Gast avadavut Geplaatst December 17, 2005 Delen Geplaatst December 17, 2005 Ik heb Prince of Persia T2T gedownload en geÃÂnstalleerd met daemon tools. Waneer dat ik spel wil starten hij check de disc en daarna vraagt \"Insert the pop3 disc into another drive then press \"Rety\". Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst December 17, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25041 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: 5 uur geleden Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst December 17, 2005 Had je al de crack van de game geplaatst? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast avadavut Geplaatst December 17, 2005 Delen Geplaatst December 17, 2005 nee ik heb gezocht maar ik heb niet gevonden. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast itchy Geplaatst December 18, 2005 Delen Geplaatst December 18, 2005 Hallo. Als je voortaan een crack nodig hebt, ga dan even naar www.gamecopyworld.com. Hier hebben zo jou crack(s); http://m1012.gamecopyworld.com/games/pc_prince_of_persia_3.shtml Als het niet klopt moet je zelf even verder zoeken op gamecopyworld.com Groetjes, itchy [img size=350]http://www.duken.nl/components/com_simpleboard/uploaded/images/snowdeer.gif Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast slikie Geplaatst December 19, 2005 Delen Geplaatst December 19, 2005 itchie is moderator :laugh: damn, ga zo door man, je helpt egt goed Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast itchy Geplaatst December 19, 2005 Delen Geplaatst December 19, 2005 Thanx man!! :laugh: groetjes, Itchy [img size=203]http://www.duken.nl/components/com_simpleboard/uploaded/images/rudolffff.gif Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast avadavut Geplaatst December 20, 2005 Delen Geplaatst December 20, 2005 crack help ook niet Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast avadavut Geplaatst December 25, 2005 Delen Geplaatst December 25, 2005 Weet er niemand dit probleem te kunnen oplossen... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast avadavut Geplaatst December 25, 2005 Delen Geplaatst December 25, 2005 Weet er niemand dit probleem te kunnen oplossen... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast slikie Geplaatst December 28, 2005 Delen Geplaatst December 28, 2005 Ik heb hetzelfde, volgens mij werkt die crack op gamecopy world niet ofzo. Ik probeer nu ook al een tijdje het spel te spelen maar ik heb hetzelfde probleem als jouw. kan je aub even posten als het jouw eerder gelukt is dan bij mij? als iemand dit probleem kan oplossen heel graag alvast bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast BoboRickyNL Geplaatst December 29, 2005 Delen Geplaatst December 29, 2005 Ok, voor alle mensen die problemen hebben met een spel als Prince of Persia The 2 Thrones of King Kong, Gooi het maar weg, deze game\'s zijn beveiligd met het Star Force beveiligings systeem, en is heel moeilijk om te omzeilen, ik zeg heel moeilijk om dat het wel kan, maar dit werkt niet voor iedereen, dus daarom heb ik het spel ook weggegooid, maar ik zal de stappen uitleggen voor de mensen die het toch willen proberen, Stap 1. Download het programma Starforce Nightmare of het programma Star Fucker Stap 2. Doe je computer uit, en haal alle kabels van je cd rom spelers er af, Stap 3. Start de computer opnieuw op en gebruik dan StarForce Nightmare of Star Fucker en disable alle CD/DVD drives, Stap 4. Mount de Image met deamon tools V. 4.0 Stap 5. Speel het spel Nogmaals ik heb het zelf niet gedaan, want ik vindt het toch een beetje teveel werk om steeds mijn CD/DVD drivers te ontkopelen en dan al die proggies draaien om dan eindelijk eens te kunnen spelen, Mijn advies voor deze spellen is, koop ze gewoon. heb je dat gezeur ook niet.. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast slikiej Geplaatst December 29, 2005 Delen Geplaatst December 29, 2005 ok bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast kishan4uall Geplaatst December 29, 2005 Delen Geplaatst December 29, 2005 BoboRickyNL schreef: Ok, voor alle mensen die problemen hebben met een spel als Prince of Persia The 2 Thrones of King Kong, Gooi het maar weg, deze game\'s zijn beveiligd met het Star Force beveiligings systeem, en is heel moeilijk om te omzeilen, ik zeg heel moeilijk om dat het wel kan, maar dit werkt niet voor iedereen, dus daarom heb ik het spel ook weggegooid, maar ik zal de stappen uitleggen voor de mensen die het toch willen proberen, Stap 1. Download het programma Starforce Nightmare of het programma Star Fucker Stap 2. Doe je computer uit, en haal alle kabels van je cd rom spelers er af, Stap 3. Start de computer opnieuw op en gebruik dan StarForce Nightmare of Star Fucker en disable alle CD/DVD drives, Stap 4. Mount de Image met deamon tools V. 4.0 Stap 5. Speel het spel Nogmaals ik heb het zelf niet gedaan, want ik vindt het toch een beetje teveel werk om steeds mijn CD/DVD drivers te ontkopelen en dan al die proggies draaien om dan eindelijk eens te kunnen spelen, Mijn advies voor deze spellen is, koop ze gewoon. heb je dat gezeur ook niet.. De derde stap is onnodig, aangezien je pc je cd-rom drives niet meer detecteerd, en dus SFN geen zin heeft. Als je gewoon je pc uit doet, je POWER-kabels uit je Cd/DVD-rom drives haalt, en je pc weer opstart, en daarna T2T start, dan werkt alles als een zonnetje! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast kishan4uall Geplaatst December 29, 2005 Delen Geplaatst December 29, 2005 Ohja, en ik heb die methode getest, en het werkt! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast BoboRickyNL Geplaatst December 30, 2005 Delen Geplaatst December 30, 2005 De derde stap is onnodig, aangezien je pc je cd-rom drives niet meer detecteerd, en dus SFN geen zin heeft. Als je gewoon je pc uit doet, je POWER-kabels uit je Cd/DVD-rom drives haalt, en je pc weer opstart, en daarna T2T start, dan werkt alles als een zonnetje! Klopt idd, maar soms zijn de eerste paar stappen niet genoeg en vindt het spel nog steeds de CDRom emulator, en dan kan het zijn dat je dus die stap 3 moet doen, maar het klopt, mischien beter om het eerst zonder SFNightmare te doen, want de kans op een Bleu Screen is wel aardig groot... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast kishan4uall Geplaatst December 30, 2005 Delen Geplaatst December 30, 2005 BoboRickyNL schreef: De derde stap is onnodig, aangezien je pc je cd-rom drives niet meer detecteerd, en dus SFN geen zin heeft. Als je gewoon je pc uit doet, je POWER-kabels uit je Cd/DVD-rom drives haalt, en je pc weer opstart, en daarna T2T start, dan werkt alles als een zonnetje! Klopt idd, maar soms zijn de eerste paar stappen niet genoeg en vindt het spel nog steeds de CDRom emulator, en dan kan het zijn dat je dus die stap 3 moet doen, maar het klopt, mischien beter om het eerst zonder SFNightmare te doen, want de kans op een Bleu Screen is wel aardig groot... Idd, heb ik ERG veel ervaring mee, rotprogramma Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast slikiej Geplaatst Januari 1, 2006 Delen Geplaatst Januari 1, 2006 conclusie??? hoe moet het nou uiteindelijk? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast bushido Geplaatst Februari 5, 2006 Delen Geplaatst Februari 5, 2006 conclusie: 1. pc uit 2. stekkers van je cd/dvdspelers eruit 3. pc weer aan 4. cd-image in daemon of alcohol mounten 5. eeeeeeeeeeeeeeeeindelijk spelletje spelen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast djhardv Geplaatst Februari 12, 2006 Delen Geplaatst Februari 12, 2006 ik heb een laptop en kan dus niet zo makkelijk die stekkers eruit trekke (A) maar je kan ook naar de eigenschappen van deze computer gaan dan naar hardware profiel daar zie je een lijst met alle hardware in jou pc. ga naar de eigenschappen van je cd rom drive\'s zeg dat hij de volgende x dat hij opstart de cdrom drive niet mag starten start je pc opnieuw op mount met deamon tools en het werk (bij mij dan) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast tom6309 Geplaatst Februari 12, 2006 Delen Geplaatst Februari 12, 2006 dit heb je ergens anders ook al gezegd ( Crack, prince of persia the two thrones). Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast darkne0n Geplaatst Februari 12, 2006 Delen Geplaatst Februari 12, 2006 tom6309 schreef: dit heb je ergens anders ook al gezegd ( Crack, prince of persia the two thrones). boeie, niet geschoten is altijd mis Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie