Oud-beheerder Duken Geplaatst Oktober 1, 2009 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Oktober 1, 2009 eeeeeeh vraagje ik ben nieuw en ik snap geen snars van deze site weet iemand maar dan ook iemand waar ik GTA 4 IN Z,N GEHEEL kan downloaden? :friends: :friends: Lees en huiver, er zijn mooie handleidingen te vinden over het leren downloaden... http://www.duken.nl/content/view/42/26/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
MightyWolve Geplaatst Oktober 7, 2009 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/07/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 7, 2009 Hoi allemaal, Heb 2 dagen geleden GTA IV geinstalleerd. Alles prima, maar dan die Activation, het lukt me echt niet! Ik ben al 2 dagen bezig, heb al veel gedownload en gelezen ook op deze site. Kan iemand alstublieft helpen?! Het enige wat ik tot nu toe heb kunnen doen is op YouTube filmpjes bekijken van GTA IV! :-\ Alvast Bedankt! Wolve Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Heisenberg Geplaatst Oktober 7, 2009 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst Oktober 7, 2009 Waar loop je precies vast? Krijg je een foutmelding, start er een programma niet op. Kunnen meerdere factoren zijn waarom de Activation niet lukt. Graag daarom wat specifieker in je volgende bericht zijn zodat wij je meteen goed kunnen helpen. Misschien is een eventuele screenshot handig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
MightyWolve Geplaatst Oktober 7, 2009 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/07/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 7, 2009 Waar loop je precies vast? Krijg je een foutmelding, start er een programma niet op. Kunnen meerdere factoren zijn waarom de Activation niet lukt. Graag daarom wat specifieker in je volgende bericht zijn zodat wij je meteen goed kunnen helpen. Misschien is een eventuele screenshot handig. Ik zal het even opzoeken. Ik doe eerst die Paul.dll vervangen. Dan unlock code en Serial. Dan staat er succesfull. Probeer ik op te starten moet ik het opnieuw doen, lukt het nog steeds niet. Staat er Activation Failed: The activation process has been terminated. Please make sure the unlock code has been entered correctly. Press BACK to attempt another activation or press CANCEL to abort. If the problem persists, please visit the support homepage for possible solutions: http://activate.rockstargames.com/?c=GTA4 . Zo iets duidelijker? Hoop het wel. Want ik word toch wel een beetje gek. Wolve Heeft u anders nog goeie cracks, of hoe het moet precies? Ik gebruik nu deze crack: TA.IV.FDRM.TEST.Crack.Only-SHELOMOTUVI Instructions: 1) Close your internet connection. 2) Copy paul.dll from "Crack" directory into "OfflineActivation" folder in the game directory. 3) Run OfflineActivation.exe in the "OfflineActivation" folder in the game directory. use this: Unlock code: /edit and click "Activate" (with this cracked paul.dll you can enter whatever you like in the Unlock code/Serial field). you should get the Activation Success message. 4) LaunchGTAIV.exe file has a a release date check, so: change the date in you computer to anything later than 3rd December. 5) Run LaunchGTAIV.exe. this is a test crack, don't complain if it does not work for you. test this. if it does not work, wait untill tomorrow+ for the real thing, reloaded/razor1911/vitality are probably working hard on this one. TIL 2OO8 SHELOMOTUVI [modbreak]Serial code verwijderd. Verboden, zie huisregels. Hierdoor komt ons forum onnodig in gevaar[/modbreak] Post Merge: oktober 07, 2009, 16:20:06 pm Kheb nu van Razor 1911 gedaan. Maar als ik hem laad krijg ik een Error namelijl: GTA IV FATAL ERROR: RMN20. Wat moet ik doen? RMN20 heb ik opgelost met Service Pack 5, maar nou krijg ik de error WS10?! Krijg ik al deze problemen ook als ik het orginele spel koop in de winkel?! Graag een antwoord! BVD! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
headsh0t Geplaatst Oktober 16, 2009 Bijdragen: 2728 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/12/08 Status: Offline Actief: Oktober 17, 2014 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Oktober 16, 2009 Heeft iemand GTA IV voor de PS3 + netwerk verbinding? Ik heb wel zin om met iemand de stad te terroriseren! :duivel: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 2.7k
Wesley Geplaatst Oktober 16, 2009 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Oktober 16, 2009 Sorry xbox hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
wilco16 Geplaatst Oktober 16, 2009 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/16/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 16, 2009 bedankt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
sstitchh Geplaatst Oktober 22, 2009 Bijdragen: 9 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/21/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 22, 2009 hallo ik wil heeel graag Gta 4 maar ik kan hem niet vinden en als ik er een heb dan doet hij het niet kunnen jullie mij mischien helpen alvast bedankt mvg mitch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 9
svenholtman Geplaatst Oktober 22, 2009 Bijdragen: 2055 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 01/15/09 Status: Offline Actief: November 28, 2020 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst Oktober 22, 2009 voor de pc, xbox, playstation?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 2.1k 1
Heisenberg Geplaatst Oktober 22, 2009 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst Oktober 22, 2009 hallo ik wil heeel graag Gta 4 maar ik kan hem niet vinden en als ik er een heb dan doet hij het niet kunnen jullie mij mischien helpen alvast bedankt mvg mitch In het vervolg graag meer info over plaatsen, want hier kunnen wij niks mee. Zoals: - Waar je vast loopt - Wat je foutmelding is - Of je met Torrents of Nieuwsgroepen download etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
Geeteeaa Geplaatst Oktober 25, 2009 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/25/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 25, 2009 Hallo, Ik heb een aantal dagen geleden GTA 4 gedownload, maar het spel schokt enorm. De drunken camera heb ik opgelost, net als het saven, maar het spel blijft enorm schokken, hoe laag ik de graphics ook zet. Bij de graphics staat; Resource usage: 203/493 mb als ik alle instellingen op z'n laagst zet. En zelfs dan blijft het spel schokken. Ik heb de patch geinstalleerd, maar ook dat heeft niet geholpen. Heeft er iemand enig idee wat ik nog meer kan doen om dit op te lossen? (en dan bedoel ik niet: koop een nieuwe pc) Hier de specificaties van mijn notebook Processor Intel Core2 Duo T9600 @ 2,80 GHz Geheugen 2x2048M Harde schijf 250 Gb (7200 rpm) Scherm 15,4" WSXGA+ Schermresolutie 1680 x1050 Video nVidea FX770M 512MB Besturings-systeem Windows Vista Business (UK) Ik hoop dat iemand een oplossing weet, want ik wil het spel echt heel erg graag kunnen spelen. Alvast bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Wesley Geplaatst Oktober 25, 2009 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Oktober 25, 2009 www.srtest.com al geprobeerd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
Geeteeaa Geplaatst Oktober 25, 2009 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/25/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 25, 2009 Ja, voordat ik hem downloade. Ik kom m volgens `can you run it` gewoon spelen. Die site doet het bij mij btw niet meer, op de een of andere manier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Wesley Geplaatst Oktober 25, 2009 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Oktober 25, 2009 Tsja dan maar toch weer een basic question. Heb je drivers geupdate? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
Geeteeaa Geplaatst Oktober 25, 2009 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/25/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 25, 2009 Jep, alles al gedaan. Op de een of andere manier deed hij het net ineens prima! Niet schokkerig terwijl de instellingen niet laag stonden. Maar nu loopt hij ineens steeds vast na 5 minuten spelen. Kan dit aan de crack (razor) liggen misschien? Ik was al helemaal blij dat ie het deed, loopt ie nu steeds vast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
kipneck Geplaatst Oktober 29, 2009 Bijdragen: 165 Waardering: 0 Prestatiepunten: 306 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/04/08 Status: Offline Actief: September 4, 2022 Delen Geplaatst Oktober 29, 2009 ik heb ook gta4 gedownload. ik heb een of andere arenaBG versie. als ik deze iso mount. start hij de autoexe. dan start hij een opdracht promt die gelijk weer afsluit. heb ik hier nou 14 gb voor binnen zitten trekken? heeft iemand een optie om hem te openen of is dit gewoon slecht? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 165
