Spring naar bijdragen

GTA4 - Download / Crack / Serial / Torrent / NZB

koekie

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  97
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

maar heb je ook een andere goede download gevonden die gratis is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 97
  • Reacties 1.4k
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  9

dan download jij zker met torrents?

daar kan ik niks over zeggen, het is gewoon dom om gta 4 ( 14 gig ) te downloaden met torrents, daar zit ik weet niet hoevel trojans dan in. met nieuwsgroepen is dat niet, omdat je ervoor betaald.

en dan is er nog een kans dat bij jouw provider de toeters en bellen afgaan omdat jij gigantisch veel zit te uploaden = € 25.000,- als je gepakt word, dab word het een duur gta'tje

het enige wat ik kan zeggen ga naar www.torrentz.com een torrent zoekmachine die over de torrentz sites zoekt zoals isohunt en dan pak je de ene die boven aan staat of die van razor, die zijn ook altijd goed

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 9
  • Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25024
  • Dagen gewonnen:  265
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Wat een onzin Rafgalf.

Als je goed zoekt en netjes de reacties bekijks is de kans op trojans minimaal. Nieuwsgroepen kunnen ook vol zitten met Trojans, als je er voor betaalt houd het niet in dat het schoon is...

Je provider doet er niks mee, de €25.000 euro boete slaat ook nergens op! geen enkele thuis gebruiker is ooit in Nederland gepakt.

Ik wil je niet meer dit soort nutteloze "ik maak mensen bang" berichten zien plaatsen. Volgende keer een waarschuwing.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Bijdragen:  501
  • Waardering:   64
  • Prestatiepunten:  383
  • Dagen gewonnen:  3
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

dan download jij zker met torrents?

daar kan ik niks over zeggen, het is gewoon dom om gta 4 ( 14 gig ) te downloaden met torrents, daar zit ik weet niet hoevel trojans dan in. met nieuwsgroepen is dat niet, omdat je ervoor betaald.

en dan is er nog een kans dat bij jouw provider de toeters en bellen afgaan omdat jij gigantisch veel zit te uploaden = € 25.000,- als je gepakt word, dab word het een duur gta'tje

het enige wat ik kan zeggen ga naar www.torrentz.com een torrent zoekmachine die over de torrentz sites zoekt zoals isohunt en dan pak je de ene die boven aan staat of die van razor, die zijn ook altijd goed

Kerel, weet je wel waar je het over hebt? In eerste instantie betaal je niet voor nieuwsgroepen, dat gaat gewoon via de server van je provider. Neem je een payserver gaat het via een andere server, maar dat het er niks mee te maken dat het dan in een keer zonder risico's is? Blijkbaar nog niet heel bekend met nieuwsgroepen als ik dit zo lees.

De kans dat je gepakt wordt voor die paar kb/s die je upload is minimaal, hij is er wel maar minimaal. Ze pakken eerder de posters van dit bestand op dan dat jij als 'onschuldige' downloader dit bestand binnenhaald.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 64
  • 501
  • 3

sorry dat ik mensen bang maak, maar ik waarschuw ze alleen maar.

en als je een payserver hebt zitten daar nouwelijks trojans of weet ik veel wat in.

als ik een bestand met torrentz download, springt er 2 van de 5 keer een pop up van norton open dat er weer ees een trojan in zit, en dat je niet opgepakt kan worden, de kans is klein. maar 2 mensen uit onze straat zijn al opgepakt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 9

• Bijdragen:  618
  • Waardering:   14
  • Actief:  

maar 2 mensen uit onze straat zijn al opgepakt...

Ja mar niet voor downloade  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 14
  • 618

• Bijdragen:  33
  • Leeftijd:  34

en als je een payserver hebt zitten daar nouwelijks trojans of weet ik veel wat in.

als ik een bestand met torrentz download, springt er 2 van de 5 keer een pop up van norton open dat er weer ees een trojan in zit, en dat je niet opgepakt kan worden, de kans is klein. maar 2 mensen uit onze straat zijn al opgepakt...

ja maar zou dat aan de download liggen of aan jou crappy norton virusscanner? norton detecteert zelfs critische syteemprocessen als trojans of virussen, dus mijn mening is eerder dat norton niet betrouwbaar is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 33

• Bijdragen:  7

Kijk....Ik heb gta IV enzo en hij werkt ook met crack maar hij is heel traag en als ik het spel start waar ook guide,options staat. Dan staat er onder GTA IV 20% 30% etc. Is dat een update en doet ie het daarom zo traag of heb ik een trage windows vista van €1200!?

O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 7

• Bijdragen:  33
  • Leeftijd:  34

Kijk....Ik heb gta IV enzo en hij werkt ook met crack maar hij is heel traag en als ik het spel start waar ook guide,options staat. Dan staat er onder GTA IV 20% 30% etc. Is dat een update en doet ie het daarom zo traag of heb ik een trage windows vista van €1200!?

O0

ik weet niet wat verder je computer specificaties zijn, maar het is in ieder geval geen update, ik denk dat het aan je computer ligt dat die zo traag is....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 33

Hey weet iemand nog een goeie trainer voor gta 4????

O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 7

ja maar zou dat aan de download liggen of aan jou crappy norton virusscanner? norton detecteert zelfs critische syteemprocessen als trojans of virussen, dus mijn mening is eerder dat norton niet betrouwbaar is

de nieuwste norton niet, in vele computerbladen word die aangeprezen als beste koop

en snor... neem nou maar van mijn aan dat ze zijn opgepakt, correctie: niet door downloaden wat legaal is maar voor uploaden wat illegaal is en aangezien je met torrents altijd upload naar andere mensen....

maar zullen we even weer ontopic gaan XD

ik speel nu al een dag of 3 zonder een bug of drunken cam XD

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 9

• Bijdragen:  5247
  • Waardering:   249
  • Actief:  

O0

Kijk even op www.canirunit.com  O0

Hier staan 3 trainers, of ze werken weet ik niet.

http://thepiratebay.org/search/gta%20iv%20trainer/0/99/0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 249
  • 5.2k

• Bijdragen:  17

hoe kan je online gta 4 spelen.. ik heb gedownloade versie.. single player heb ik al uitgespeeld en nu wil ik oonline

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 17

• Bijdragen:  618
  • Waardering:   14
  • Actief:  

hoe kan je online gta 4 spelen.. ik heb gedownloade versie.. single player heb ik al uitgespeeld en nu wil ik oonline

Staat in dit topic, begin het maar door te lezen O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 14
  • 618

• Bijdragen:  17

kan je dan een link ofzo geven naar die pagina want ik heb het maar 1x voorbij zien komen over online spelen.. dat had ik geprobeerd maar dat is niet gelukt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 17

• Bijdragen:  2

Hallo allemaal,

Ik heb gta iv gedownload, maar ik heb een probleem met het activeren ervan. Ik heb de volgende files gedownload: GTA IV dvd1.iso, GTA IV dvd2.iso. In de map 'crack' staat ook nog: GTAIV.exe, LaunchGTAIV.exe en paul.dll. Het volgende heb ik gedaan. Ik heb de iso files gemount met daemon tools, vervolgens de game geinstalleerd, zonder problemen. Toen had ik de paul.dll van de crack-map, in de 'offline-activation'-map in de map waar ik hem op geinstalleerd heb geplakt. Gewoon overschreven dus. Toen heb ik OfflineActivation.exe gestart (in dezelfde map als waar ik paul.dll in het geplakt), maar ik weet dus niet wat ik verder moet doen.. Ik krijg een schermpje als ik hem heb opgestart met: ''This software must be authenticated online prior to use. Foor activation a valid SERIAL and an active Internet connection is required.''. Ik kan in dit schermpje gewoon typen of letters weghalen. Ik heb vanaf hier 2 dingen geprobeerd. Ten eerste zonder internet connectie, dus gewoon internet ff offline gedaan, en toen kwam ik niet eens door dat schermpje heen. Ten tweede met internet connectie, en toen kwam ik er wel doorheen. (als ik tenminste iets veranderde in dit schermpje, zoals een letter weghalen ofzo). Ik klikte op 'next, ik kreeg een volgend schermpje waar je de SERIAL moet invullen. Mijn eerste vraag is dus: welke serial, hoe kan je daar achter komen. Maar ook als je gewoon iets anders invult, en je klikt vervolgens op 'activate', draait ie een balkje vol. En dan: niks meer....

Ik heb al op google gezocht en vervolgens een site gevonden waar het onderstaande stappenplan instaat, maar daar kom ik behalve het eerste deel ook niet echt verder mee.

Ook heb ik op deze site de zoekfunctie geprobeerd, maar daar kon ik niks over vinden..

Mijn tweede vraag is: wat is de Clone DVD version? (wat hieronder staat)?

Stappenplan dat ik gevonden had:

-------------------------------------------------------------------------------------

It does work but its only for the Clone DVD version.

Instructions:

1) Close your internet connection.

2) Copy paul.dll from “Crack†directory into “OfflineActivation†folder in the game directory.

3) Run OfflineActivation.exe in the “OfflineActivation†folder in the game directory.

use these:

Unlock code: EDIT

and click “Activate†(enter whatever you like in the Unlock code area).

you should get the Activation Success message.

4) Thank me

5) Run LaunchGTAIV.exe.

6) Enjoy

--------------------------------------------------------------------------------------

Alvast bedankt,

Groeten,

Mimb  :)

Edit DukeN - Keys niet toegestaan, lees de huisregels

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 2

• Bijdragen:  1138
  • Waardering:   29
  • Actief:  

Hallo allemaal,

Ik heb gta iv gedownload, maar ik heb een probleem met het activeren ervan. Ik heb de volgende files gedownload: GTA IV dvd1.iso, GTA IV dvd2.iso. In de map 'crack' staat ook nog: GTAIV.exe, LaunchGTAIV.exe en paul.dll. Het volgende heb ik gedaan. Ik heb de iso files gemount met daemon tools, vervolgens de game geinstalleerd, zonder problemen. Toen had ik de paul.dll van de crack-map, in de 'offline-activation'-map in de map waar ik hem op geinstalleerd heb geplakt. Gewoon overschreven dus. Toen heb ik OfflineActivation.exe gestart (in dezelfde map als waar ik paul.dll in het geplakt), maar ik weet dus niet wat ik verder moet doen.. Ik krijg een schermpje als ik hem heb opgestart met: ''This software must be authenticated online prior to use. Foor activation a valid SERIAL and an active Internet connection is required.''. Ik kan in dit schermpje gewoon typen of letters weghalen. Ik heb vanaf hier 2 dingen geprobeerd. Ten eerste zonder internet connectie, dus gewoon internet ff offline gedaan, en toen kwam ik niet eens door dat schermpje heen. Ten tweede met internet connectie, en toen kwam ik er wel doorheen. (als ik tenminste iets veranderde in dit schermpje, zoals een letter weghalen ofzo). Ik klikte op 'next, ik kreeg een volgend schermpje waar je de SERIAL moet invullen. Mijn eerste vraag is dus: welke serial, hoe kan je daar achter komen. Maar ook als je gewoon iets anders invult, en je klikt vervolgens op 'activate', draait ie een balkje vol. En dan: niks meer....

Ik heb al op google gezocht en vervolgens een site gevonden waar het onderstaande stappenplan instaat, maar daar kom ik behalve het eerste deel ook niet echt verder mee.

Ook heb ik op deze site de zoekfunctie geprobeerd, maar daar kon ik niks over vinden..

Mijn tweede vraag is: wat is de Clone DVD version? (wat hieronder staat)?

Stappenplan dat ik gevonden had:

-------------------------------------------------------------------------------------

It does work but its only for the Clone DVD version.

Instructions:

1) Close your internet connection.

2) Copy paul.dll from “Crack†directory into “OfflineActivation†folder in the game directory.

3) Run OfflineActivation.exe in the “OfflineActivation†folder in the game directory.

use these:

Unlock code: EDIT

and click “Activate†(enter whatever you like in the Unlock code area).

you should get the Activation Success message.

4) Thank me

5) Run LaunchGTAIV.exe.

6) Enjoy

--------------------------------------------------------------------------------------

Alvast bedankt,

Groeten,

Mimb  :)

http://thepiratebay.org/torrent/4553855/GRAND_THEFT_AUTO_4_CLONEDVD_READNFO-ePEN15___PROPER_CRACK

Die neem ik aan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 29
  • 1.1k

• Bijdragen:  2

• 0
  • 2

• Bijdragen:  354
  • Prestatiepunten:  306
  • Actief:  

Hey,

Ik kreeg tijdens het spelen van GTA IV opeens een BSOD.

