black eagle Geplaatst Juni 5, 2008 Bijdragen: 8 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/05/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juni 5, 2008 Geachte Mensen, Is eerste keer dat ik hier kom en heb een aantal problemen; Ik heb zopas een film gedownload met bittorrent; Alien.Vs.Predator-Requiem[2007][unrated.Edition]DvDrip[Eng]-aXXo,das dus de film ,blijkbaar is dat gelukt,maar nu wil ik deze film voorzien van nederlandse ondertitels,daarom heb ik het programma ;convertxtodvd . Maar ik weet niet of dat het juiste programma is ,durf er dus niet aante beginnen,omdat ze daar werken met een watermerk,en das ook geen zicht als dat in de film verwerkt zit. Dus mijn vraag is nu welk progamma moet ik hebben als ik nederlandse ondertitels wil toevoegen ,en ook de film wil branden,en zo een programma werk dit altijd,gelijk welk type wil ik wil downloaden? Ik heb er werkelijk geen verstand van maar wil het leren. Dank bij voorbaat Groet Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 8