IRUAL Geplaatst December 16, 2005 Bijdragen: 65 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/12/07 Status: Offline Actief: Mei 25, 2016 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst December 16, 2005 hallo heb hier harry potter 4 maar weet niet hoe ik die kan installeren iemand hier ervaring met dit spel hebb het iso bestand al op een schijf gezet gr Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 65
Gast itchy Geplaatst December 16, 2005 Delen Geplaatst December 16, 2005 Halloa. Een iso bestand moet je eerst laden in een virtuele schijf. Een uitleg vind je hier, \'t is het bekijken waard als je vaak download, iso en soortgelijke bestanden komen veel voor. Je kan kiezen voor alcohol120% of deamon tools om een virtuele drive aan te maken. http://www.duken.nl/content/category/4/88/50/ groetjes, itchy [img size=130]http://www.duken.nl/components/com_simpleboard/uploaded/images/raarbeest.gif Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
IRUAL Geplaatst December 16, 2005 Bijdragen: 65 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/12/07 Status: Offline Actief: Mei 25, 2016 Leeftijd: 31 Auteur Delen Geplaatst December 16, 2005 ok dat zal ik doen maar moet ik dan nog iets doen qua installatie kan nl geen instalatie iets vinden in de iso zelf Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 65
Gast itchy Geplaatst December 16, 2005 Delen Geplaatst December 16, 2005 Hoi.Je moet het iso bestand eerst laden in een virtuele drive.Dan pas kan je een setup of iets dergelijks zien, in die virtuele schijf.Lees de handleiding goed door, ik zou je alcohol 120% aanraden, maar smaken verschillen...Als je meer vragen hebt, stel ze gerust.groetjes,itchy [img size=102]http://www.duken.nl/components/com_simpleboard/uploaded/images/weerzonlul.gif[verwijderd door de beheerder vanwege opschoning] Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
IRUAL Geplaatst December 16, 2005 Bijdragen: 65 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/12/07 Status: Offline Actief: Mei 25, 2016 Leeftijd: 31 Auteur Delen Geplaatst December 16, 2005 ok thanks ik ga er volgende week mee verder staat bij vrienden op de pc alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 65
Gast joste Geplaatst December 24, 2005 Delen Geplaatst December 24, 2005 Het installeren van de iso is in orde bij mij, maar wanneer ik dan het spel wil starten dan krijg ik de melding van correcte cd/dvdrom te plaatsen. Wat moet ik hiervoor doen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Viper Geplaatst December 25, 2005 Delen Geplaatst December 25, 2005 naar www.crackserver.com gaan en daar zoeken naar een NO CD crack Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast joste Geplaatst December 25, 2005 Delen Geplaatst December 25, 2005 is ondertussen al in orde, heb het gevonden op www.gamecopyworld.com en al volop aant spelen nu grtz Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast inoldida Geplaatst December 26, 2005 Delen Geplaatst December 26, 2005 dit probleem heb ik ook, als het spel opstart dan moet ik een andere cd in mijn pc stoppen, wat moetik doen???? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast itchy Geplaatst December 28, 2005 Delen Geplaatst December 28, 2005 Bij een spel heb je meestal een crack nodig, anders krijg je de melding please insert dvd/cd bla bla bla.... Je moet dus de juiste crack ervoor downloaden, en die kan je het best vinden op www.gamecopyworld.com Groetjes, itchy [img size=169]http://www.duken.nl/components/com_simpleboard/uploaded/images/mouse.gif Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast inoldida Geplaatst December 29, 2005 Delen Geplaatst December 29, 2005 hoe download je het dan Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast BoboRickyNL Geplaatst December 29, 2005 Delen Geplaatst December 29, 2005 itchy schreef: Bij een spel heb je meestal een crack nodig, anders krijg je de melding please insert dvd/cd bla bla bla.... Je moet dus de juiste crack ervoor downloaden, en die kan je het best vinden op www.gamecopyworld.com Daar moet je hem downloaden, je zoekt de crack ( rechts staat een search veld) en dan ga je naar de crack voor de game die je zoekt, je klickt dan op dat diskettetje wat je dan zien (blauw) en dan moet je een mirror kiezen. Maar stond de crack er niet bij op dan?? Vaak worden ISO\'s met crack en al geleverd, Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie