Farid. Geplaatst Februari 4, 2009 Bijdragen: 5247 Waardering: 249 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/27/07 Status: Offline Actief: Februari 24, 2016 Delen Geplaatst Februari 4, 2009 Download deze torrent http://thepiratebay.org/torrent/4553855/GRAND_THEFT_AUTO_4_CLONEDVD_READNFO-ePEN15___PROPER_CRACK Maar Vink alles uit behalve de crack (dus die map van 13.5 mb) Download het en lees de readme! O0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 249 5.2k
koetjeboe0 Geplaatst Februari 5, 2009 Bijdragen: 17 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/03/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 5, 2009 Hij doet het maar nog niet optimaal hij lagt een beetje en ik heb een slechte kwaliteit,, Hoe kan ik in 1 x de gegevens van mijn laptop erop zetten zodat jullie kunnen zien of gtaerop kan ? srq werkt niet altijd even goed bij mij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 17
Farid. Geplaatst Februari 5, 2009 Bijdragen: 5247 Waardering: 249 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/27/07 Status: Offline Actief: Februari 24, 2016 Delen Geplaatst Februari 5, 2009 euh.. Everest http://www.softpedia.com/get/System/System-Info/Everest-Home-Edition.shtml Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 249 5.2k
koetjeboe0 Geplaatst Februari 7, 2009 Bijdragen: 17 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/03/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 7, 2009 Ik heb nuj een hele lage framerate hoe kan ik die hoger krijgen? meeste instellingen staan al op zn laagst Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 17
Farid. Geplaatst Februari 7, 2009 Bijdragen: 5247 Waardering: 249 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/27/07 Status: Offline Actief: Februari 24, 2016 Delen Geplaatst Februari 7, 2009 GTA IV kiest zelf de beste instellingen voor jouw pc, als je een lage framerate hebt btekent het dat je pc GTA IV niet 100% kan draaien. KIjk even op www.canirunit.com en kijk of je het kan draaien.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 249 5.2k
frankie19901 Geplaatst Februari 8, 2009 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/26/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 8, 2009 ik heb gta gekocht en deze computer trekt hem niet echt maar we gaan een nieuwe computer kopen: NVIDIA® GeForce® 9600 GT Videokaart met 512 MB GDDR3 memory, HDMI-aansluitingen, DirectX® 10 en HDCP ondersteuning 4 GB RAM zou deze hem wel aan kunnen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
gerpsp Geplaatst Februari 9, 2009 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/14/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 9, 2009 wie weet er nog een goed hamachi netwerk die niet vol is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
Farid. Geplaatst Februari 9, 2009 Bijdragen: 5247 Waardering: 249 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/27/07 Status: Offline Actief: Februari 24, 2016 Delen Geplaatst Februari 9, 2009 ik heb gta gekocht en deze computer trekt hem niet echt maar we gaan een nieuwe computer kopen: NVIDIA® GeForce® 9600 GT Videokaart met 512 MB GDDR3 memory, HDMI-aansluitingen, DirectX® 10 en HDCP ondersteuning 4 GB RAM zou deze hem wel aan kunnen? Stel deze vraag in het Hardware board en je wordt geholpen! O0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 249 5.2k
frankvanherck Geplaatst Februari 12, 2009 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/24/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 12, 2009 volgend probleem stelt zich; ik heb mijn laptop een cleane install gegeven. mijn savegames van GTA IV + settings heb ik een back-up van gemaakt. (gewoon mappen gekopieert) nu installeer ik gta iv trug, en melkt hij dat ik me moet aanmelden om te saven (had ik vroeger niet) patch afgehaald met crack, werkt nu, offline account.. MAAR! ik moet op mijn ander account (noemde Luna) geraken voor mijn savegames! ik meld me af (GFL) en probeer met Luna, voordat ik me kan aanmelden vraagt hij een serial... PROBLEEM! dus ik mijn savegames in dat offline account gekopieerd! hoera! in het spel zelf zie ik al mijn save games staan.. MAAR ik krijg een fout bij het laden. waarschijnelijk omdat die save games van dat ander account 'Luna' zijn en niet van dat offline account.. foutmelding is "load failed, check your hard drive" hoe kan ik nu nog aan mijn save games geraken :s wat ik ook vreemd vind is dat hij die gekopieerded map met settings in, niet overneemt, mijn controls zijn default, nogthans heb ik de CFG gekopieerd.. plz help, ik wil echt niet opnieuw beginnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
kik3333 Geplaatst Februari 13, 2009 Bijdragen: 30 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/24/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 13, 2009 Heej allemaal!! Ik heb GTA IV gedownload(http://thepiratebay.org/torrent/4553855/GRAND_THEFT_AUTO_4_CLONEDVD_READNFO-ePEN15___PROPER_CRACK). Nu mount ik CD1 met powerIso en probeer ik em te openen, maar als ik em dan probeer te openen dan krijg ik een heel vreem scherm met een chinees teken en 2 lege knopjes :geheim: Als ik op het eerste lege knopje druk installeert Rockstar Games Social Club, en als ik op de 2e druk sluit ie af. Nu is mijn vraag, hoe kan ik gewoon GTA IV installeren en niet die Rockstar Games Social Club? Als ik CD 2 mount dan staat er : E:/ Toepassing niet gevonden. Het scherm wat ik krijg staat hieronder. Bvd, Erik [verwijderd door de beheerder] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 30
YMessi Geplaatst Februari 13, 2009 Bijdragen: 279 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/06/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 13, 2009 Ik kan het niet draaien op mijn pc :S. Pixel Shader Ver.: Required - 1.1 , You have - 0.0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 279
Tom Geplaatst Februari 13, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Februari 13, 2009 0.0? Dat betekent dat je geen (of nauwelijks een ) videokaart hebt en dat lijkt me sterk, zeker als de andere componenten wel voldoen. Probeer het spel gewoon eens te draaien. Yay, 4400e bericht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
YMessi Geplaatst Februari 13, 2009 Bijdragen: 279 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/06/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 13, 2009 0.0? Dat betekent dat je geen (of nauwelijks een ) videokaart hebt en dat lijkt me sterk, zeker als de andere componenten wel voldoen. Probeer het spel gewoon eens te draaien. Yay, 4400e bericht. Huh... dat is erg vreemd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 279
SweetRyder Geplaatst Februari 13, 2009 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/13/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 13, 2009 Ik wil graag online spelen met Hamachi. Maar ik snap er niks van.. Zou iemand mij een stap voor stap uitleg kunnen geven (ik heb op internet gezocht, maar werd er niet veel wijzer van) Ik heb Hamachi geïnstalleerd, en nu? Alvast bedankt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Heisenberg Geplaatst Februari 13, 2009 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst Februari 13, 2009 Ik wil graag online spelen met Hamachi. Maar ik snap er niks van.. Zou iemand mij een stap voor stap uitleg kunnen geven (ik heb op internet gezocht, maar werd er niet veel wijzer van) Ik heb Hamachi geïnstalleerd, en nu? Alvast bedankt Misschien helpt dit je: http://thepiratebay.org/torrent/4563363/Play_GTA_IV_online_via_Hamachi_-_Guide of http://gamestutorials.blogspot.com/2008/12/gta-iv-hamachi-multiplayer-tutorial.html Succes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
SweetRyder Geplaatst Februari 13, 2009 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/13/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 13, 2009 Weet iemand nog een leuke nederlandse Hamachi server? O0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
frankvanherck Geplaatst Februari 15, 2009 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/24/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 15, 2009 iemand? volgend probleem stelt zich; ik heb mijn laptop een cleane install gegeven. mijn savegames van GTA IV + settings heb ik een back-up van gemaakt. (gewoon mappen gekopieert) nu installeer ik gta iv trug, en melkt hij dat ik me moet aanmelden om te saven (had ik vroeger niet) patch afgehaald met crack, werkt nu, offline account.. MAAR! ik moet op mijn ander account (noemde Luna) geraken voor mijn savegames! ik meld me af (GFL) en probeer met Luna, voordat ik me kan aanmelden vraagt hij een serial... PROBLEEM! dus ik mijn savegames in dat offline account gekopieerd! hoera! in het spel zelf zie ik al mijn save games staan.. MAAR ik krijg een fout bij het laden. waarschijnelijk omdat die save games van dat ander account 'Luna' zijn en niet van dat offline account.. foutmelding is "load failed, check your hard drive" hoe kan ik nu nog aan mijn save games geraken :s wat ik ook vreemd vind is dat hij die gekopieerded map met settings in, niet overneemt, mijn controls zijn default, nogthans heb ik de CFG gekopieerd.. plz help, ik wil echt niet opnieuw beginnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
SweetRyder Geplaatst Februari 17, 2009 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/13/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 17, 2009 Eey, kan iemand mij helpen. Als ik GTA IV op laagste grapics speel, dan heb ik 12 FPS (Benchmark) Als ik op t hoogst spel, heb ik 8FPS, hoe kan dit? ZEy, ik speel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
ActionWaction Geplaatst Februari 17, 2009 Bijdragen: 1138 Waardering: 29 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/20/08 Status: Offline Actief: Februari 20, 2015 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Februari 17, 2009 Als je jouw grafische instellingen verbeterd, dan gaat je fps altijd omlaag... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 29 1.1k
Thijs Geplaatst Februari 19, 2009 Bijdragen: 983 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/23/07 Status: Offline Actief: Augustus 12, 2013 Delen Geplaatst Februari 19, 2009 Ik wil GTA IV gaan kopen/downloaden (weet ik nog niet) alleen ik hoor veel dat de minimum eisen eigenlijk wat hoger moeten. Kan ik met deze specs GTA IV draaien? Intel Core 2 Duo E6750 @ 3GHz ASUS P5K Moederbord 2 GB DDR2 RAM Geheugen Radeon HD2900GT 256MB videokaart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 983
Heisenberg Geplaatst Februari 19, 2009 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst Februari 19, 2009 Ik wil GTA IV gaan kopen/downloaden (weet ik nog niet) alleen ik hoor veel dat de minimum eisen eigenlijk wat hoger moeten. Kan ik met deze specs GTA IV draaien? Intel Core 2 Duo E6750 @ 3GHz ASUS P5K Moederbord 2 GB DDR2 RAM Geheugen Radeon HD2900GT 256MB videokaart Ja je kan het spel aan, misschien kan je nog voor de zekerheid op www.srtest.com kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
Thijs Geplaatst Februari 19, 2009 Bijdragen: 983 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/23/07 Status: Offline Actief: Augustus 12, 2013 Delen Geplaatst Februari 19, 2009 Ja, heb ik gedaan. Ik kan op minimum alles. maar omda ze zeiden dat de minimum eisen eigenlijk hoger moesten zijn wist ik niet zeker of het de moeite waard was. Ik kan dus graphics op minimum zetten, is het dan de moeite waard? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 983
Farid. Geplaatst Februari 21, 2009 Bijdragen: 5247 Waardering: 249 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/27/07 Status: Offline Actief: Februari 24, 2016 Delen Geplaatst Februari 21, 2009 Heb nu opeens een probleempje... Eerst deed hij het wel en nu niet meer... Nu krijg ik deze melding application failed to launch Ik heb een crack gebruikt dus hij zou het gewoon moeten doen. (eerst deed hij het wel) Ik ben Admin op mijn pc dus daar kan het niet aan liggen. [verwijderd door de beheerder] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 249 5.2k
Gast wimpy Geplaatst Februari 21, 2009 Delen Geplaatst Februari 21, 2009 Heb nu opeens een probleempje... Eerst deed hij het wel en nu niet meer... Nu krijg ik deze melding application failed to launch Ik heb een crack gebruikt dus hij zou het gewoon moeten doen. (eerst deed hij het wel) Ik ben Admin op mijn pc dus daar kan het niet aan liggen. probeer eens als administrator uit te voeren(rechts klik, 2e optie) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Farid. Geplaatst Februari 21, 2009 Bijdragen: 5247 Waardering: 249 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/27/07 Status: Offline Actief: Februari 24, 2016 Delen Geplaatst Februari 21, 2009 Nope, blijft hetzelfde probleem. En ik zei al, ik ben Admin op de pc. Dus alles wordt opgestart als Admin. O0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 249 5.2k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.