peach Geplaatst Juni 7, 2008 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/07/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juni 7, 2008 Hallo!! ik ben sinds kort lid van hier! : Ik heb wel wat handleidingen gelezen, en ze zijn echt heel duidelijk O0 Maar ik heb pas sims 2 gedownload, alleen weet ik niet hoe je het moet installeren, ik d8 eerst om deamontools te gebruiken, maar dan kon ik het niet openen als image bestand, want het stond er gewoon niet meer bij! :-[ Volgens mij kan het wel via magicISO, wat ik ook al heb gedownload, amar ik weet echt niet hoe het werkt!! Kan iemand het me stap voor stap uitleggen?? hoe je het moet installeren... want kheb een beetje heel erg lang gew8 op die download :geheim: thnQ :friends: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Heisenberg Geplaatst Juni 8, 2008 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst Juni 8, 2008 Je kan het bestand ook uitpakken met Winrar dat is een makkelijker programma.. http://www.duken.nl/component/option,com_docman/task,cat_view/gid,20/Itemid,69/ Download het programma. Klik op uitvoeren en dan nog een keer dan installeren en vervolgens op OK. Klik daarna op Gereed.. Dan krijg je een map met programma's onder andere WinRar.. Klik op WinRar snelkoppeling en WinRar start.. Daarna klik je op een pijltje wat beetje goudachtig is en dan kom je bij je documenten.. Daar vandaan ga je naar je Sims bestand en klik je op setup.exe . (PS. Let niet op dat wat blauw is want daar had ik per ongeluk op geklikt maar je moet gewoon even zoeken waar je Sims bestand is of open het kan ook maar mischien staat die er niet tussen dan moet je gewoon naar mijn documenten en als je daar bent moet je zoeken naar je Sims bestand) Als het niet duidelijk is zeg het maar.. :peace: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
peach Geplaatst Juni 8, 2008 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/07/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juni 8, 2008 okeej, kheb winrar geinstalleerd, maar waar staat setup.exe?? ik kom zeg maar wel in mijn documenten, en toen ging ik naar de map EAgames, daar stond de map Sims 2, maar als ik die aanklik krijg ik 2 mappen met Logs en teleport, maar als ik die aanklik kom ik op een leeg mapje... :redface: thnx :friends: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie