PES2008 Geplaatst Juni 7, 2008 Bijdragen: 41 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/25/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juni 7, 2008 Hey, Ik heb FIFA 08 op Windows Vista. Een week geleden deed hij het PERFECT. Alles verliep goed, geen problemen met snelheid, installeren etc. Maar toen had ik wat Patches voor mijn FIFA 08 gedownload. Een Facespack patch en EURO 2008 patch. Toen ik dat Patches installeerde, werkte mijn FIFA 08 niet meer. Ik had toen al die Patches verwijderd van mijn PC en wou kijken of FIFA 08 het deed. Maar nog steeds geen resultaat. Toen had ik alles van FIFA 08 op mijn PC verwijderd en mijn FIFA 08 opnieuw geistalleerd. Maar nog steeds werkt mijn FIFA 08 niet. Hier een paar Screens van wat ik bedoel. Hier kies ik gewoon Nederlands. Daarna doet FIFA het gewoon normaal. Dat filmpje van EA Sports werkt gewoon en alles loopt goed. Maar daarna kom ik bij het Scherm waar je op een Toets moet klikken. En daar stopt mijn FIFA en vanaf daar doet hij het niet meer. Dan krijg ik deze Melding op het Bureaublad. Kan iemand AUB mij helpen. Ik weet niet waar het aan ligt. Zou het niet iets met NTDLR zijn? P.S. Ik heb ook PES 2008. Die probeerde ik ook te Spelen, maar die doet het helemaal niet meer. Hij deed het netals FIFA 08 wel. Dus, blijkbaar is er iets Fout in mijn PC. Ik weet echt niet wat. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 41
Vico Geplaatst Juni 7, 2008 Bijdragen: 1509 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/20/08 Status: Offline Actief: November 3, 2013 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Juni 7, 2008 Hmm die fout heb ik ook soms. Maar bij mij is het geholpen door Fifa te verwijderen inc. ALLE bijhorende mappen (= Computer => c: => program files => EA GAMES => fifa08 heel de fifa08 moet je weg doen en opnieuw installeren. Dat heeft geholpen bij mij O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.5k
steffris Geplaatst Juni 7, 2008 Bijdragen: 567 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/12/07 Status: Offline Actief: Juni 18, 2013 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Juni 7, 2008 En maak voordat je de volgende keer een patch installeerd eerste een backup van je Fifa files, zodat als de patch niet goed werkt je het weer terug kan zetten en alles weer normaal werkt. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 567
Vico Geplaatst Juni 7, 2008 Bijdragen: 1509 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/20/08 Status: Offline Actief: November 3, 2013 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Juni 7, 2008 Yep, wou ik er nog bij zeggen. Dat doe ik ook altijd Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.5k
PES2008 Geplaatst Juni 7, 2008 Bijdragen: 41 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/25/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juni 7, 2008 Fijn dat jullie reageren. ik heb echt alles wat met FIFA te maken had verwijderd van me PC en me hele FIFA opnieuw geistalleerd. maar hij werkt nog steeds niet. hij werkt wel een beetje, maar je komt niet verder dan de scherm waar je op een Toets moet drukken. Daar stopt die en doet hij het niet meer. En hoe maak je een Backup van je FIFA?? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 41
steffris Geplaatst Juni 7, 2008 Bijdragen: 567 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/12/07 Status: Offline Actief: Juni 18, 2013 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Juni 7, 2008 En hoe maak je een Backup van je FIFA?? Gewoon een kopie van je fifa map maken. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 567
PES2008 Geplaatst Juni 7, 2008 Bijdragen: 41 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/25/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juni 7, 2008 Kan niemand helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 41
Vico Geplaatst Juni 8, 2008 Bijdragen: 1509 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/20/08 Status: Offline Actief: November 3, 2013 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Juni 8, 2008 Heb je dat al geprobeert? Je fifa map gewoon verwijderen en opnieuw installeren, als het dan niet werkt ligt het aan jouw specs. Denk ik :-[ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.5k
PES2008 Geplaatst Juni 8, 2008 Bijdragen: 41 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/25/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juni 8, 2008 Heb je dat al geprobeert? Je fifa map gewoon verwijderen en opnieuw installeren, als het dan niet werkt ligt het aan jouw specs. Denk ik :-[ Dat heb ik al duizenden keren al gedaan, maar het wilt gewoon niet. En wat is Specs dan? En zou het niet aan mijn Videokaart leggen, dat die bijv, beschadigd is ofsow iets...? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 41
Heisenberg Geplaatst Juni 8, 2008 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst Juni 8, 2008 kijk op: www.srtest.com en selecteer daar FIFA 08 en kijk of je het aan kan Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
Vico Geplaatst Juni 8, 2008 Bijdragen: 1509 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/20/08 Status: Offline Actief: November 3, 2013 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Juni 8, 2008 Heb je dat al geprobeert? Je fifa map gewoon verwijderen en opnieuw installeren, als het dan niet werkt ligt het aan jouw specs. Denk ik :-[ Dat heb ik al duizenden keren al gedaan, maar het wilt gewoon niet. En wat is Specs dan? En zou het niet aan mijn Videokaart leggen, dat die bijv, beschadigd is ofsow iets...? Specs is bv: Videokaart. Ram geheugen. Geluidskaart. Harde schijf... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.5k
PES2008 Geplaatst Juni 9, 2008 Bijdragen: 41 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/25/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juni 9, 2008 Heb je dat al geprobeert? Je fifa map gewoon verwijderen en opnieuw installeren, als het dan niet werkt ligt het aan jouw specs. Denk ik :-[ Dat heb ik al duizenden keren al gedaan, maar het wilt gewoon niet. En wat is Specs dan? En zou het niet aan mijn Videokaart leggen, dat die bijv, beschadigd is ofsow iets...? Specs is bv: Videokaart. Ram geheugen. Geluidskaart. Harde schijf... Ik denk niet dat het daar aan ligt. Ik heb Vista met alles, dus geschikt voor een goed spel. Maar ik weet niet waar het aan wel ligt..:S:S Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 41
marcov Geplaatst Juni 9, 2008 Bijdragen: 1157 Waardering: 9 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/09/07 Status: Offline Actief: Oktober 25, 2013 Delen Geplaatst Juni 9, 2008 Heb je dat al geprobeert? Je fifa map gewoon verwijderen en opnieuw installeren, als het dan niet werkt ligt het aan jouw specs. Denk ik :-[ Dat heb ik al duizenden keren al gedaan, maar het wilt gewoon niet. En wat is Specs dan? En zou het niet aan mijn Videokaart leggen, dat die bijv, beschadigd is ofsow iets...? Specs is bv: Videokaart. Ram geheugen. Geluidskaart. Harde schijf... Ik denk niet dat het daar aan ligt. Ik heb Vista met alles, dus geschikt voor een goed spel. Maar ik weet niet waar het aan wel ligt..:S:S "Ik heb vista met alles" dat wil niet zeggen dat je dan direct een goede computer met goede specs hebt Als je op 2dehands.nl pc koopt van 100 eur kun je vast ook wel vista dr op zetten, dan heb je nog waardeloos ding dus bij deze nog is: Ga is kijken wat je specs zijn en post ze hier Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 9 1.2k
PES2008 Geplaatst Juni 12, 2008 Bijdragen: 41 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/25/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juni 12, 2008 Nee laat maar. Mijn FIFA doet het weer, kheb ff Systeemherstel gedaan. En trouwens, mijn Vista is origineel. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 41
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie