adlana Geplaatst Juni 5, 2008 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/05/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juni 5, 2008 Ik zit met een ernstig probleem. Laatst heb ik het programma "IP Changer" via download.com gedownload. Ik gebruik Windows Vista Home en ik heb nu geen internet verbinding meer. Hij geeft wel aan dat ie lokaal en verbinding heeft met draadloos internet, maar ik kan geen browser meer openen. Tevens kan ik geen email meer ontvangen/verzenden via Microlife Outlook. Dat is een groot probleem, want mijn zakelijk email adres is hier ook aan verbonden. Hij geeft steeds een foutmelding. (0x8004210A) Ik heb geen idee hoe ik dit probleem op moet lossen.. Dus wie kan mij hier AUB bij HELPEN!!!!!?! Groet, Adlana Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
marcov Geplaatst Juni 5, 2008 Bijdragen: 1157 Waardering: 9 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/09/07 Status: Offline Actief: Oktober 25, 2013 Delen Geplaatst Juni 5, 2008 Wat dacht je dr van dat programma dr weer af te gooien Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 9 1.2k
Piet Hein Geplaatst Juni 5, 2008 Bijdragen: 1027 Waardering: 2 Prestatiepunten: 359 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/17/08 Status: Offline Actief: Juni 22, 2023 Leeftijd: 38 Delen Geplaatst Juni 5, 2008 ip changer werkt alleen maar op internetproviders wie je ip niet dynamisch toekennen vandaar dat hij nu niet meer wil Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2 1k
adlana Geplaatst Juni 6, 2008 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/05/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juni 6, 2008 Dat programma heb ik al verwijderd, maar had nog steeds hetzelfde probleem.. Maar ik ben er gelukkig al achter. Het lag aan mijn virusscanner. Deze heb ik verwijderd en opnieuw geinstaleerd. Daarna kan ik weer normaal op internet, en mijn email checken. In ieder geval bedankt! : Groet Adlana Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie