Spring naar bijdragen

GTA4 - Download / Crack / Serial / Torrent / NZB

koekie

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  317
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

maar hoe kom je dan aan dat bestandje????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 317
  • Reacties 1.4k
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  7
  • Actief:  Nooit

maar hoe kom je dan aan dat bestandje????

kladblok openen en daar alles inzetten. Dan opslaan als commandline.txt in de installatiemap. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 7

• Bijdragen:  1

Ik ben erachter gekomen dat je dus niet illegaal kunt spelen ,want ik kan niet saven ,omdat ik geen geldige serial heb. Heb veel gezocht naar iets ,maar krijg niks gevonden.

Als iemand me kan helpen, graag ,want ik wil graag spelen ,maar ook saven.

Alvast bedankt voor de hulp!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1

• Bijdragen:  34
  • Leeftijd:  33

Ik ben erachter gekomen dat je dus niet illegaal kunt spelen ,want ik kan niet saven ,omdat ik geen geldige serial heb. Heb veel gezocht naar iets ,maar krijg niks gevonden.

Als iemand me kan helpen, graag ,want ik wil graag spelen ,maar ook saven.

Alvast bedankt voor de hulp!

Dan moet je in het spel een offline account van windows live aanmaken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 34

• Bijdragen:  99

Is er een oplossing voor de rare geluiden in-game die je krijgt na het installeren van de patch?

Begint behoorlijk irritant te worden.

Ik heb ook last van trage weergaves.

Als ik bijvoorbeeld achter me kijk verschijnt een paar seconde later pas een lantaarnpaal of stoplicht.

Dit is niet verholpen met de patch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 99

Is er een oplossing voor de rare geluiden in-game die je krijgt na het installeren van de patch?

Begint behoorlijk irritant te worden.

Ik heb ook last van trage weergaves.

Als ik bijvoorbeeld achter me kijk verschijnt een paar seconde later pas een lantaarnpaal of stoplicht.

Dit is niet verholpen met de patch.

Nog geen last van gehad. Die patch heeft het schokken bij mij niet verholpen, wat dus vervelend is. Heb ook al geprobeerd met dat commandline.txt maar dat helpt ook niets. Weet iemand hier nog iets voor?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 34

• Bijdragen:  99

Wat voor pc specs heb je?

Met rare geluiden bedoel ik, soms stoort het wat en soms maken auto's helemaal geen geluid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 99
  • Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25024
  • Dagen gewonnen:  265
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

De patch heeft mijn FPS toch een finke boost gegeven. Ik denk zo een 10 FPS meer als normaal. Ik maak geen gebruik van het commandline.txt bestandje. Hiermee kan je wel je FPS omhoog helpen via de commands:

-novblank -norestrictions -nomemrestrict -frameLimit 0

( is mij verteld )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Bijdragen:  12

heb gta4 gedownload en  net geinstaleerd alleen nu heb ik een serial code nodig  iemand een oplossing :-\

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 12

• Bijdragen:  4943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Actief:  

of hij zit bij je gedownloade bestand, of je kunt even kijken op www.serials.ws. let op de site kan virussen bevatten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 4.9k

Wat voor pc specs heb je?

Met rare geluiden bedoel ik, soms stoort het wat en soms maken auto's helemaal geen geluid.

Weet dat me videokaart niet de beste is....  :P

AMD X2Dual Core 5200+ @ 2.61 GHz

2.0 GB RAM

Vista Home Premium 32 bit

Ati Radeon X1600 met 1.2 GB ram geheugen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 34

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Actief:  

Wat betekent dat je videokaart 1GB shared met je huidige gewone geheugen is. Kun je beter terugzetten, of heb je een 32 inch monitor of zo? Maar sowieso, hiermee ga je geen beste prestaties krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

Heb een 26 inch scherm, maar hoe kan je dan geheugen delen met gewone geheugen, want ik heb dat nooit ingesteld ofzo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 34

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Actief:  

Nee, dat is waarschijnlijk vantevoren ingesteld. Zit geloof ik in de BIOS. Als je er geen verstand van hebt, kun je het beter laten staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

• Bijdragen:  42

echt vet heb gister voor het eerst online gespeeld via hamachi. Had niet verwacht dat het zou werken er zijn ook nog niet veel servers, maar ik zat met een paar nederlanders en t was super. totaal geen lag want hamachi heeft een ingebouwde ping kick van +-25ms (zijn ze hard bezig te kraken overigens).

5pio9u.jpg

[img width=600 height=450]http://i36.tinypic.com/35m2mhk.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 42
  • Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25024
  • Dagen gewonnen:  265
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Dat ziet er goed uit mdm13! Ik zal dit ook even nagaan of t een beetje goed speelt! Top

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Bijdragen:  43

hebben meer mensen last van dat gta vastloopt bij de tweede vraagteken missie?

SPOILER

(dat je een persoon moet bellen in het park en dan moet je hem vermoorden)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 43

• Bijdragen:  4

hey iedereen msch domme vraag maar die commandline waar moet die jullie zegge instalatie map maar is  dat dan in men map van grand theft auto 4  :-\

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 4

• Bijdragen:  14

@typhoon, ja gewoon de map waar gta geinstalleerd is.

Is er al een hack om multiplayer te spelen? Want wil echt graag online :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 14

Is er al een hack om multiplayer te spelen? Want wil echt graag online

zie mn vorige post onderaan pagina 42. Hamachi is je vriend. Alleen voor nu is het zo dat je een ping van 25 of lager moet hebben naar de server waarnaar je gaat verbinden. In de praktijk komt dit erop neer dat je, totdat er een crack voor de ping kick is gevonden, alleen met mensen uit eigen land kunt spelen. (ja belgie misschien, maar beslist niet meer)...maaan ik hoop echt dat ze die 25ms snel kraken gore rockstar hebben ze weer zo'n luizige check erin gezet leuk hoor denk maar niet dat we het hierbij laten zitten. We'll be back muahahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 42

• Bijdragen:  7

zie mn vorige post onderaan pagina 42. Hamachi is je vriend. Alleen voor nu is het zo dat je een ping van 25 of lager moet hebben naar de server waarnaar je gaat verbinden. In de praktijk komt dit erop neer dat je, totdat er een crack voor de ping kick is gevonden, alleen met mensen uit eigen land kunt spelen. (ja belgie misschien, maar beslist niet meer)...maaan ik hoop echt dat ze die 25ms snel kraken gore rockstar hebben ze weer zo'n luizige check erin gezet leuk hoor denk maar niet dat we het hierbij laten zitten. We'll be back muahahaha

Wat is de servernaam en het wachtwoord van de server waar je op speelt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 7

• Bijdragen:  14

maar, waar vind jij de gta4 hamachi servers? + key etc. :D en dan install je gewoon  hamachi en dan werkt het?:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 14

Het enige wat je nodig hebt is hamachi en de bijbehorende reg key (er vanuitgaande dat je een beetje up2date bent met alle patches enz). Hamachi is een soort msn/irc alleen simuleert het ook LAN verbinding (via t internet). Daarmee kun je gta 4 foppen door in je mobiele telefoon te zeggen dat je lan verbinding wilt. Rockstar is echter niet helemaal achterlijk, want ze hebben een 25ms ping check/kick ingebouwd die moeilijk te vinden is waardoor je alleen met mensen uit je directe omgeving kunt spelen. De reg fix is een beetje ingewikkeld om uit te leggen maar die moet je wel ff klikken/toevoegen aan register anders werkt het niet. Kortgezegd komt het er op neer dat gta 4 je hamachi ip adres erkent en niet gebruik maakt van je eigenlijke ip adres (waarmee je internetverbinding maakt). Beetje ingewikkeld zoals gezegd, maar het werkt! Hier kun je alles nog eens nalezen en alles wat je nodig hebt is daar te downloaden:

http://l0gen.com/index.php?option=com_content&view=article&id=50&Itemid=71/

Het is alleen nog wachten tot iemand de 25ms pinglimiet omhoog kan schroeven zodat we ook echt kunnen 'lannen' met iedereen ter wereld.

O ja en om servers in je lijst te krijgen moet je via hamachi nederlandse netwerken toevoegen. Dat werkt als een soort IRC. Als je een netwerk hebt toegevoegd kun je alle servers zien van mensen die in dat netwerk een server hebben gehost. Vingers gekruist alleen dat je ping naar de host <25ms is voor alsnog anders kun je de server wel zien maar zodra je joint staat er loading... en gebeurt er vervolgens nix en wordt je weer naar de serverlijst gestuurd (zonder foutmelding). Vooralsnog dus een multiplayer die ideaal is voor mensen die redelijk dicht bij elkaar wonen. (of gewoon zieke glasvezel hebben en iets verder uit elkaar wonen)

Hier kun je namen en wachtwoorden van netwerken vinden die je kunt toevoegen via hamachi:

http://www.planethamachi.com/net_public.php

Ik heb zelf ook een netwerk die jullie gewoon mogen joinen> naam: dustyshootout

wachtwoord: hardekaas

Ik heb een aantal mensen die 25ms naar me pingen misschien dat jullie daar net iets onder zitten dan kunnen jullie in mijn server spelen of ik in die van jullie.

Voor alsnog is dit echt de enige manier om online te spelen buiten games for windows live om.

succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 42

• Bijdragen:  30

echt vet heb gister voor het eerst online gespeeld via hamachi. Had niet verwacht dat het zou werken er zijn ook nog niet veel servers, maar ik zat met een paar nederlanders en t was super. totaal geen lag want hamachi heeft een ingebouwde ping kick van +-25ms (zijn ze hard bezig te kraken overigens).

5pio9u.jpg

[img width=600 height=450]http://i36.tinypic.com/35m2mhk.jpg

vertel eens, hoe speel je online via hamachi?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 30

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

Files 3.8 Nu Beschikbaar voor Download We zijn verheugd om aan te kondigen dat Files 3.8 nu beschikbaar is voor download! Deze nieuwste update van de populaire bestandsbeheerder voor Windows 10 en 11 introduceert een scala aan nieuwe functies die uw gebruikerservaring aanzienlijk zullen verbeteren. Hieronder vindt u een overzicht van de belangrijkste vernieuwingen: Beheer Tags vanuit de Zijbalk U kunt nu eenvoudig tags beheren vanuit de zijbalk. Door met de rechtermuisknop op het taggedeelte te klikken, krijgt u de optie "Beheer tags" te zien. Hier kunt u tags aanmaken, verwijderen of bewerken, wat het organiseren van uw bestanden nog eenvoudiger maakt. Snelle Toegang tot Storage Sense Voor de frequente gebruikers van Storage Sense is er goed nieuws: Files 3.8 maakt het gemakkelijker om toegang te krijgen tot deze functie. U kunt Storage Sense openen via de Command Palette, een aangepaste snelkoppeling toewijzen, of met de rechtermuisknop op een schijf in de zijbalk of op de startpagina klikken. Ondersteuning voor Alternatieve Gegevensstromen Naast het lezen van alternatieve gegevensstromen, stelt Files 3.8 u nu ook in staat om deze te creëren. Met deze functie kunt u extra gegevens aan uw bestanden toevoegen zonder de primaire inhoud te wijzigen. Het aanmaken van alternatieve gegevensstromen is beschikbaar via het contextmenu (standaard uitgeschakeld), de Command Palette of een sneltoets. Nieuwe Acties Files 3.8 bevat nieuwe acties die toegankelijk zijn via de Command Palette of aangepaste sneltoetsen. Tot de nieuwe acties behoren het kopiëren van het pad naar de huidige map, het plakken van items vanuit het klembord als snelkoppelingen en het sluiten van alle tabbladen (Ctrl + Shift + W). Verbeteringen aan Archiveringsinstellingen De aangepaste instellingen voor bestandcompressie worden nu opgeslagen tussen sessies, waardoor uw archiveringsprocessen nog efficiënter worden. Overige Verbeteringen Hieronder vindt u de rest van de changelog: - De privacybeleid-URL is bijgewerkt. - De responsiviteit van de kaarten in de schijfwidget is verbeterd. - Een probleem opgelost waarbij een WSL-prompt soms tijdens het opstarten verscheen. - Een probleem opgelost waarbij het annuleren van slepen en neerzetten de geselecteerde items wist. - Een probleem opgelost waarbij bulk hernoemen de sorteervolgorde niet volgde. - De plaatsing van het contextmenu op de startpagina is gecorrigeerd. U kunt Files downloaden via de Microsoft Store via  deze link De app is ook gratis beschikbaar op de officiële website. We hopen dat u geniet van de nieuwe functies en verbeteringen in Files 3.8 en dat deze update uw bestandsbeheerervaring naar een hoger niveau tilt!

bikerbob

Geplaatst

Probeer eens opnieuw te registreren.
  • Recente prestatie

• aVoid2 heeft zojuist een badge verdient
      Eerste post
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...