Hier een screenshot:

http://img502.imageshack.us/img502/1309/dsc02532xr0.jpg

Iemand een idee wat er fout is?

#JOEPIE#

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 354

• Actief:  

CRACKING GODS PRESENT:

1. Run the original LaunchGTAIV.exe to pass the release date check, be connected to internet

2. Now LaunchGTAIV.exe changes to smaller size

3. dissaalow internet access to LaunchGTAIV.exe, GTAIV.exe and RGSC.exe (rockastar games social club app)

4. copy the cracked paul.dll into game root folder

5. run LaunchGTAIV.exe again

6. now Social club launches asking u to sign in

7. start social club in offline mode

8. the game launches

Crack:

http://rapidshare.com/files/169982088/GTA4_crack.rar

Dit ook al geprobeerd ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 29
  • 1.1k

• Bijdragen:  5247
  • Waardering:   249
  • Actief:  

GTA IV patch beschikbaar

Na de eerste patch van de PC versie van GTA IV waren er nog genoeg bugs en problemen over, maar Rockstar neemt zijn zaken serieus en hebben vandaag wederom een tweede patch (33mb) vrijgegeven. De patch kan je downloaden van de onderstaande mirrors of via Games For Windows Live.

Worthplaying

Gamershell

Graphics Fixes & Additions:

Graphics Menu:

• Added Water Quality, Shadow Quality and Reflection Resolution sliders in graphics menu.
    Added Definition and VSync toggles in graphics menu.
    Rendering optimizations.
    VSync optimizations.
    Nvidia 7000 series mirrors fixedFixes For Issues Introduced By Patch 1.0.1.0:
    Direct input device support is now disabled by default and can only be enabled with the commandline: -usedirectinput
    Supported Controllers:
    Logitech Dual Action
    Logitech RumblePad 2
    Logitech Cordless RumblePad 2
    Saitek P2500
    Supported Wheels (Note: Controls are unmapped, user must map controls using Manufacturers mapping software.):
    Logitech G25 Racing Wheel
    Logitech Wingman Formula GP Wheel
    Logitech MOMO Racing
    MOMO Force
    Driving Force Pro
    Driving Force
    Formula Force
    Added Commandline -notimefix which will help some users who are experiencing the fast/slow gameplay issue after patch 1 was applied.
    Fixed a bug that caused some users to experience endless looping audio effects after Patch 1 was applied.
    Benchmark was disabling sounds after Patch 1 was applied, this is now fixed.Crash Fixes:
    Unable to load game fixed - For some users, a DOS window would open and close immediately upon Game Launch, GTA IV would never launch.
    Hang on Initial Game Loading Screen fixed - Some users experienced Character Art Loading screens in an endless loop.
    Certain causes of the RESC10 error have been fixed (Alt-Tab, change resolution). If you experience an RESC10 error, you must restart.
    Certain Instances of the GRAND THEFT AUTO IV has encountered a problem and needs to close error have been fixed.Video Editor Alterations:
    Naming clips is now mandatory on ExportMultiplayer Fixes:
    Legitimate players being kicked from Multiplayer matches has been fixed.General Additions & Fixes:
    Wireless 360 controllers not functioning - Triggers were full on/off, fixed.
    In the Options menu accessed from the Title Screen a Game section has been added with the ability to turn Clip capture on/off.

Download Grand Theft Auto IV PC patch 1.0.2.0. here, or in-game through Games For Windows Live.

Voor de download links zie GameKings.tv

Edit: er is 58000 keer naar dit topic gekeken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 249
  • 5.2k

Hey, ik heb pas een nieuwe videokaart (MSI 9600 GT) en gta draait echt voor geen meter. Ik heb de nieuwe patch al geinstalleerd maar hielp ook niks.

Intel core 2 duo E4300

2 GB ram

MSI GeForce 9600 GT

460 Watt voeding

Ik denk zelf dat het aan mijn processor ligt, kan dit kloppen?

Alvast bedankt  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 7

• Actief:  

Kan je met de patch ook dezelfde crack gebruiken of moet er dan een nieuwe komen ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 29
  • 1.1k

• Bijdragen:  43

Wil iemand gewoon de goede download zeggen waarbij hij het gewoon doet.

Want ik heb dit topic nou wel doorgelezen maar word er nou niet echt wijzer van!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 43

• Actief:  

Wil iemand gewoon de goede download zeggen waarbij hij het gewoon doet.

Want ik heb dit topic nou wel doorgelezen maar word er nou niet echt wijzer van!

http://thepiratebay.org/torrent/4560634/Grand_Theft_Auto_IV-Razor1911

Install Notes

~~~~~~~~~~~~~

1. Extract RARs

2. Mount or Burn images

3. Install game, including rockstar social club and xlive

4. Copy crack from DVD1 over original files

5. Start the game, but skip logging into rock star social club

6. When prompted, download and install the xlive update

7. Start the game

7. Press the home button and create a new xlive offline account

8. Play!

Crack zit er in

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 29
  • 1.1k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

Files 3.8 Nu Beschikbaar voor Download We zijn verheugd om aan te kondigen dat Files 3.8 nu beschikbaar is voor download! Deze nieuwste update van de populaire bestandsbeheerder voor Windows 10 en 11 introduceert een scala aan nieuwe functies die uw gebruikerservaring aanzienlijk zullen verbeteren. Hieronder vindt u een overzicht van de belangrijkste vernieuwingen: Beheer Tags vanuit de Zijbalk U kunt nu eenvoudig tags beheren vanuit de zijbalk. Door met de rechtermuisknop op het taggedeelte te klikken, krijgt u de optie "Beheer tags" te zien. Hier kunt u tags aanmaken, verwijderen of bewerken, wat het organiseren van uw bestanden nog eenvoudiger maakt. Snelle Toegang tot Storage Sense Voor de frequente gebruikers van Storage Sense is er goed nieuws: Files 3.8 maakt het gemakkelijker om toegang te krijgen tot deze functie. U kunt Storage Sense openen via de Command Palette, een aangepaste snelkoppeling toewijzen, of met de rechtermuisknop op een schijf in de zijbalk of op de startpagina klikken. Ondersteuning voor Alternatieve Gegevensstromen Naast het lezen van alternatieve gegevensstromen, stelt Files 3.8 u nu ook in staat om deze te creëren. Met deze functie kunt u extra gegevens aan uw bestanden toevoegen zonder de primaire inhoud te wijzigen. Het aanmaken van alternatieve gegevensstromen is beschikbaar via het contextmenu (standaard uitgeschakeld), de Command Palette of een sneltoets. Nieuwe Acties Files 3.8 bevat nieuwe acties die toegankelijk zijn via de Command Palette of aangepaste sneltoetsen. Tot de nieuwe acties behoren het kopiëren van het pad naar de huidige map, het plakken van items vanuit het klembord als snelkoppelingen en het sluiten van alle tabbladen (Ctrl + Shift + W). Verbeteringen aan Archiveringsinstellingen De aangepaste instellingen voor bestandcompressie worden nu opgeslagen tussen sessies, waardoor uw archiveringsprocessen nog efficiënter worden. Overige Verbeteringen Hieronder vindt u de rest van de changelog: - De privacybeleid-URL is bijgewerkt. - De responsiviteit van de kaarten in de schijfwidget is verbeterd. - Een probleem opgelost waarbij een WSL-prompt soms tijdens het opstarten verscheen. - Een probleem opgelost waarbij het annuleren van slepen en neerzetten de geselecteerde items wist. - Een probleem opgelost waarbij bulk hernoemen de sorteervolgorde niet volgde. - De plaatsing van het contextmenu op de startpagina is gecorrigeerd. U kunt Files downloaden via de Microsoft Store via  deze link De app is ook gratis beschikbaar op de officiële website. We hopen dat u geniet van de nieuwe functies en verbeteringen in Files 3.8 en dat deze update uw bestandsbeheerervaring naar een hoger niveau tilt!

bikerbob

Geplaatst

Probeer eens opnieuw te registreren.
  • Recente prestatie

• aVoid2 heeft zojuist een badge verdient
      Eerste post
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...