MVisser Geplaatst Juni 17, 2008 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/16/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juni 17, 2008 Hallo, ik heb euro 2008 gedownload, en wil het nu installeren. Ik moet nu eerst de image file branden, maar ik kan in de map (die ik al uitgepakt heb met winzip/rar) geen image bestand vinden. Ik heb gezocht op internet en weet op welke afkortingen/image files ik moet letten. Maar deze staan gewoonweg niet in de uitgepakt map. Wat moet ik nu? Ik heb geprobeerd te branden met nero (een wat "oudere" versie en een free trial versie van alcohol 120 maar ik vind ook daarmee niet de bestanden die "image' zouden moeten zijn. Wat nu, wat nu ?? Hetzelfde geldt voor het spel PES2008 dat ik gedownload heb, en ja ik heb de PC versies gedownload. En ook heb ik de zip al uitgepakt. Er staat zelfs in de READ ME duidelijk in hoe je het moet doen, maar ik kan dus de image files niet vinden... :'( Help me help me help me!!! Het gaat om de volgende versies: [modbreak=modbreak door Fredpascal] Directe links naar illegaal geboden materiaal zijn verboden. Zie: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,31151.0 [/modbreak] Ook heb ik nog voor beide spellen een patch gedownload dat ik er later aan toe wil voegen. Wie helpt mij hier uit? :'( ps ik wil de spellen installeren op een labtop met Windows Vista. ik heb de spellen echter gedownload op mijn normale pc en wil image branden met nero. Maar kan dus geen image bestanden vinden (nadat ik het uitgepakt heb..) gr Mike Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie