Famousx Geplaatst Juni 15, 2008 Bijdragen: 95 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/27/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juni 15, 2008 Hallo Ik chat regelmatig op een forum, voor de gezelligheid. En ik wou het een keer proberen met mIRC, ik wist eigelijk niet precies wat dat was maargoed. Ik heb de instructies opgevolgd van die site (http://irc.marokko.nl/mIRC_help/) En ik heb dus alles ingevoerd enzo. En ik kon dus niet echt chatten met mIRC. ik kreeg allemaal rare tekens enzovoort. Dus ik wou weer 'normaal' chatten via die site. Krijg ik dit [14:46] Connecting... [14:46] Logging in... [14:46] -irc.marokko.nl- *** Looking up your hostname... [14:46] -irc.marokko.nl- *** Found your hostname (cached) [14:47] [iRC VERSION] [14:47] -irc.marokko.nl- *** You are banned from irc.marokko.nl (Flooder) Email opers@irc.marokko.nl for more information. [14:47] Error : Closing Link: Chickieeee-14[cp1114112-a.venlo1.lb.home.nl] (User is banned (Flooder)) [14:47] Disconnected from 84.244.3.248 Dus volgens hen ben ik gebanned wegens flooden. Maar dat lijkt me sterk ik heb nóoit geflood. Ik heb ook geprobeerd met een andere naam in te loggen maar ik krijg hetzelfde. Ik heb ook geprobeerd naar dat emailadres te mailen maar dat lukt niet ( ik krijg een postmaster@mail.hotmail.com bericht dat het bericht niet is aangekomen. Wie kan me verder helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 95
jcb Geplaatst Juni 15, 2008 Bijdragen: 87 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/08/08 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Juni 15, 2008 Als je gebanned bent van een netwerk is dat meestal op IP-adres (of hostmask, maar dat wordt afgeleid van je IP) dus de beste manier om er weer op te komen is het gebruiken van een ander IP-adres. Het ligt aan je verbinding of je zelf eens in de zoveel tijd een nieuw IP krijgt of dat je IP hetzelfde blijft. In het laatste geval kun je het bij iemand anders thuis proberen of via een proxy-site (maar die worden vaak geblokkeerd door opers). Je moet dan wel goed uit kunnen leggen dat jij het niet was die floodde, anders kan het gezien worden als Ban evasion dat je er weer bent, en ik weet dat de meeste opers daar niet van houden (mijzelf incluis). --jcb Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 87
Famousx Geplaatst Juni 15, 2008 Bijdragen: 95 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/27/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juni 15, 2008 Ik zat er ookal aan te denken om mijn ip te veranderen, maar ik dacht miss is er een andere oplossing. Bestaan er geen programma's die je IP kunnen veranderen ofzo? Volgensmij wel, maar ik weet nou niet welke 't makkelijkst/handigst is. Of wordt het juist afgeraden om zo een progje te gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 95
Tom Geplaatst Juni 15, 2008 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Juni 15, 2008 Je IP adres kun je zelf niet veranderen. Dat gebeurt pas bij overgaan op een andere provider of in een ander geval wat niet vaak gebeurt. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
Fredpascal Geplaatst Juni 15, 2008 Bijdragen: 2568 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/12/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Juni 15, 2008 Dus in dit geval even bij een andere computer aanmelden en uitleg geven waarom jij het niet was die 'geflood' heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 2.6k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie