Spring naar bijdragen

GTA4 - Download / Crack / Serial / Torrent / NZB

koekie

Aanbevolen reactie

• Reacties 1.4k
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  35
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Sp 3 stond er al op..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 35

• Bijdragen:  9
  • Actief:  Nooit

ik krijg de melding: gta 4 fatall error RMN40

even gezocht op internet, en staat er dat ik service pack 3 moet installeren. Maar ik heb een gekraakte versie van XP

dus kan geen updates doen, als ik het goed begrijp

kan iemand me helpen?

zelfde probleem heb ik helaas ook:( en zit ook met de illigale versie van xp egt K** gwn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 9

• Bijdragen:  5918
  • Waardering:   109
  • Actief:  

ja, heb illegale versie en servicepack 3, maar ik las toch echt dat je 3.5 moet hebben. Bij mij laadt ie bepaalde objects niet, ziet er dus niet uit. Verder ga ik em nu voor de derde keer opnieuw installeren en de werkende crack eroverheen gooien, die van 28kb geloof ik, dus ik post het wel of het nu een keer goedgaat :peace:

Bedoel je niet: Net framework 3.5  ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k

• Actief:  

Ohja die idd  ;D :D

Niet servicapack maar net framework idd..maar alsnog krijg ik die niet van de windows download site af :s

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 35

• Bijdragen:  5918
  • Waardering:   109
  • Actief:  

Ohja die idd  ;D :D

Niet servicapack maar net framework idd..maar alsnog krijg ik die niet van de windows download site af :s

Ok, kan de verwarring begrijpen ;),

maar als je hem van hieraf download? http://www.filehippo.com/download_dotnet_framework_3/, lukt het dan wel ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k

• Bijdragen:  79
  • Actief:  

dus toch een legale versie kopen? van XP of Vista? Of kan ik het toch gewoon downloaden, of zitten daar gevolgen aan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 79

• Actief:  

Ja dat is alleen de downloader, vervolgens gaat ie dan alsnog connecten met een windowsserver ergens, wat niet lukt aangezien xp cracked is. Ik heb al flink gezocht waar ik ergens de fullpackage kan downloaden, niet van een windowslink, maar tot nu toe zonder resultaat. :geheim:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 35

• Bijdragen:  567
  • Waardering:   1
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Download zit pas op 60%.

Hopelijk is hij morgenvroeg klaar.

Dan kan ik morgenmiddag lekker GTA VI spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 567

• Bijdragen:  79
  • Actief:  

Ja dat is alleen de downloader, vervolgens gaat ie dan alsnog connecten met een windowsserver ergens, wat niet lukt aangezien xp cracked is. Ik heb al flink gezocht waar ik ergens de fullpackage kan downloaden, niet van een windowslink, maar tot nu toe zonder resultaat. :geheim:

hoor het graag als je hem gevonden hebt ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 79

• Bijdragen:  4

hoor het graag als je hem gevonden hebt ;)

Probeer deze link eens:

http://download.microsoft.com/download/2/0/e/20e90413-712f-438c-988e-fdaa79a8ac3d/dotnetfx35.exe

Heb zelf niet nodig gehad, want heb een legale Vista.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 4

• Actief:  

Probeer deze link eens:

http://download.microsoft.com/download/2/0/e/20e90413-712f-438c-988e-fdaa79a8ac3d/dotnetfx35.exe

Heb zelf niet nodig gehad, want heb een legale Vista.

Ja je ziet toch dat dat een microsoft download link is, dat is nou juist het probleem, die werken niet. En die crack werkt ook niet..chillllllllll

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 35

• Bijdragen:  4

Ja je ziet toch dat dat een microsoft download link is, dat is nou juist het probleem, die werken niet. En die crack werkt ook niet..chillllllllll

Begint-ie niet gewoon te downloaden? Is het volledige pakket, 237 mb, dus geen installer. Of checkt-ie dan ook of je een legale versie hebt..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 4

• Bijdragen:  2

Ik krijg een melding over een update wat moet ik doen?? ik heb al geprobeert internet kabel eruit te halen maar werkte niet..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 2

• Actief:  

Hij werkt ja, alleen zit het er bij mij zo uit:

gta4.jpg

Heb al framework geupdated andere drivers geprobeerd maar nix :(

Same here mate..hij draait nu, heb iig kunnen saven.. :-\

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 35

• Bijdragen:  43

Ik heb ook hetzelfde probleem ;) :-[

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 43

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Actief:  

Daar is nog even niets aan te doen. Geduld...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

• Bijdragen:  15

Werkt bij mij , af entoe last van bug dat ie geen objects laads, FIX:  ga naar opties->grapichs-> verlaag je resolutie-> druk op enter dan esc om het niet te acepteren ( de weizigin, ) als et goed iss daar door restard hij je game engine

enjoyy ppl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 15

• Bijdragen:  949
  • Waardering:   113
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

heb forum doorgelezen maar de crack werkt bij mij maar hij begint des te verder ik kom steeds meer te laggen zelfs heb ik alles low. Iemand een idee?

[edit] (dual core)

8600 gt video kaart met 1024mb

2g ram: daarom ook low

4ghz kloksnelheid

windows vista ultimate en framework 3.5 (of zo iets)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 113
  • 949

• Bijdragen:  30

heb forum doorgelezen maar de crack werkt bij mij maar hij begint des te verder ik kom steeds meer te laggen zelfs heb ik alles low. Iemand een idee?

Ja ouwe drunken/wiebel cam crack gebruiken! plus mijn methode van een paar blz. terug!

De nieuwe crack werkt wel maar is heel erg buggy. Met mijn methode van paar pagina's terug heb ik nergens last van ! En k zit op 23% en ongveer 11 uur gespeeld zonder bugs and lags! :cool2:

Edit: als mij methode niet werkt of je hebt hulp nodig PM me. Ik tussen het gta spellen door af en toe op de site.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 30

• Bijdragen:  2568
  • Waardering:   1

Heb mijn spel werkend gekregen door de securom-crack van Duken  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 2.6k

• Actief:  

Het truckje werkt niet lover_boytje ik kan namelijk geen eens een minut in de auto zitten of de auto ging uit zichzelf rijden heb het meerdere malen geprobeerd

Post Merge: december 05, 2008, 06:33:58 pm

zou iemand willen uitproberen ?? http://thepiratebay.org/torrent/4556067/Crack_gta4.v2___fichier_original__sysy

heb geen idee als het werkt maar hierdoor blijkt de snelheid van game goed te blijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 113
  • 949

• Actief:  

nog niemand een oplossing voor die vage beelden...slechte objects...? resolutie lager wordt lastig want staat al op ze laagst  ;D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 35

• Actief:  

mischien je video kaart driver updaten via de officeele website van je video kaart soort. Anders moet je hem maar kopen en patch dowloaden. Maar is mischien wat duur.  :geheim: . Maar veel succes verder  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 113
  • 949

• Bijdragen:  14

Jep, met de Crack is hij erg Laggie... Wie weet komt er snel een nieuwe crack die goed werkt :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 14

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

Files 3.8 Nu Beschikbaar voor Download We zijn verheugd om aan te kondigen dat Files 3.8 nu beschikbaar is voor download! Deze nieuwste update van de populaire bestandsbeheerder voor Windows 10 en 11 introduceert een scala aan nieuwe functies die uw gebruikerservaring aanzienlijk zullen verbeteren. Hieronder vindt u een overzicht van de belangrijkste vernieuwingen: Beheer Tags vanuit de Zijbalk U kunt nu eenvoudig tags beheren vanuit de zijbalk. Door met de rechtermuisknop op het taggedeelte te klikken, krijgt u de optie "Beheer tags" te zien. Hier kunt u tags aanmaken, verwijderen of bewerken, wat het organiseren van uw bestanden nog eenvoudiger maakt. Snelle Toegang tot Storage Sense Voor de frequente gebruikers van Storage Sense is er goed nieuws: Files 3.8 maakt het gemakkelijker om toegang te krijgen tot deze functie. U kunt Storage Sense openen via de Command Palette, een aangepaste snelkoppeling toewijzen, of met de rechtermuisknop op een schijf in de zijbalk of op de startpagina klikken. Ondersteuning voor Alternatieve Gegevensstromen Naast het lezen van alternatieve gegevensstromen, stelt Files 3.8 u nu ook in staat om deze te creëren. Met deze functie kunt u extra gegevens aan uw bestanden toevoegen zonder de primaire inhoud te wijzigen. Het aanmaken van alternatieve gegevensstromen is beschikbaar via het contextmenu (standaard uitgeschakeld), de Command Palette of een sneltoets. Nieuwe Acties Files 3.8 bevat nieuwe acties die toegankelijk zijn via de Command Palette of aangepaste sneltoetsen. Tot de nieuwe acties behoren het kopiëren van het pad naar de huidige map, het plakken van items vanuit het klembord als snelkoppelingen en het sluiten van alle tabbladen (Ctrl + Shift + W). Verbeteringen aan Archiveringsinstellingen De aangepaste instellingen voor bestandcompressie worden nu opgeslagen tussen sessies, waardoor uw archiveringsprocessen nog efficiënter worden. Overige Verbeteringen Hieronder vindt u de rest van de changelog: - De privacybeleid-URL is bijgewerkt. - De responsiviteit van de kaarten in de schijfwidget is verbeterd. - Een probleem opgelost waarbij een WSL-prompt soms tijdens het opstarten verscheen. - Een probleem opgelost waarbij het annuleren van slepen en neerzetten de geselecteerde items wist. - Een probleem opgelost waarbij bulk hernoemen de sorteervolgorde niet volgde. - De plaatsing van het contextmenu op de startpagina is gecorrigeerd. U kunt Files downloaden via de Microsoft Store via  deze link De app is ook gratis beschikbaar op de officiële website. We hopen dat u geniet van de nieuwe functies en verbeteringen in Files 3.8 en dat deze update uw bestandsbeheerervaring naar een hoger niveau tilt!

bikerbob

Geplaatst

Probeer eens opnieuw te registreren.
  • Recente prestatie

• aVoid2 heeft zojuist een badge verdient
      Eerste post
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...