thenoob Geplaatst December 4, 2008 Bijdragen: 34 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/04/08 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst December 4, 2008 ik had begrepen direct afsluiten. ik wacht nog even met cracks en zooi erop zetten, totdat er een echt werkende is. Maar als ik het goed begrijp: Zijn er dus mensen die het spel dus wel kunnen spelen.. met de nodige handicaps Ik kan het spel wel spelen maar hij schokt heel erg dus is niet helemaal goed. Maar ik las dat ook gewoon mensen die het spel gekocht hadden hier last van hadden. Hiervoor zou als het goed is een patch komen. Als het beeld zo schommelt, start je gewoon het spel opnieuw op en dan doet hij het wel goed. Alleen schokt hij dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 34
zhaek Geplaatst December 4, 2008 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/03/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 4, 2008 Op TPB staat een crack, er wordt beweert dat ie van razor1911 is, het ziet er echt uit, alleen de size. Ik denk toch dat ie fake is. http://thepiratebay.org/torrent/4554372/Grand.Theft.Auto.IV.CRACK-Razor1911 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
lover_boytje Geplaatst December 4, 2008 Bijdragen: 30 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/03/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 4, 2008 ik had begrepen direct afsluiten. ik wacht nog even met cracks en zooi erop zetten, totdat er een echt werkende is. Maar als ik het goed begrijp: Zijn er dus mensen die het spel dus wel kunnen spelen.. met de nodige handicaps Ik kan het spel wel spelen maar hij schokt heel erg dus is niet helemaal goed. Maar ik las dat ook gewoon mensen die het spel gekocht hadden hier last van hadden. Hiervoor zou als het goed is een patch komen. Als het beeld zo schommelt, start je gewoon het spel opnieuw op en dan doet hij het wel goed. Alleen schokt hij dus. Het direct afsluiten helpt en werkt dat schokkende beeld heb ik geen last van. Als je de game start en je krijgt dus al die mensen te zien en je drukt dan op HOME knop dan laad hij sneller. Weet niet waarom maar het werkt wel tenmiste bij mij! bij jullie ook ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 30
Oud-beheerder Duken Geplaatst December 4, 2008 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst December 4, 2008 Op TPB staat een crack, er wordt beweert dat ie van razor1911 is, het ziet er echt uit, alleen de size. Ik denk toch dat ie fake is. http://thepiratebay.org/torrent/4554372/Grand.Theft.Auto.IV.CRACK-Razor1911 Helaas is het geen goede crack wat ik zou uit de reacties lees. Het word Trojan komt bijna in elke reply voor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
noobxl Geplaatst December 4, 2008 Bijdragen: 22 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/03/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 4, 2008 Het is een trojan... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 22
aroSo Geplaatst December 4, 2008 Bijdragen: 35 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/14/08 Status: Offline Actief: November 26, 2012 Delen Geplaatst December 4, 2008 Nou, nog steeds weinig progressie dus.. Schiet lekker op, heb de game nu installed maar ik gooi er geen crack meer op voordat er eentje 100 procent zeker is, wie is de eerste die em post! :-\ Wiebelende camera's, ontploffende auto's, release date check, securom...pfff :police: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 35
Oud-beheerder Duken Geplaatst December 4, 2008 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst December 4, 2008 Ik heb net nog wat lopen vogelen maar ik krijg hem ook niet aan de gang. We wachten nog even af, het is niet anders. :opa: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
mdm13 Geplaatst December 4, 2008 Bijdragen: 42 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/03/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 4, 2008 Wiebelende camera's, ontploffende auto's, release date check, securom...pfff Ik vrees dat dit nog maar het begin is. Gedurende het spel zullen waarschijnlijk nog veel meer van dit soort grappen voorkomen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 42
G.wo0nMarc Geplaatst December 4, 2008 Bijdragen: 160 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/12/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 4, 2008 Ik heb nog wel even geduld! We wachten af Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 160
aroSo Geplaatst December 4, 2008 Bijdragen: 35 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/14/08 Status: Offline Actief: November 26, 2012 Delen Geplaatst December 4, 2008 Ik heb nog wel even geduld! We wachten af Ik heb nog precies 2:30 geduld ! Wat hoogstwaarschijnlijk niet genoeg is... :redface: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 35
noobxl Geplaatst December 4, 2008 Bijdragen: 22 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/03/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 4, 2008 Wiebelende camera's, ontploffende auto's, release date check, securom...pfff Ik vrees dat dit nog maar het begin is. Gedurende het spel zullen waarschijnlijk nog veel meer van dit soort grappen voorkomen Maar als ze eenmaal een manier hebben gevonden om die cam en autos te fixen. moet het steeds sneller om andere dingen later in het game te fixen denk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 22
mdm13 Geplaatst December 4, 2008 Bijdragen: 42 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/03/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 4, 2008 ik hoop dat je gelijk krijgt ouweh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 42
Eaglenl Geplaatst December 4, 2008 Bijdragen: 79 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/02/08 Status: Offline Actief: Februari 27, 2015 Delen Geplaatst December 4, 2008 Ja alles valt te maken, in game world, Dus ook te kraken. Moet lukken alleen, heeft het bij sommige dingen veel tijd nodig, Maar goed ik val in herhaling lijkt me :s Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 79
lover_boytje Geplaatst December 4, 2008 Bijdragen: 30 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/03/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 4, 2008 Hey mensen als je gta opstart je krijgt het menu en drukt dan op start. Als je dan het laat scherm krijgt dat je al die mensen ziet en je drukt op home en zoekt een beetje door die menuutjes tot ie klaar is met laden dan heb je geen last van de bugs ! ik niet tenminste Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 30
noobxl Geplaatst December 4, 2008 Bijdragen: 22 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/03/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 4, 2008 hoelang heb je het spel laten lopen erna? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 22
mdm13 Geplaatst December 4, 2008 Bijdragen: 42 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/03/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 4, 2008 Ok bedankt voor tip...heb dat net niet gedaan en heb toch ff uurtje wiebelloos gespeeld:D (en zelfs op eigen initiatief gestopt dus had langer door kunnen spelen) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 42
lover_boytje Geplaatst December 4, 2008 Bijdragen: 30 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/03/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 4, 2008 In ieder geval 2 uur weet het niet precies Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 30
noobxl Geplaatst December 4, 2008 Bijdragen: 22 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/03/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 4, 2008 ik ga het proberen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 22
Oud-beheerder Duken Geplaatst December 4, 2008 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst December 4, 2008 Die tip van loverboytje kan een de oplossing zijn? Wat heb je dan precies gedaan? :sos: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
noobxl Geplaatst December 4, 2008 Bijdragen: 22 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/03/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 4, 2008 het lijkt me eigenlijk eerder dat het spel na 2 minuten checkt of hij gecracked is en zo ja, dat hij dan overgaat op druk cam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 22
noobxl Geplaatst December 4, 2008 Bijdragen: 22 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/03/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 4, 2008 http://thepiratebay.org/torrent/4554632/GTA_IV_Mini-image___tools nieuwe, staat ook op gamecopyworld. dus zou moetenwerken. http://m0001.gamecopyworld.com/games/pc_grand_theft_auto_4.shtml#Grand%20Theft%20Auto%204%20[MULTI5]%20No-DVD/Fixed%20Image Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 22
aroSo Geplaatst December 4, 2008 Bijdragen: 35 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/14/08 Status: Offline Actief: November 26, 2012 Delen Geplaatst December 4, 2008 I scanned it with Windows Defender and it said it was an Win32/Trojan.Offz Thanks alot Raghza ... :@ So, beter let je op... En miss beetje offtopic, maar heeft iemand een alternatieve link voor windows service pack 3.5 de hele versie ipv alleen de downloader..want die schijn je ook nodig te hebben voor optimale gameplay. Ik kan niet connecten met de windows downloader vandaar deze vraag.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 35
lover_boytje Geplaatst December 4, 2008 Bijdragen: 30 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/03/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 4, 2008 Die tip van loverboytje kan een de oplossing zijn? Wat heb je dan precies gedaan? :sos: Op Home (opje toetsenbord) drukken tijdens het eerst laad scherm dat je al die mensen krijgt te zien en daar een beetje door heen bladeren tot je het volgende load scherm krijgt (zwarte scherm met onderin loading...) en dan heb k nergens last van ! EDIT: Hou me even op de hoogte of het werkt bij jullie ! Ik ben druk bezig met GTA maar kijk af en toe wel ff hier Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 30
lover_boytje Geplaatst December 4, 2008 Bijdragen: 30 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/03/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 4, 2008 http://thepiratebay.org/torrent/4554632/GTA_IV_Mini-image___tools nieuwe, staat ook op gamecopyworld. dus zou moetenwerken. http://m0001.gamecopyworld.com/games/pc_grand_theft_auto_4.shtml#Grand%20Theft%20Auto%204%20[MULTI5]%20No-DVD/Fixed%20Image Misschien werkt die van gamecopyworld wel maar hou je nog steeds de dronken/wiebel camera Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 30
noobxl Geplaatst December 4, 2008 Bijdragen: 22 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/03/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 4, 2008 lijkt me niet als de securom het de disk ziet als origineel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 22
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.