Spring naar bijdragen

GTA4 - Download / Crack / Serial / Torrent / NZB

koekie

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  42
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

zie post boven je ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 42
  • Reacties 1.4k
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  14

Ik heb je netwerk gejoined, dus als jij en ik online zijn kan je me het dan uitleggen ?:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 14

vantage heet je ARNO in het netwerk? Ik heb wel een nieuw lid nu maar ik weet niet zeker of jij dat bent iig wel nederlands

Ik heet dikkeboom in het netwerk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 42

• Bijdragen:  3

ten eerste sorry voor het openen van dit nieuwe topic over gta 4 maar ik kwam er echt niet uit bij het vorige gta 4 topic, ik loop al helemaal in het begin vast met de serials, waar kan ik die vinden en wat moet ik daarna doen, ik heb gta 4 via nieuwsgroepen gedownload en geinstalleerd...

als iemand mij kan helpen graag want ik zit hier nu al een tijdje mee te kloten.

ik heb deze versie gedownload:

http://nzbmatrix.com/nzb-details.php?id=363769&hit=1

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3

• Bijdragen:  27
  • Leeftijd:  34

1. Je hebt geen serial nodig

2. Je installeert de crack die hier ergens in het topic is

3. Je kan spelen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 27

• Bijdragen:  6

ik heb dat hamachi gedownload, ook reg file uitgevoerd, maar als ik dan eenmaal in scherm van custom match zit, dan laat hij geen servers zien :-\

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 6

• Bijdragen:  7

ik heb dat hamachi gedownload, ook reg file uitgevoerd, maar als ik dan eenmaal in scherm van custom match zit, dan laat hij geen servers zien :-\

Heb je wel een netwerk gejoined en was er toen een server online? Ik heb net een hele tijd gespeeld O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 7

ik heb bij hamachi dat netwerk van dustyshootout gedaan. Moet ik anders nog wat veranderen ofzo????

EDIT: er staat nu wel dat ik 2 results hebt, maar ik zie helemaal geen servers staan in dat tabelletje :s

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 6

• Bijdragen:  30

ik heb bij hamachi dat netwerk van dustyshootout gedaan. Moet ik anders nog wat veranderen ofzo????

EDIT: er staat nu wel dat ik 2 results hebt, maar ik zie helemaal geen servers staan in dat tabelletje :s

Same here, vind ook geen servers ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 30

• Bijdragen:  1

wie o wie kan mij helpen

ik heb gta geinstaleerd en hij doet het wel maar het geluid is niet goed ik hoor helemaal geen auto's enzo

ik hoor de hele tijd een soort van geruis. wat kan het wezen??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1

• Bijdragen:  99

wie o wie kan mij helpen

ik heb gta geinstaleerd en hij doet het wel maar het geluid is niet goed ik hoor helemaal geen auto's enzo

ik hoor de hele tijd een soort van geruis. wat kan het wezen??

Heb ik ook gehad.

Na het opnieuw opstarten van GTA IV en Rockstar Social Club was alles weer goed.

Dus goed kijken dat het pictogram rechts onderin weg is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 99

jongens join allemaal: dustyshootout      wachtwoord: hardekaas

Het netwerk is al flink groeiende. De reden waarom  jullie geen of weinig servers zien is, omdat via hamachi vaak afspraken worden gemaakt over wie wanneer host. Als je eenmaal host namelijk kun je niet alt tabben dan is je server ook meteen uit. Veel mensen starten dus ff een server maar doordat ze geen afspraken maken via hamachi zal er vaak niemand inkomen tot frustratie van de host die dan maar alt tabt. Dus gewoon dat netwerk toevoegen en een paar gasten aanspreken in dat netwerk of ze zin hebben in een potje:P (ik heet dikkeboom binnen het netwerk) Kun je afstemmen wie host en wie joint etc. Het speelt echt super, alleen twerkt dus iets anders dan een normale multiplayer.

(tip: uit mijn eigen ervaring merk ik dat ik soms een paar keer moet joinen. Na de eerste keer server joinen wordt ik na het loading scherm teruggegooid naar de serverlijst. Dit betekent niets meer dan dat de ping op het moment van verbinden iets ongunstig was (laat zeggen 26 of hoger). Dan gewoon nog een keer proberen als je zeker weet dat het mogelijk is. In hamachi kun je dit controleren door de host te pingen.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 42

• Bijdragen:  12

3. Je kan spelen

weet iemand misschien op welke pagina die crack staat ::)of de link wil geven ;D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 12

• Bijdragen:  2

Hey iedereen,

Ik heb dit topic doorgelezen, en kwam onder andere problemen tegen van mensen, waarbij het beeld slecht is (je ziet de auto wel, maar ook allerlei vlakken). Ik had dit in het begin ook. Ik liep een beetje rond, en werd toen doodgereden. Toen ik bij het ziekenhuis kwam, was alles opeens normaal. Je zag gewoon alles, goede graphics enz. Misschien dat dat helpt.

Post Merge: december 18, 2008, 03:25:29 pm

Ik zit met een probleem. Ik heb de crack van +- 28 kb gedownload en in de map van gta gezet. Toen ik hem opstartte deed het spel het gewoon zonder lags of bugs. Ik had de computer uitgezet, wou vanmiddag weer spelen, dus ik klik weer op de crack (gtaivlauch.exe). Nu wordt mijn scherm zwart, en gebeurt er niks. Weet iemand wat ik moet doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 2

Hallo,

Ik heb sinds kort dat mijn GTA de hele tijd vast loopt bij het laden van een missie.. Zijn er meer mensen met dit probleem? En is het op te lossen met een goede crack?

Alvast bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 6

• Bijdragen:  27
  • Leeftijd:  34

3. Je kan spelen

weet iemand misschien op welke pagina die crack staat ::)of de link wil geven ;D

In de tijd dat je dit berichtje aan het typen was kon je al aan het zoeken zijn, niemand gaat je helpen als je zelf 0,0% moeite doet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 27

3. Je kan spelen

In de tijd dat je dit berichtje aan het typen was kon je al aan het zoeken zijn, niemand gaat je helpen als je zelf 0,0% moeite doet.

heb de hele middag zitten zoeken en geen 1 van de cracks die k hier heb gevonde werkt dus ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 12

• Bijdragen:  99

3. Je kan spelen

heb de hele middag zitten zoeken en geen 1 van de cracks die k hier heb gevonde werkt dus ???

Kan dus duidelijk niet overweg met google e.d.

In minder dan 20 seconden gevonden:

http://thepiratebay.org/torrent/4560881/Grand_Theft_Auto_IV_Crack_Only-Razor1911.rar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 99

thnx voor de link ;D

maar nu zit ik met een ander probleem

als k de game wil starten krijg ik deze error:

errorez9.png

dit staat er: GTA IV FATAL ERROR: RMN40

weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 12

• Bijdragen:  9

thnx voor de link ;D

maar nu zit ik met een ander probleem

als k de game wil starten krijg ik deze error:

errorez9.png

dit staat er: GTA IV FATAL ERROR: RMN40

weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Heb je servicepack 3 geinstalt op je xp?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 9

nee dat heeft ie niet anders zou ie die error niet krijgen duhh

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 42

• Bijdragen:  5918
  • Waardering:   109
  • Actief:  

lol

Graag wat meer inhoud/informatie in je bericht neer zetten, dit is een nutteloos bericht waar niemand iets aan heeft, in het vervolg daarop letten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k
  • Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25024
  • Dagen gewonnen:  265
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Voor de luie bezoekers... hier nogmaals de crack:

http://rapidshare.com/files/170385150/GTA.IV.Crack.Securom.Bypass.Launcher.UBER-PROPER-FeD0R.rar

Die vervangt alleen die gta4launcher.

Andere bestanden moet dus niet zijn vervangen door andere cracks die je hebt gebruikt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Bijdragen:  4

3. Je kan spelen

Kan dus duidelijk niet overweg met google e.d.

In minder dan 20 seconden gevonden:

http://thepiratebay.org/torrent/4560881/Grand_Theft_Auto_IV_Crack_Only-Razor1911.rar

Als ik bovenstaand torrent download en installeer krijg ik de volgende melding (zie afbeelding):

Wat kan dat zijn en wat moet ik dan doen?

Alvast bedankt!

[verwijderd door de beheerder]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 4

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

Files 3.8 Nu Beschikbaar voor Download We zijn verheugd om aan te kondigen dat Files 3.8 nu beschikbaar is voor download! Deze nieuwste update van de populaire bestandsbeheerder voor Windows 10 en 11 introduceert een scala aan nieuwe functies die uw gebruikerservaring aanzienlijk zullen verbeteren. Hieronder vindt u een overzicht van de belangrijkste vernieuwingen: Beheer Tags vanuit de Zijbalk U kunt nu eenvoudig tags beheren vanuit de zijbalk. Door met de rechtermuisknop op het taggedeelte te klikken, krijgt u de optie "Beheer tags" te zien. Hier kunt u tags aanmaken, verwijderen of bewerken, wat het organiseren van uw bestanden nog eenvoudiger maakt. Snelle Toegang tot Storage Sense Voor de frequente gebruikers van Storage Sense is er goed nieuws: Files 3.8 maakt het gemakkelijker om toegang te krijgen tot deze functie. U kunt Storage Sense openen via de Command Palette, een aangepaste snelkoppeling toewijzen, of met de rechtermuisknop op een schijf in de zijbalk of op de startpagina klikken. Ondersteuning voor Alternatieve Gegevensstromen Naast het lezen van alternatieve gegevensstromen, stelt Files 3.8 u nu ook in staat om deze te creëren. Met deze functie kunt u extra gegevens aan uw bestanden toevoegen zonder de primaire inhoud te wijzigen. Het aanmaken van alternatieve gegevensstromen is beschikbaar via het contextmenu (standaard uitgeschakeld), de Command Palette of een sneltoets. Nieuwe Acties Files 3.8 bevat nieuwe acties die toegankelijk zijn via de Command Palette of aangepaste sneltoetsen. Tot de nieuwe acties behoren het kopiëren van het pad naar de huidige map, het plakken van items vanuit het klembord als snelkoppelingen en het sluiten van alle tabbladen (Ctrl + Shift + W). Verbeteringen aan Archiveringsinstellingen De aangepaste instellingen voor bestandcompressie worden nu opgeslagen tussen sessies, waardoor uw archiveringsprocessen nog efficiënter worden. Overige Verbeteringen Hieronder vindt u de rest van de changelog: - De privacybeleid-URL is bijgewerkt. - De responsiviteit van de kaarten in de schijfwidget is verbeterd. - Een probleem opgelost waarbij een WSL-prompt soms tijdens het opstarten verscheen. - Een probleem opgelost waarbij het annuleren van slepen en neerzetten de geselecteerde items wist. - Een probleem opgelost waarbij bulk hernoemen de sorteervolgorde niet volgde. - De plaatsing van het contextmenu op de startpagina is gecorrigeerd. U kunt Files downloaden via de Microsoft Store via  deze link De app is ook gratis beschikbaar op de officiële website. We hopen dat u geniet van de nieuwe functies en verbeteringen in Files 3.8 en dat deze update uw bestandsbeheerervaring naar een hoger niveau tilt!

bikerbob

Geplaatst

Probeer eens opnieuw te registreren.
  • Recente prestatie

• aVoid2 heeft zojuist een badge verdient
      Eerste post
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...