xperience Geplaatst December 27, 2008 Bijdragen: 33 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/17/08 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 34 Delen Geplaatst December 27, 2008 Heeft iemand er al een oplossing voor het WS10 probleem, ik krijg deze error, samen met wel meer mensen, maar tot zover heb ik er nog niemand over gehoord? aub help : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 33
tizer Geplaatst December 27, 2008 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/23/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 27, 2008 Ik ben inmiddels van m'n WS10 probleem af.. ik heb gewoon een andere crack gedownload. alleen dit is eentje met een drunkencam, dus ik ga dit topic nog ff doorkijken hoe ik daar van af kom. of is er iemand die het me direct kan vertellen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
aroSo Geplaatst December 28, 2008 Bijdragen: 35 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/14/08 Status: Offline Actief: November 26, 2012 Delen Geplaatst December 28, 2008 Ik heb em gister uitgespeeld...viel me al met al aardig tegen.. Leuk spel, maar zeker niet wereldschokkend :-\ Voor iedereen die em nog niet aan de praat heeft gekregen, pagina 25 of 28 staat de goeie crack. Install Gta, launch em eerst zonder crack, wat natuurlijk niet lukt, zorg ervoor dat altijd internet eruit is. Vervolgens plaats je crack en start je altijd via RSGC op, zo is het bij mij gelukt. Niks registreren of wat, skip login and play. Verder is het handig om servicepack 3, net framework 3,5 en de laatste drivers van je videokaart te downloaden voor optimale prestaties. Voor mensen die nog een beter spel dan dit willen spelen raad ik Fallout 3 aan :cool2: S6 iedereen die nog moet beginnen en ik hoop dat dit een beetje helpt! Voor mij is het iig door dit forum gelukt om alles te fixen dus dan moet het bij jou ook lukken Laterz O0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 35
danny21 Geplaatst December 28, 2008 Bijdragen: 9 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/24/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 28, 2008 eey mensen ik heb GTA 4 ook gedownload maar kzit met een crack die me beeld laat schommelen en de auto's spontaan in de fik laat vliegen en nog meer rare dingen. iemand betere crack of iets anders wat het oplost? bedankt alvast, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 9
Luc. Geplaatst December 28, 2008 Bijdragen: 948 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/30/08 Status: Offline Actief: November 7, 2014 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst December 28, 2008 Voor iedereen die em nog niet aan de praat heeft gekregen, pagina 25 of 28 staat de goeie crack. Install Gta, launch em eerst zonder crack, wat natuurlijk niet lukt, zorg ervoor dat altijd internet eruit is. Vervolgens plaats je crack en start je altijd via RSGC op, zo is het bij mij gelukt. Niks registreren of wat, skip login and play. Verder is het handig om servicepack 3, net framework 3,5 en de laatste drivers van je videokaart te downloaden voor optimale prestaties. Dit al geprobeerd, danny21? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 948
danny21 Geplaatst December 28, 2008 Bijdragen: 9 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/24/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 28, 2008 ik vond mijn antwoord in blz 18 dacht ik daar was een link van een gta launcher van 25.7kb ofzo. thanks alot!! ;D O0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 9
Beuzer Geplaatst December 28, 2008 Bijdragen: 99 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/22/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 28, 2008 Hier een trainer voor GTA IV, ik heb hem op thepiratebay gezet met de beschrijving (engels) erbij. http://thepiratebay.org/torrent/4606745/GTA_IV_Trainer_(dualcore) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 99
Vantage93 Geplaatst December 30, 2008 Bijdragen: 14 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/08/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 30, 2008 jow, even een nieuwe vraag. ik heb gta4 geinstalleerd bij een maat, op xp pro sp3 + netframeshit 3.5 krijgt hij deze error: Hij is wel beheerder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 14
Jeroen Geplaatst December 30, 2008 Bijdragen: 4943 Waardering: 21 Prestatiepunten: 100 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/24/08 Status: Offline Actief: December 14, 2013 Delen Geplaatst December 30, 2008 Ik zou terug naar de winkel gaan en daar om een nieuw doosje vragen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 4.9k
Oud-beheerder Duken Geplaatst December 31, 2008 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25041 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: 16 uur geleden Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst December 31, 2008 Dat probleem ligt niet aan de meeleverde software Cancan, maar aan instellingen van het windows systeem. Ik had die meldingen ook in het verleden maar via updates van t een en ander deed hij t weer spontaan. Ik kwam ook deze tegen als oplossing voor de rockstar socialclub problemen: After lots of trial and error, I think i've finally narrowed down the cause of at least one of the RGSC startup errors, which was happening to me (and to others too). This error was either: - RGSC does not start, shows nothing. - Windows shows "RGSC has encountered a problem and needs to close" before starting RGSC (this is not the same error as RGSC "The application has encountered a fatal error...", that error happens after RGSC starts succesfully) Ok, to the solution: 1 - Uninstall all the .NET framework runtimes, from last version to first (for example, I did 3.5 first, then 3.0, then 2.0. I don't know if this really matters, but to be sure, do it this way) You may not have all the versions installed. If you have .NET 1.0 and/or 1.1, it's not necessary to uninstall it. People using Vista cannot uninstall .NET 2.0 and 3.0, but it's ok. 1a - Vista Only: Go to the services console ( start - run - and type "services.msc"), look for "Microsoft .NET Framework NGEN x64 and/or x86". right click on them, stop them, then on properties set them to "disabled". 2 - Install .NET framework 3.5 SP1 ( link ) 2a - XP Only: Right after installing it, go to the services console ( start - run - and type "services.msc"), look for the ".NET Runtime Optimization Service", right click on it, stop it, then on properties set it to "disabled". 3 - Launch RGSC. Note: Make sure you aren't running RGSC in any type of compatibility mode, and that you're running RGSCLauncher.exe instead of the other executables. This error also makes the new Games For Windows Client (the one that you can launch from windows without being in a game) crash on startup, so if you get that problem too this should solve it. Deze is ook handig om even door te nemen: http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=762088 Hier worden de meeste foutmeldingen besproken met oplossingen. btw:mijn eerste gta4 filmpje https://tv.rockstargames.com/mytv/index/id/156448 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Vantage93 Geplaatst December 31, 2008 Bijdragen: 14 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/08/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 31, 2008 probleem alweer opgelost. Gewoon gta opnieuw geinstalleerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 14
playaboy Geplaatst December 31, 2008 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/30/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 31, 2008 eeey wie kan mij helpen ik heb problemen met gta IV ik heb die crack gebruikt maar hij zegt er is een fout opgetreden kan iemand mij helpen Plz ik smeek het ik wil het zo graag spelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Heisenberg Geplaatst December 31, 2008 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst December 31, 2008 @ Playaboy, kan je PC het spel aan? kijk even op www.srtest.com Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
frankie19901 Geplaatst December 31, 2008 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/26/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 31, 2008 eeey wie kan mij helpen ik heb problemen met gta IV ik heb die crack gebruikt maar hij zegt er is een fout opgetreden kan iemand mij helpen Plz ik smeek het ik wil het zo graag spelen ik heb het zelfde probleem gehad. ik heb toen internet uitgezet en toen deed de crack het opeens wel. misschien moet je dat eens proberen? ik hoop dat het lukt ! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
delano18 Geplaatst Januari 1, 2009 Bijdragen: 8 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/04/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 1, 2009 eeey wie kan mij helpen ik heb problemen met gta IV ik heb die crack gebruikt maar hij zegt er is een fout opgetreden kan iemand mij helpen Plz ik smeek het ik wil het zo graag spelen welke crack heb je gebruikt razor? zojoa probeer anders fedor crack of anders andersom Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 8
#JOEPIE# Geplaatst Januari 1, 2009 Bijdragen: 354 Waardering: 0 Prestatiepunten: 306 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/05/07 Status: Offline Actief: Augustus 27, 2023 Delen Geplaatst Januari 1, 2009 Hey, Ik had een leuke trainer voor GTA IV gevonden die ook nog eens gratis is. Ik heb hem al uitgeprobeerd en hij werkt perfect. Ik heb hem ook gescand met: Kaspersky Anti Virus 2009 Malwarebytes Anti Malware Spybot search and destroy en met de site www.virustotal.com, hier de uitslag: https://www.virustotal.com/nl/analisis/bfad1f075f9ded188fc12ff40b98fc76 Ze vonden allemaal niks! Hij heeft drie functies: Onoverwinnelijk (je kan niet dood door kogels, vallen van gebouwen en je kan niet verdrinken, misschien nog meer maar dat weet ik niet)Snel wapen herladenWordt nooit moe tijdens het rennen Hier kan je hem downloaden: http://blog.gib.me/2008/12/23/hacking-grand-theft-auto-iv-a-basic-trainer/ Veel Plezier! #JOEPIE# [verwijderd door de beheerder] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 354
Robin Geplaatst Januari 1, 2009 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Januari 1, 2009 Centrale topic? Ik voeg het samen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
