nitroray Geplaatst Januari 4, 2009 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/03/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 4, 2009 http://gf.wiretarget.com/gta_4.htm Die bovenste van Razor heb ik gepakt, staat niks speciaals bij voor XP 64bit hij werkte gewoon. Bij de benchmark viel me op dat mijn CPU en RAM maar ~50% in gebruik waren maar mijn video RAM dik 100% - ik heb een 9800gx2 (=2 kaarten) en hij ondersteund geen SLI.. Dus superlage FPS zelfs op medium... Leuk spel hoor :S In CoD5 haal je gewoon dikke 125+ FPS enzo... Toch bedankt voor de reactie.. Ik probeer hem ook effe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Gast Zlatan Geplaatst Januari 4, 2009 Delen Geplaatst Januari 4, 2009 Hee, Ik heb een probleem met de update van Games for Windows live. Die heb ik nodig om via RGSC GTA 4 te spelen. Ik heb al gegoogled maar kom altijd op deze site terecht: http://download.microsoft.com/download/8/0/7/807C2465-94D3-4C93-8028-326AFAD651FA/gfwlivesetupmin.exe Waarna Firefox zegt: '' Fout bij het laden van de pagina ''. Iemand een oplossing ? Zlatan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
mdm13 Geplaatst Januari 4, 2009 Bijdragen: 42 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/03/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 4, 2009 beter hou je internet explorer als achter de handje. Firefox is natuurlijk verreweg de beste van de 2 maar soms krijg je gezeik waarbij je IE kunt gebruiken. Helemaal als het gaat om games for windows shit wat natuurlijk niets moet hebben van firefox. Dus gewoon ff met IE proberen zou ik zeggen (overigens ik gebruik firefox en je link werkte hier wel gewoon) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 42
Gast Zlatan Geplaatst Januari 4, 2009 Delen Geplaatst Januari 4, 2009 Bedankt, Ik heb de exe. gevonden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Play_Gangsta Geplaatst Januari 6, 2009 Delen Geplaatst Januari 6, 2009 Mischien dom antwoord maar ik heb in 5 uur en 30 mins 20.6 gb geupload omfg! Van het spel fallout 3 en de andere spellen gaat zo sloom maarja echt vaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Beuzer Geplaatst Januari 7, 2009 Bijdragen: 99 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/22/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 7, 2009 Hier mijn eigen netwerk met alleen nederlanders Naam: LeftTitty & RightTitty Pass: titty Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 99
Michiel Geplaatst Januari 7, 2009 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Januari 7, 2009 @beuzer: druk geweest op FTD O0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
nigelaap Geplaatst Januari 8, 2009 Bijdragen: 9 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/14/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 8, 2009 Hey ik heb Gta 4 helemaal goed werkend gedownload maar nu heb ik een social club account met live id gekoppeld maar als ik die ook in gta 4 wil koppelen moet ik een serial geven heeft iemand een werkende serial voor me?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 9
Tom Geplaatst Januari 8, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Januari 8, 2009 Dat hoef je niet te doen om offline te kunnen spelen. Wil je online, dan zoek je een hamachiserver op of koop je het spel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
nigelaap Geplaatst Januari 8, 2009 Bijdragen: 9 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/14/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 8, 2009 Oke ik wil online, kunnen jullie mij helpen om zon hamachi server te vinden en in te stellen??? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 9
Tom Geplaatst Januari 8, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Januari 8, 2009 Nee, dat moet je zelf doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
nigelaap Geplaatst Januari 8, 2009 Bijdragen: 9 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/14/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 8, 2009 Pff je kan het me toch wel uitleggen want ik snap daar niks van ??? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 9
Gast Play_Gangsta Geplaatst Januari 8, 2009 Delen Geplaatst Januari 8, 2009 het is heel makelijk. gwn ff kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Tom Geplaatst Januari 8, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Januari 8, 2009 Je bent niet echt van plan moeite te doen, geloof ik. Daarnaast is het gewoon niet mogelijk om vanaf hier iets bij jou te installeren, dus je moet het zelf doen. In dit topic heb ik al redelijk vaak een Hamachi serveradres voorbij zien komen, dus je downloadt gewoon Hamachi, stelt één van die netwerken in en klaar. Verder dan dit kan ik je niet helpen. Je zou eventueel een videotutorial op kunnen zoeken, maar echt nodig is dat hiervoor niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
nigelaap Geplaatst Januari 8, 2009 Bijdragen: 9 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/14/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 8, 2009 hey tom ik heb alles in gesteld via een handleiding die ik hier vond maar dat staat niet hoe ik in de game kom als ik alles heb gedaan (en ik ben heel actief aan het zoeken hoor) dus weet jij dat?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 9
Tom Geplaatst Januari 8, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Januari 8, 2009 GTA opstarten, spel laden, telefoon naar boven halen en daar Multiplayer selecteren. Dan wordt er als het goed is vanzelf allerlei info gevraagd en als je op dat moment verbonden bent met het Hamachi netwerk, hoef je alleen maar het Hamachi IP in te tikken van degene die host. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
nigelaap Geplaatst Januari 8, 2009 Bijdragen: 9 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/14/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 8, 2009 hmm dat is vreemd ik ben verbonden met het netwerk en als ik naar multiplayer ga moet ik player match ranked match enzo kiezen en dan lan of live dat is iets anders dan jij zij???? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 9
hansknapp Geplaatst Januari 10, 2009 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/10/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 10, 2009 hey allemaal, ik heb een pc met nvidea geforce 9800gt gekocht met een harde schijf van 500gb en een intel QUATRO core van 2.7gh= 10.8 gh het spel draait perfect, dus heb je vragen stel ze dan maar aan mij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
erwinve Geplaatst Januari 10, 2009 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/23/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 10, 2009 Deze foutmelding krijg ik mount hem met daemon maar nog geeft ie aan dat er geen cd2 is terwijl ik die wel heb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Heisenberg Geplaatst Januari 10, 2009 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst Januari 10, 2009 Deze foutmelding krijg ik mount hem met daemon maar nog geeft ie aan dat er geen cd2 is terwijl ik die wel heb Kan het plaatje wat groter? Zie er helemaal niks van Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
erwinve Geplaatst Januari 10, 2009 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/23/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 10, 2009 http://www.picupload.nl/uploads/cqf73ap12wanmz8ii1valmw5uqtefyj.jpg Hier een groter plaatje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Beuzer Geplaatst Januari 11, 2009 Bijdragen: 99 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/22/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 11, 2009 @beuzer: druk geweest op FTD O0 Inderdaad haha @ erwinve Ik neem aan dat dit het gedeelte is van het overgaan naar dvd2. 1. Mount dvd1 in station X* 2. Mount als er naar gevraagt wordt, dvd2 in station X 3. Mount als er naar gevraagt wordt, dvd1 in station x * X staat voor station variabele. Vraagje aan jullie. Ik weet dat het mogelijk is, maar alleen niet hoe. Hoe start ik multiplayer op zonder dat via single player te doen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 99
erwinve Geplaatst Januari 11, 2009 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/23/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 11, 2009 Jah dat weet ik maar dat is het probleem juist! Als ik dat doe dus bij cd2 dan krijg ik deze melding Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
dannyy1234 Geplaatst Januari 12, 2009 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/12/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 12, 2009 hoi ik ben nieuw hier en heb Grand theft auto 4 al zeker 2 weken in de kast liggen omdat k telkens die fatal error WS10 krijg, heb op inet overal gezocht en lees bijna overal dat het met GFWL (Games For Windows Live) te maken heeft, maar zelfs al verwijder k em, en installeer k em handmatig opnieuw blijkt dit geen zin te hebben en word k telkens weer geconfronteerd met dezelfde fout. Heeft iemand misschien enig idee hoe k dit zou kunnen oplossen, heb mijn pc al geformateerd, spel zeker 4x opnieuw geïnstalleerd maar tot nu toe geen resultaat. specs: core2duo E6600 @ 2.4 ghz 2GB Ram Windows XP Professional Service pack 3 Nvidia Geforce 7900GTX (oke niet echt meer een geweldige kaart, maar speelbaar moet t toch nog wel wezen) heb echt geen flauw idee waar het aan ligt, maar ben blijkbaar zeer zeker niet de enige met dit soort problemen. edit: Oh ja heb ook die getweakede Forceware driver gedownload van geforce 7 series, maar ook weer geen vooruitgang. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
teun2 Geplaatst Januari 12, 2009 Bijdragen: 322 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/24/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Januari 12, 2009 Volgens mij draait gta 4 alleen op vista? (correct me if im wrong) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 322
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.