Geeteeaa Geplaatst Oktober 31, 2009 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/25/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 31, 2009 Jezus wat zorgt dit spel voor problemen. Hij loopt steeds zodanig vast dat ik mn laptop helemaal uit moet zetten. alt cntrl delete werkt dus ook niet. Ik kon m daarna zelfs een keer niet meer aan zetten. Pas toen ik 10 minuten gewacht had kon het weer, en toen ging hij allemaal dingen controleren en weet ik veel wat. Dingen die hij in ieder geval normaal niet doet bij het opstarten. En hij vraagt natuurlijk elke keer om windows in safe mode op te starten. Ik hoop dat nu wel iemand reageert die het wel weet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Robin Geplaatst Oktober 31, 2009 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Oktober 31, 2009 Denk zoiezo niet dat GTA geschikt is voor laptops, kijk is of je laptop heb spel aan kan op www.srtest.com Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
Geeteeaa Geplaatst Oktober 31, 2009 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/25/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 31, 2009 Heb ik al gedaan. Op minimum haalt ie het makkelijk. Op recommended faalt de cpu: Recommended: Intel Core 2 Quad 2.4GHz, AMD Phenom X3 2.1GHz You Have: Intel® Core2 Duo CPU T9600 @ 2.80GHz En, heel raar, de videokaart: Recommended: 512MB NVIDIA 8600+ / 512MB ATI 3870+ You Have: Quadro FX 770M Required You Have Video RAM 512 MB 1.7 GB 3D Yes Yes Hardware T&L Yes Yes Pixel Shader version 3.0 4.0 Vertex Shader version 3.0 4.0 Maar ik kan m ook gewoon spelen, alleen stopt ie er na 5 minuten gewoon mee. Daarvoor loopt hij gewoon soepel zonder problemen. Ik heb m ook een uurtje gespeeld, en toen bleef ie hangen. Daarna bleef ie telkens na 5 minuten hangen als ik m speelde. Opnieuw geinstalleerd, en nog steeds het zelfde probleem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
kipneck Geplaatst November 1, 2009 Bijdragen: 165 Waardering: 0 Prestatiepunten: 306 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/04/08 Status: Offline Actief: September 4, 2022 Delen Geplaatst November 1, 2009 ik heb ook gta4 gedownload. ik heb een of andere arenaBG versie. als ik deze iso mount. start hij de autoexe. dan start hij een opdracht promt die gelijk weer afsluit. heb ik hier nou 14 gb voor binnen zitten trekken? heeft iemand een optie om hem te openen of is dit gewoon slecht? in de comments lees ik geen problemen. kan iemand mij hier helpen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 165
dutch123 Geplaatst November 9, 2009 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/09/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 9, 2009 Hey allemaal op dit Topic/forum ik ben hier met downloaden enz.... maar als ik nu GTA IV wil instaleren dan krijg ik de volgende text: your system is incompatible with %P pleas follow the lick below for more information maar als ik daar op klik gebeurt er niets :-[ en had ik een andere versie gedownload (die wel instaleerd) maar dan staat er als ik het spel wil starten via Rockstar Social Club dat ik het niet kan opstarten omdat me parents nog wat het blokeerd of zo :-[ maar ik heb wel alles geïnstalleerd en een account gemaakt voor Windows Live games en voor RGSC zou iemand mij kunnen helpen (of een goeie aanbevelen+link) :sos: ------------------ Dutch123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Wesley Geplaatst November 9, 2009 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst November 9, 2009 Kijk eens of het spel wel werkt op je pc: www.srtest.com Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
dutch123 Geplaatst November 9, 2009 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/09/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 9, 2009 ik heb dit: maar als ik me driver of video kaart wil updaten dan loopt mijn PC vast of ik krijg virusen [verwijderd door de beheerder] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Wesley Geplaatst November 9, 2009 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst November 9, 2009 Gebruik anders het progamma: "Driver Genius". Kan je downloaden bij de lokale torrentboer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
kipneck Geplaatst November 9, 2009 Bijdragen: 165 Waardering: 0 Prestatiepunten: 306 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/04/08 Status: Offline Actief: September 4, 2022 Delen Geplaatst November 9, 2009 kan iemand mij helpen? of in ieder geval een andere torrent? ik zou het spel namelijk zeer graag willen spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 165
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.