adgjm Geplaatst December 3, 2008 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/03/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 3, 2008 Die 'anti-wiebel-crack' doet het ook niet.. Mijn beeld wiebelt vrolijk verder :-P Daarnaast is het nog vervelender misschien wel dat je een internetverbinding MOET hebben om te kunnen saven Ik ben in ieder geval benieuwd naar de 2e generatie Cracks O0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Beuzer Geplaatst December 3, 2008 Bijdragen: 99 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/22/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 3, 2008 Je kan wel saven toch alleen niet autosave? En inderdaad, antiwiebel crack werkt niet. Zal nog wel even duren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 99
noobxl Geplaatst December 3, 2008 Bijdragen: 22 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/03/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 3, 2008 over een paar dagen hebben ze vast alweer wat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 22
Beuzer Geplaatst December 4, 2008 Bijdragen: 99 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/22/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 4, 2008 Perfect crack! Download: http://rapidshare.com/files/169984336/GTA_4_PC_NO-DVD_Crack.rar.html Hier heb je geen last van bugs! Btw, je kan wel saven. Je moet een offline profiel maken. Dus bij de eerste missie, ga even slapen en dan krijg je de optie of wil inloggen of een profiel wil aanmaken. Kies profiel aanmaken en dan voor de offline profiel. Klaar je kan nu saven! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 99
noobxl Geplaatst December 4, 2008 Bijdragen: 22 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/03/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 4, 2008 Perfect crack! Download: http://rapidshare.com/files/169984336/GTA_4_PC_NO-DVD_Crack.rar.html Hier heb je geen last van bugs! Btw, je kan wel saven. Je moet een offline profiel maken. Dus bij de eerste missie, ga even slapen en dan krijg je de optie of wil inloggen of een profiel wil aanmaken. Kies profiel aanmaken en dan voor de offline profiel. Klaar je kan nu saven! EDIT": ook bij die wiebeld ie ff proberen dan he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 22
lover_boytje Geplaatst December 4, 2008 Bijdragen: 30 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/03/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 4, 2008 Perfect crack! Download: http://rapidshare.com/files/169984336/GTA_4_PC_NO-DVD_Crack.rar.html Hier heb je geen last van bugs! Btw, je kan wel saven. Je moet een offline profiel maken. Dus bij de eerste missie, ga even slapen en dan krijg je de optie of wil inloggen of een profiel wil aanmaken. Kies profiel aanmaken en dan voor de offline profiel. Klaar je kan nu saven! Kan je zelf niet ff checken voor je van alles begint te beweren?! Want hij doet ut DUS NIET !!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 30
Beuzer Geplaatst December 4, 2008 Bijdragen: 99 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/22/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 4, 2008 Uhm.. en of ie werkt? Heb hem zelf getest :-[ Ben nu aan het spelen ... Misschien dat jij hem gewoon niet werkend krijgt, Doet het zo: Unpack Kopieer de 3 bestanden in je GTA IV map. Klik op LaunchGTAIV.exe Succes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 99
noobxl Geplaatst December 4, 2008 Bijdragen: 22 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/03/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 4, 2008 werkt niet hoor :'( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 22
Beuzer Geplaatst December 4, 2008 Bijdragen: 99 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/22/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 4, 2008 Werkte bij mij goed voor ongeveer 45 minuten spelen. Toen begon het gedonder weer.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 99
noobxl Geplaatst December 4, 2008 Bijdragen: 22 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/03/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 4, 2008 hehe dus wel wachten op betere cracks. ik ga slapen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 22
lover_boytje Geplaatst December 4, 2008 Bijdragen: 30 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/03/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 4, 2008 Werkte bij mij goed voor ongeveer 45 minuten spelen. Toen begon het gedonder weer.... Dat zeg k Maar Thnx anyway Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 30
delano18 Geplaatst December 4, 2008 Bijdragen: 8 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/04/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 4, 2008 Hallo, Ik ben nu aan paar dagen deze topic aant volgen, moest ook een crack hebben. Ik heb er een gevonden zonder wiebelig beeld. http://www.MegaShare.com/540607 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 8
lover_boytje Geplaatst December 4, 2008 Bijdragen: 30 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/03/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 4, 2008 Hallo, Ik ben nu aan paar dagen deze topic aant volgen, moest ook een crack hebben. Ik heb er een gevonden zonder wiebelig beeld. http://www.MegaShare.com/540607 Niet dus!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 30
Bart' Geplaatst December 4, 2008 Bijdragen: 3237 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/21/08 Status: Offline Actief: Januari 4, 2020 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst December 4, 2008 Vandaag komt de goede crack, zeker weten, als er al zoveel "bijna" cracks zijn dan kan de echte niet lang meer op zich laten wachten!!! Nog even geduld mensen!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 3.2k
Assyrian Geplaatst December 4, 2008 Bijdragen: 989 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/05/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 4, 2008 Vandaag komt de goede crack, zeker weten, als er al zoveel "bijna" cracks zijn dan kan de echte niet lang meer op zich laten wachten!!! Nog even geduld mensen!!! Een bijna crack(ofterwijk géén crack) is niet moeilijk om te maken. Je pakt een bestand geeft hem het icoontje van gta 4 en noemt het ook zo(maar dan de naam die de echte exe oo heeft. Hij wordt trouwens ook zeker wel gekraakt, precies hetzelfde geval als met far cry 2 ook toen wist iedereen zeker dat die niet gekraakt werd, nou ik merk het. Ik durf trouwens een wedje te leggen dat Razor1911 hem gaat kraken reloaded is de laatste tijd sht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 989
Factionwars Geplaatst December 4, 2008 Bijdragen: 15 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/03/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 4, 2008 Wel jammer van dat shake gebeure, afwachte Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 15
Oud-beheerder Duken Geplaatst December 4, 2008 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst December 4, 2008 Gisteren ook maar de 2 DVD's binnen gehaald en deze geinstalleerd. Maar ik heb nog geen tijd gehad om GTA 4 te starten. Zoals ik her en der lees is er nog geen 100% werkende crack uit. Of vergis ik me hierin? De shake cam en anti rem is dus opgelost, maar is daar alles mee opgelost? Ik wacht nog even op een release van Razor1911 etc. Of er moet echt een goede crack uit zijn? :piraat: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Factionwars Geplaatst December 4, 2008 Bijdragen: 15 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/03/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 4, 2008 Shake is zover ik weet nog niet opgelost, dus het kan nog eventjes duren voordat wij iets 100% werkends hebben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 15
deBM Geplaatst December 4, 2008 Bijdragen: 15 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/03/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 4, 2008 de wiebelcam is met de link die beuzer gaf heel eventjes verdwenen en hetzelfde geldt voor de rem-bug.. helaas begint het gezeik daarna weer opnieuw.. deze blijkt toch lastiger te kraken :-) wie weet wat voor truqjes er nog allemaal in verborgen zitten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 15
Oud-beheerder Duken Geplaatst December 4, 2008 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst December 4, 2008 Ja het zou lullig zijn dat als je straks een werkende crack denkt te hebben op 50% van de game zit en dan opeens tegen een nieuwe bug aanloopt. Zoals het missen van een voertuig ofzo :s Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
NOMA_AM Geplaatst December 4, 2008 Bijdragen: 12 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/01/08 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 35 Delen Geplaatst December 4, 2008 Man, voor hetzelfde geld zitten er in heel het spel zulke "grapjes" verborgen en duurt het weken voor er een deftige crack te vinden is.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 12
deBM Geplaatst December 4, 2008 Bijdragen: 15 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/03/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 4, 2008 idd, en aangezien rockstargames 200k aan beveiliging heeft besteed lijkt het me onontkomelijk. Er zitten degelijk wel meer geintjes in, alleen op wat voor manier ja ik koop hem sowieso legaal maar omdat hij nog steeds uitverkocht is moet het maar even zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 15
delano18 Geplaatst December 4, 2008 Bijdragen: 8 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/04/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 4, 2008 Hallo, Voor mij werkt die hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 8
deBM Geplaatst December 4, 2008 Bijdragen: 15 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/03/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 4, 2008 Hallo, Voor mij werkt die hoor hier ook, alleen de wiebelcam irriteert me enorm je gaat me niet vertellen dat jij daar geen last van hebt; tenzij je hem legaal hebt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 15
delano18 Geplaatst December 4, 2008 Bijdragen: 8 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/04/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 4, 2008 Hallo, Neej ik heb er geen last meer van na die crack. Als ik hem legaal had was ik niet eens op het forum gekomen want had ik geen crack nodig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 8
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.