creahan Geplaatst Juni 11, 2008 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/11/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juni 11, 2008 IK ben al een hele tijd op oek naar een programma funtime scrapbooking genaamd. Heb ftd en Newsleecher op de pc staan en het downloaden daarmaa wil me aardig lukken. Helaas kon ik daar het programma wat ik zoek niet vinden en ben toen verder gaan zoeken met Google. Hierbij kwam ik bij Fullreleases en direct file acces terecht. Mijn engels is niet zo heel erg goed en ik dacht bij allebei de sites dat ik voor 3 dagen lid kon worden voor 4,95 dollar en in deze 3 dagen dus van alles kon downloaden. Helaas is dit niet het geval..Zag vanmiddag dat er € 29,95 en € 25,65 afgeschreven is van mijn creditcard. Bij allebei de sites krijg ik als ik inlog en iets wil downloaden de melding dat ik geen lid ben...Ik zal vast wel iets verkeerd doen en behalve dat ik niet kan downloaden wat ik wil ben ik ook nog een behoorlijk bedrag kwijt aan iets waar ik niets aan heb. Heeft iemand hier ook weleens zoiets stoms gedaan en hoe is hij of zij daar dan vanaf gekomen? groetjes, Hanny Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Fredpascal Geplaatst Juni 12, 2008 Bijdragen: 2568 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/12/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Juni 12, 2008 Helaas moet ik dan mededelen dat je opgelicht bent: http://www.siteadvisor.com/sites/fullreleases.com?ref=safesearch&client_ver=FF_26.6_6265&locale=nl-NL&premium=false&aff_id=0 Licht anders je bank of creditcard maatschappij in, om zo de frauduleuze bedragen te stoppen. Zij kunnen je verder helpen denk ik en veel succes. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 2.6k
josnixs Geplaatst Juni 19, 2008 Bijdragen: 94 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/24/06 Status: Offline Actief: December 8, 2013 Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Juni 19, 2008 Hoi Je bent bij je ballen genomen,opgelicht er zullen er een zee van zijn lees eerst en kijk eerst wat voor een site het is In het buitenland is het nog wat moeilijker dan in nederland maar als je dan wilt betalen kijk eerst of het in orde is ,,je had kunnen weten dat fullreleases bullshit is zoals je kan weten dat usenet okay is FF met je kop schudden en verder gaan het is maar een klein bedrag,probeer voortaan anders te handelen en als je hier komt stel de vraag eerst of kijk hier in de data base hier hadden meerdere je de eind conclusie kunnen vertellen. BTW geef nooit nooit voor zoiets je nr van je visa kijk hier mee uit,het is goed dat je het geplaatst hebt andere zijn gewaarschuwd Jos Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 94
Eagles Geplaatst Juni 19, 2008 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Juni 19, 2008 Je kunt het inderdaad alleen stopzetten ben ik bang, je geld is krijg je niet terug :buck: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie