black eagle Geplaatst Juni 5, 2008 Bijdragen: 8 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/05/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juni 5, 2008 Geachte Mensen, Is eerste keer dat ik hier kom en heb een aantal problemen; Ik heb zopas een film gedownload met bittorrent; Alien.Vs.Predator-Requiem[2007][unrated.Edition]DvDrip[Eng]-aXXo,das dus de film ,blijkbaar is dat gelukt,maar nu wil ik deze film voorzien van nederlandse ondertitels,daarom heb ik het programma ;convertxtodvd . Maar ik weet niet of dat het juiste programma is ,durf er dus niet aante beginnen,omdat ze daar werken met een watermerk,en das ook geen zicht als dat in de film verwerkt zit. Dus mijn vraag is nu welk progamma moet ik hebben als ik nederlandse ondertitels wil toevoegen ,en ook de film wil branden,en zo een programma werk dit altijd,gelijk welk type wil ik wil downloaden? Ik heb er werkelijk geen verstand van maar wil het leren. Dank bij voorbaat Groet Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 8
Vico Geplaatst Juni 5, 2008 Bijdragen: 1509 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/20/08 Status: Offline Actief: November 3, 2013 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Juni 5, 2008 Het gemakkelijkste is om VLC media player te downloaden. (voor de computer) voor de film MET ondertiteling moet je: Je ondertiteling downloaden via DIT (download best van dezelfde server dus: kijk in je ondertiteling naam of dat aXXo er bij staat, zo ja pak die). Steek je film (.avi) en je ondertiteling (.srt) in dezelfde map. Geef ze dezelfde naam en zet .avi bij de film en .srt bij de ondertiteling bv. There will be blood.avi en There will be blood.srt . Als je dat hebt gedaan kan je best met Nero ( 8 ) burnen. Als je niet Nero 8 hebt download de trial versie (of nero 7 das ook goed). Je moet burnen als Data. Dus brand je film en ondertiteling en je kan het bekijken op je DVD speler. LET OP: Als je dvd speler GEEN DivX ondersteund zal je het met de convertxtodvd moeten doen. Zeg maar als het lukt met DivX of niet. Ik of iemand anders zal je verder leiden O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.5k
Vico Geplaatst Juni 6, 2008 Bijdragen: 1509 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/20/08 Status: Offline Actief: November 3, 2013 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Juni 6, 2008 Deze mag dicht. Heb een PM gekregen van black eagles dat het gelukt is O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.5k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie