Gast dshake Geplaatst December 16, 2005 Delen Geplaatst December 16, 2005 goeie middag, ik gebruik azureus al een half jaar en heb altijd groene smileys dus nooit problemen. maar sinds eergisteren worden de smileys niet meer groen, dus dan zijn ze geel of zelfs blauw. wat er wel gebeurt is, is dat ik eergisteren geen verbinding meer had met het internet met mijn wireless modem (speedtouch 570i), dus ik provider planet gebeld...deze hebben mij toen verteld hoe ik dit eventueel zou kunnen oplossen (door de wireless modem te reseten en wat nummers/cijfers er opnieuw in te zetten) uiteindelijk deed tie het weer. dus kan het nou zijn dat de poorten niet goed open staan? of hoe kan ik dit oplossen ? begreep dat je ook port forwarding kan doen bij de router, maar ik heb geen router...omdat ik een wireless modem heb....dus wie kan mij helpen om die smiley\'s weer groen te krijgen ???? ik hoor het wel / grtz dshake Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Viper Geplaatst December 16, 2005 Delen Geplaatst December 16, 2005 waarschijnlijk zit er een firewall in je modem en zul je deze weer open moeten zetten dit doe je op verschillende locaties daarmee kan ik je helaas niet helpen misschien dat er andere mensen zijn die wel ervaring hebben met een speedtouch Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast BoboRickyNL Geplaatst December 27, 2005 Delen Geplaatst December 27, 2005 Die smiley\'s hebben ook een betekenis he... dat wist je neem ik aan... Als je het al jaren gebruikt, :side: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie