toewijzen, of met de rechtermuisknop op een schijf in de zijbalk of op de startpagina klikken. Ondersteuning voor Alternatieve Gegevensstromen Naast het lezen van alternatieve gegevensstromen, stelt Files 3.8 u nu ook in staat om deze te creëren. Met deze functie kunt u extra gegevens aan uw bestanden toevoegen zonder de primaire inhoud te wijzigen. Het aanmaken van alternatieve gegevensstromen is beschikbaar via het contextmenu (standaard uitgeschakeld), de Command Palette of een sneltoets. Nieuwe Acties Files 3.8 bevat nieuwe acties die toegankelijk zijn via de Command Palette of aangepaste sneltoetsen. Tot de nieuwe acties behoren het kopiëren van het pad naar de huidige map, het plakken van items vanuit het klembord als snelkoppelingen en het sluiten van alle tabbladen (Ctrl + Shift + W). Verbeteringen aan Archiveringsinstellingen De aangepaste instellingen voor bestandcompressie worden nu opgeslagen tussen sessies, waardoor uw archiveringsprocessen nog efficiënter worden. Overige Verbeteringen Hieronder vindt u de rest van de changelog: - De privacybeleid-URL is bijgewerkt. - De responsiviteit van de kaarten in de schijfwidget is verbeterd. - Een probleem opgelost waarbij een WSL-prompt soms tijdens het opstarten verscheen. - Een probleem opgelost waarbij het annuleren van slepen en neerzetten de geselecteerde items wist. - Een probleem opgelost waarbij bulk hernoemen de sorteervolgorde niet volgde. - De plaatsing van het contextmenu op de startpagina is gecorrigeerd. U kunt Files downloaden via de Microsoft Store via  deze link De app is ook gratis beschikbaar op de officiële website. We hopen dat u geniet van de nieuwe functies en verbeteringen in Files 3.8 en dat deze update uw bestandsbeheerervaring naar een hoger niveau tilt!

bikerbob

Geplaatst

Probeer eens opnieuw te registreren.
  • Recente prestatie

• aVoid2 heeft zojuist een badge verdient
      Eerste post
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...