MMart Geplaatst Januari 2, 2009 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/02/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 2, 2009 Weet iemand nog een Nederlands hamachi netwerk voor GTA 4? Telkens als ik er eentje probeer is hij vol (ook dustyshootout). Het werkt verder wel (heb ook Franse servers geprobeerd bijvoorbeeld, maar dan is mijn ping te hoog). Alvast bedankt! Mart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
mdm13 Geplaatst Januari 2, 2009 Bijdragen: 42 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/03/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 2, 2009 hey Mmart. sry dat mn netwerk vol is (dustyshootout). Het vervelende is dat de helft niet eens nederlands is en er dus niks te zoeken heeft. Maar hier kun je ook kijken: http://www.planethamachi.com/net_public.php filter op nederlands en zoek de gta 4 netwerkjes eruit en joinen maar. Zitten wel aantal bij. Je kunt ook belgie filteren. Een van de weinige keren dat ik heb kunnen spelen via hamachi was via een belgisch netwerk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 42
carinae Geplaatst Januari 3, 2009 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/03/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 3, 2009 Hoi mensen ben net nieuw hier heb geen tijd op het topic door te lezen heb al honderden comments gelezen op torrentsites maar ik heb een vraag: Ik heb dus 3 dagen verspild aan het downloaden om alleen erachter te komen dat de cracks geen XP 64bit ondersteunen, ik ben echt mega pissig nu dit is echt om van te flippen, is er een 64bit crack voor XP :S? Hij zegt bij het launchen: 'The program of feature "gtaiv.exe" cannot start or run due to incompatibility with 64-bit version of Windows. Please contact the software vendor blabla standaard Windows gezeur' Dank!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
MMart Geplaatst Januari 3, 2009 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/02/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 3, 2009 Heb zelf maar een netwerkje aangemaakt, dus als er nog Nederlanders/Belgen zijn... Naam: NLGTA4 Pass: gta4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
nitroray Geplaatst Januari 3, 2009 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/03/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 3, 2009 Ik heb dus al een paar cracks geprobeerd.. En die van "Pedora ?" werkt.. Maar niet helemaal goed voor mij.. Het hapert heel vaak.. terwijl het soms wel voor 15 minuten vloeiend loopt... en dan hebben we het over normaal gamen.. maar ook interactief gamen.. dus wat ik ook doe.. het hapert heel spontaan.. en de muziek gaat vloeiend door. Mijn grafische kaart en mijn PC kunnen GTA IV aan. kijk maar: AMD Athlon 62 X2 Dual Core Processor 5600+ Kloksnelheid: 2.91 Ghz, 2.00 GB | Microsoft Windows XP Professional x32 Service Pack 3 [move]ik draai geen x64 OS![/move] | NVIDIA EN8600 GT SILENT 512 MB Dit zou moeten werken.. Iemand een idee? In de tussentijd vogel ik wel even wat.. PhysX even uitzetten ofzo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
carinae Geplaatst Januari 3, 2009 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/03/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 3, 2009 Heb mijn XP 64 bit probleem opgelost door Razors crack te gebruiken, maar naar een paar missies ben ik al gestopt, de crack en game kunnen gewoon niet gespeeld worden met al die k*tbeveiligingen en fouten, zoals de grafische fouten die vaak voorkwamen in de comments: Nee ligt niet aan mijn PC hij kan GTA aan (quadcore Q9450, 9800GX2, 4gig OCZ) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
nitroray Geplaatst Januari 4, 2009 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/03/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 4, 2009 Heb mijn XP 64 bit probleem opgelost door Razors crack te gebruiken, maar naar een paar missies ben ik al gestopt, de crack en game kunnen gewoon niet gespeeld worden met al die k*tbeveiligingen en fouten, zoals de grafische fouten die vaak voorkwamen in de comments: Nee ligt niet aan mijn PC hij kan GTA aan (quadcore Q9450, 9800GX2, 4gig OCZ) Nee, inderdaad. Er zitten wat fouten in sommige cracks. ik heb nu al van alles geprobeerd.. het is grappig.. Mijn game gaat pas vastlopen nadat ik veel ingame heb geladen... Zeg maar.. Als ik veel doe in het begin.. dan loopt hij al snel langzaam en met tussenposen van een minuut of 2.. Maar als ik weinig doe.. dan gaat het voor 15 minuten... beeetje rot.. Iemand een idee ? ik heb al comments geprobeerd in de snelkoppeling als -vblank maar het owrdt er niet beter op.. Carinae? kun je een link posten van jouw crack ? voor x32 dan.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
carinae Geplaatst Januari 4, 2009 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/03/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 4, 2009 http://gf.wiretarget.com/gta_4.htm Die bovenste van Razor heb ik gepakt, staat niks speciaals bij voor XP 64bit hij werkte gewoon. Bij de benchmark viel me op dat mijn CPU en RAM maar ~50% in gebruik waren maar mijn video RAM dik 100% - ik heb een 9800gx2 (=2 kaarten) en hij ondersteund geen SLI.. Dus superlage FPS zelfs op medium... Leuk spel hoor :S In CoD5 haal je gewoon dikke 125+ FPS enzo... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.